معرفی انواع گل رز با عکس و تفاوت آنها | flowercitydesign

این نوع گل شبیه به گل رز گلدفیلا و گل رز چای ترکیبی است با این تفاوت که کمی کوتاه تر و فشرده تر از این گل ها است. این نوع گل ها معمولاً بیش از ۱۵ تا ۳۰ سانتی متر رشد نمی کنند. این نوع گل نیز در دسته انواع گل رز عطری قرار دارد و توانسته به خاطر زیبایی خوبی که دارد طرفداران زیادی را به خود جلب کند. گل رز به عنوان ملکه گل ها می‌تواند به صورت خوشه‌ای، کوچک‌، بزرگ، عطری و یا بدون عطر باشد و یکی از بیشترین تنوع‌ها را در بین گیاهان خانگی دارد.

http://brillianceblog.irیکی از متنوع ترین گل های رز باغچه ای، گل های رز بالارونده یا رامبلر می باشند. روش کاشت انواع گل رز رونده مشابه می باشد و کاشت این گل ها معمولا در هر زمانی بین فصل بهار تا پاییز امکان پذیر است. این نوع گل دارای رنگ زردآلویی و صورتی به طور تلفیقی است که تا 6 اینچ رشد می‌کند. از انواع گل رز هایبرید است که در برابر بیماری مقاوم و دارای برگ‌های سبز تیره و شکوفه‌دهی مستمر از بهار تا پاییز است. رزهای باغی قدیمی به تمامی رزهایی اطلاق می‌شوند که به ‌طور کل تا قبل از پیدایش اولین رز جدید یعنی رز لا فرانس در سال ۱۸۶۷ پرورش می‌یافتند. از خصوصیات مهم رزهای باغی قدیمی، گرد بودن و زیاد بودن تعداد گلبرگ‌هاست.

مقدمه ای کوتاه درباره معرفی گل رز

رنگ بنفش رنگی سلطتنی است به همین دلیل شکوه و جلال را بیان می کند. شما اگر می خواهید افسونگری و شکوه شخصیت کسی را بستایید ما خرید گل رز بنفش را به شما پیشنهاد می کنیم. یک سوراخ بزرگ حفر کنید تا فضای مناسب برای ریشه‌دهی ایجاد شود.

پرورش دهندگان انواع گل رز عطری در طول قرن ها گل رز هیبریدی دارند و تلاش می کنند تا فصل گلدهی خود را گسترش دهند. گل رز گرندي فلورا، فلوریبوندا و پليانتا تعداد زيادي شکوفه از بهار تا پاييز توليد مي کنند. بیشتر گونه های قدیمی فقط سالی یکبار شکوفا می شوند مانند، گل های رز داماسکا و گل های رز کاندولیا که هر دو نوع آنها در بهار شکوفا می شود.

گل‌های رز جورجیا

به دنبال مجله خبری شهر گلبرگ هایی خوش فرم و خوش رنگ باشید گلبرگ های گل رز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها کبود یا قهوه ای نیستند. هنگامی که گل رز را به خانه می آورید، می توانید چند گلبرگ بیرونی را که آسیب دیده اند را جدا کنید، اما برای بهتر شدن ظاهر آسیب دیده ی گلبرگ های داخلی گل ها کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید. گلبرگ های دست نخورده جذاب تر هستند و مدت طولانی تر از آنهایی که کبود هستند تازه باقی می مانند. بلافاصله پس از بریدن گل رز، ساقه ها را در یک ظرف تمیز آب تازه قرار بدهید. گل رز نارنجی میل و اشتیاق شما به دوستی با کسی را نشان می دهد.

  • کفشدوزک ها این شته ها را می خورند و برای گیاهان مفید هستند و می تواند منجر به کاهش ین آفت ها شوند.
  • شرایط نگهداری انواع گل رز برخی خصوصیات مشترک دارد که بصورت خلاصه آنها را بیان می کنیم.
  • بعد از برداشت گلها يا به انبار سرد منتقل مي شوند و يا بلافاصله به بازارهاي نزديك حمل مي شوند در صورت انتقال به انبار سرد در دماي 0 تا 10 درجه سانتيگراد (بمدت 1 تا 2 روز) قرار داده مي شوند.
  • عدم کنترل بیماری و تکثیر قارچ‌ها سبب خشک‌شدن برگ‌ها و تضعیف درختچه می‌شود.