معرفی 10 گل رز مناسب برای باغچه خرید گل آنلاین گندم VIP | flowercitydesign

سعی کنید گل ها را از گل فروشی های قابل اعتماد بخرید تا گل های تازه چیده شده را به شما بدهند. حداقل روزی ۶ ساعت باید نور به گیاه برسد تا به خوبی رشد کند. PH مناسب این گل حدود 6.5 است و می تواند بین بازه 5.5 تا 7.5 هم باشد. گل هلندی مقاومت خوبی در برابر بیماری‌ها دارد؛ اما به هرحال حواستان به بیماری‌های احتمالی باشد تا گل از بین نرود. رنگ هفت رنگ این گل در 3 درجه ی کیفی مختلف (A+ و A و B) عرضه می شود.

http://brillianceblog.irمقاومت خوبی در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی دارند، به خصوص در مناطق سر می توانند به خوبی رشد کنند. رشد خوشه ای گل ها و رایحه شکوفا و عطر دلپذیر از ویژگی مهم این نوع گل رز است. این نوع گل رشد پراکنده ای دارد، شما می توانید با کمترین هزینه و با کمترین نگهداری گل رز بوته ای را برای خود تهیه کنید. گونه های مختلفی از انواع گل رز عطری در جهان وجود دارد و همه برابر نیستند.

می مجله خبری شهر گلید با اضافه نمودن مواد آلی روی خاک حاصلخیزی آن را افزایش دهید، علاوه بر این خاک ترکیب شده با خاک باغچه و ماسه شسته شده و کود حیوانی بهترین نوع خاک برای رشد گل رز است. 1- گل رز هلندی به نور زیادی نیاز دارد و می بایست در مقابل نور خورشید قرار بگیرد. در غیر این صورت رشد کافی نداشته و گل هایی با کیفیت مطلوب نمی دهند. گلبرگ های گل رز در طیف وسیعی از رنگ ها از سفید خالص ترد تا قرمز بنفش عمیق که تقریباً سیاه هستند و همه رنگ ها در این بین، به جز آبی وجود دارد. قرن ها هیبریداسیون علاوه بر تنوع گسترده ای در رنگ، الگوی مختلفی گلبرگ ها را به ارمغان آورده است.

برخی از انواع گل رز از نظر جهانی

قلمه ها را سپس در داخل بستر ريشه زائي قرار مي دهند كه معمولاً از ماسه، پرليت با يپت ماس و يا تركيبي از آنها مي باشد. پرليت با اندازه دانه هاي متوسط بستر ريشه زائي قابل دسترس و مناسبي است. دماي بين 25 ـ 21 درجه سانتيگرد در محيط بستر (اطراف ريشه ها) باعث ريشه زايي بهتر قلمه ها خواهد شد. تنوع آفات و بیماری گل رز میزان سلامت این درختچه‌ها را به‌طورجدی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. بیماری‌هایی چون موزاییک رز، رزت، طرح‌های حلقوی، پژمردگی و پرآوری مجموعه بیماری‌های ناشی از ابتلا درختچه به ویروس هستند.

رز سفید و نماد آن

بهتر است بعد از کاشتن گل رز هلندی از مالچ برای اطراف گیاه استفاده گردد تا در مصرف آب نیز صرفه جویی گردد. دقت نمایید که فاصله ی مالچ تا خود تنه ی اصلی باید حدود سه سانتی متر باشد. بعد از کاشتن گل رز هلندی نیاز است به ان آب کافی رسانده شود. ولی باید دقت گردد اصلا گل را در آب غرق نکنید زیرا سبب پوسیده شدن آن می شود.

  • گفتنی است گل‌های نیمه- دوتایی رز رونده Dublin Bay کمی معطر هستند و برگ‌های سبز تیره آن برخلاف گونه مشابه خود یعنی Don Juan، کاملا در برابر بیماری‌های مختلف مقاوم‌اند.
  • این نوع رز به جای داشتن یک گل روی هر ساقه، گل‌های خوشه‌ای دارد.
  • گل رز طاقت پذیری بسیار بالایی به سرما دارد اما اگر بیش از حد دما یخبندان شد برای محافظت از آن روی خاک مالچ استفاده کنید طوری که تنه و ریشه از سرما محافظت شود.
  • گل رز هلندی با نام علمی Rosa hybrida یکی از گونه های گل های رز می باشد.
  • گل سرخ در شعرهای سعدی به عنوان پیام‌آور بهار و نماد خرمی و نشاط، نماد خداوند و کمال مطلق است.