معرفی و ثبت نام در صرافی کوینکس بورس فردا

به این ترتیب صفحه جدیدی باز می‌شود که یکی از بخش‌های آن Security Settings است. کاربران پس از احراز هویت می‌توانند تا روزانه یک میلیون دلار برداشت کنند. اپلیکیشن ((Google Authenticator با کدهای یکبار مصرف چند ثانیه ای که ارائه می دهد (یعنی همان TOTP)، عملیات احراز هویت را به انجام می رساند. از آنجایی که باز کردن این کدهای یکبار مصرف بسیار مشکل است، می تواند امنیت خوبی را ایجاد کند. برای استفاده از این برنامه باید کارهای زیر را انجام دهید.

برای پرداخت هزینه گزینه Go to Payment را انتخاب کرده و برای مرحله بعدی به صفحه پرداخت بروید. در این روش کافی است میزان حجمی که مدنظرتان است را وارد کنید سیستم به طور خودکار معامله را برایتان انجام می‌دهد. تأیید یا عدم تأیید اطلاعات از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع داده می‌شود. برای تعیین قیمت می‌توانید خود به صورت دستی در (کادر3) عددی وارد کنید. برای برداشت وجه هم به قسمت برداشت بروید و همین مراحل را طی کنید. توجه کنید که به علت مسائل امنیتی هرگز از سلکت و کپی کردن استفاده نکنید.

کد تخفیف نوبیتکس ❤️ بیشترین تخفیف در معاملات Nobitex

بنابراین، لطفا موارد امنیتی را برای حساب ایمیلی که در بخش ثبت‌نام وارد می‌کنید خیلی ‌سخت در نظر بگیرید. مثلا یک رمز عبور پیچیده و قوی برای حساب ایمیلتان بسازید که شامل حروف الفبای بزرگ و کوچک، عددها و علامت‌ها باشد. به این ترتیب، خیالتان از بابت امنیت این حساب، راحت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که رمز عبور حساب ایمیل و حساب تازه‌ای که در کوینکس ساخته‌اید را در جایی امن که دست افراد سودجو به آنها نمی‌رسند، نگه دارید. همان طور که در مقاله « آموزش ثبت نام در بایننس » گفتیم، یکی از راههای ثبت نام در صرافی بایننس استفاده از vps ( vpn های با آی پی ثابت ) است. اما راه ساده تر دیگه این است که در صرافی کوینکس که مشکلی با ایرانیان ندارد ثبت نام نمایید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ورود به کوینکس با موبایل.

معرفی و ثبت نام در صرافی کوینکس بورس فردا

کاری که می توان انجام داد آن است که مقداری از مبلغ پوزیشن و سرمایه خود که کنار گذاشته بودیم را برداریم و روی مبلغ جدید که ۵۳ سنت است با همان قرارداد وارد کنیم. با این کار از عدد لیکوئید شدن خود نیز فاصله خواهیم گرفت و ریسک معامله کمتر می شود. قسمت های Maker و Taker دو حالت از فعالیت های تریدر را شامل می شوند.

کپی برداری از این متن فقط با ذکر نام سایت و درج لینک صفحه مجاز است. تنها راه پیشنهادی ما به شما ارتباط گرفتن با پشتیبانی کوینکس است. بله شما پسورد و تایید دو عاملی گوگل را دارید پس مشکلی در ورود ندارید. آیا مطمئن هستید که همان کیو آر کد مربوط به حساب خود در این سایت را در google athunticaotr اضافه کرده اید. ممنون ازتون خانم کلاه دوزان، لطفا صرافی هات بیت هم آموزش بدید.

آموزش افزایش امنیت حساب کاربری در Coinex

اگرچه با ارتقا سطح کاربری در کوینکس می‌توان کارمزد معاملات را کاهش داد؛ اما در صورت استفاده از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین سطح کاربری این سایت هم کارمزدهای پایینی برای معاملات شما در نظر گرفته می‌شود. به صورت کلی، صرافی کوینکس با داشتن 1/0 کارمزد برای تراکنش‌ها، یک صرافی کاملاً به‌صرفه به حساب می‌آید. البته شما در صورت داشتن توکن اختصاصی «CET» می‌توانید این کارمزد را به 05/0 کاهش دهید.