مشخصات، قیمت و خرید انواع ماژول های الکترونیکی کافه ربات | asilight

با استفاده از این ماژول می‌شود وسایل برقی را کنترل کرد. ماژول‌های حافظه امکان نصب و جایگزینی آسان در سیستم‌های الکترونیکی، به ویژه رایانه‌هایی از قبیل رایانه شخصی ایستگاه کار و سرور را می‌دهند. تراشه تاچ لمسی TTP223B مناسب برای استفاده به عنوان کلید لمسی برروی شیشه، پلکسی و…

  • البته باید توجه داشت که این گروه از بردهای فلش خور پنلی کاملا به اتصال کوتاه و ولتاژ ورودی حساس هستند و در صورت نیاز باید سر راه برق ورودی آن‌ها از ماژول کاهنده ولتاژ مخصوصا در خودرو استفاده شود.
  • با برنامه نویسی ماژولار، برنامه نویسان می توانند با یک برنامه مشترک همکاری کرده و کار کنند.
  • امروزه در تمامی پروژه های صنعتی، تجاری و … ردپایی از ماژول ها به چشم می آید.
  • از ماژول های دیگر می توان به ماژل های شبکه، اثر انگشت، پردازش تصویر، فشار، دما و رطوبت، ماژول های پزشکی و … اشاره کرد.
  • این شامل دستگاه هایی مانند ماژول تقویت، ماژول پخش کننده صدای صوتی، ماژول ضبط، ماژول رادیو FM استریو و بسیاری ماژول های دیگر است.
مشخصات، قیمت و خرید انواع ماژول های الکترونیکی کافه ربات | asilight

سپس هر تغيير لازمي را در سبد خريد خود اعمال كرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهايي رجوع كنيد. در انتخاب ولتاژ مناسب برای ماژول کنترل رله باید به نیاز و کاربرد خاص خود دقت کرده و با مشاوره کتابچه راهنما یا توصیه تولید کننده، ولتاژ مناسب را مجموعه ای اس آی لایت انتخاب کنید. همچنین باید توجه داشت که انتخاب ولتاژ نامناسب می‌تواند باعث خرابی ماژول یا سیستم متصل شده به آن شود، بنابراین این موضوع بسیار مهم است. در این بخش، انواع ماژول های الکترونیکی، مخابراتی، کنترل و قدرت، بردهای آردوینو و ….

مزایای نرم افزار ماژولار و برنامه نویسی

در واقع یک قطعه ی نسبتا فشرده است که جزیی از یک دستگاه بزرگ تر می باشد. به عبارت دیگر برخی از دستگاه های الکترونیکی از اجزای سخت افزاری مجزایی تشکیل شده اند. ممکن است هر جزء تولید یک شرکت متفاوت باشد، ولی در کنارهم قرار گرفتن این اجزا باعث به وجود آمدن یک دستگاه با هدفی مشخص می شود. ماژول ها به گونه ای طراحی و تولید می شوند که به صورت جداگانه نصب شوند؛ به صورت جداگانه جابه جا شوند و به صورت جداگانه نیز تحت سرویس و تعمیر قرار گیرند. یک مثال ساده می تواندRAMای باشد که ما به کامپیوتر خود اضافه می کنیم تا حافظه ی موقت بیشتری داشته باشد.

اگر ماژول ارتباطات یک سرویس پیام بهترین تلاش را پیاده سازی کند، به محض ای نکه پیام روی رسانه کد گذاری شد، تایید اولیه را تولید می کند. ماژول DS1307 یک ماژول RTC جهت محاسبه و شمارش زمان و تاریخ واقعی است. فعالیت فروشگاه بصورت اینترنتی می باشد لذا از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

کیت آموزش و راه اندازی ۷۰ قطعه الکترونیکی…

ماژول‌های ساعت این امکان را فراهم می‌کنند تا شما بتوانید زمان ساعت و تاریخ را در پروژه‌های الکترونیکی محاسبه کنید، طوری‌که حتی در زمان خاموش بودن دستگاه نیز این محاسبه‌ی زمان متوقف نگردد. سیستمی که زمان را محاسبه می‌کند همان Real Time Clock یا ماژول ساعت زمان واقعی است. RTC‌ها غیر از منبع تغذیه اصلی خود، باید یک منبع ثانویه دیگر نیز داشته باشند که موجب می‌شود در هنگام قطع منبع اولیه، محاسبه‌ی زمان مختل نشود و همچنان ادامه داشته باشد. بسته آموزشی-کاربردی شامل 37 سنسور و ماژول آردوینو مناسب برای یادگیری پایه ای دانش مرتبط با الکترونیک و بردهای آردوینو.

سیم افشان 0.25 قهوه‌ای 5 متری مخصوص الکترونیک