لپ تاپ های مخصوص بازی

لپتاپ FX570UD – K ایسوس هچنین داری نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت Full HD بوده که در کنار آن دارای روکش مات است وباعث میشود برای بازی کردن و دیدن فیلمهای مختلف، بسیار مناسب باشد و باعث اذیت شدن چشم در مکانهایی با نور زیاد نگردد. یکی دیگر از لپتاپهای این سری شرکت دل، لپتاپ G7 15-7588 بوده و در اندازه صفحه نمایش 15 اینچ است.لپتاپ بیان شده دارای صفحهنمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920×1080 بوده که مجهز به پنلهای IPS با وضوح FULL HD است و درادامه این صفحه نمایش به روکش مات مجهز گردیده است تا مانع خستگی چشم کاربران در اثر استفاده طولانی مدت از این لپتاپ گردد.

این ترکیب در کنار ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه ذخیرهسازی SSD، پاسخگوی سنگینترین و جدیدترین بازیهای روز است. در واقع شرکت دل با استفاده کردن از تکنولوژیهای روز دنیا، پردازنده مرکزی قدرتمند و همچنین پردازنده گرافیکی قوی، توانسته اجازه بازی کردن بسیار متفاوت و همچنین امکان حمل یک استدیوی تدوین با امکانات بسیار حرفهای را برای کاربران خویش مهیا کند که بسیار عالی است. شرکت لنوو یکی از محصولات گیمینگ خود را در اوایل سال 2018 با نام Legion به بازار عرضه کرد که دارای طراحی خاصی بوده و کمترین لپتاپی این طراحی و امکانات را دارا است. همچنین اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ها بر اساس هر بازه قیمتی هستید به شما پیشنهاد میکنیم که مقاله راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ بر اساس بودجه را نیز ببینید و آن را تا انتها مطالعه کنید. در این قسمت از بهترین لپتاپهای ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان، به بررسی Lenovo IdeaPad Gaming 3 میپردازیم. صفحه نمایش این لپتاپها ممکن است مانند سری ZenBook Flip شرکت ایسوس، به صورت کامل برگردد و پشت کیبورد قرار گیرد، یا ممکن است مانند سری Surface Book شرکت مایکروسافت، به صورت کامل از بدنه (قسمت راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ کیبورد) جدا شود.

شرکت دل برای لپتاپ Inspiron 7000 خود از پردازنده مرکزی قوی Core i7 محصول شرکت بزرگ اینتل استفاده کرده است. یکی از اقدامات خوبی که شرکت بزرگ دل انجام داده این این بوده که در این لپتاپ قیمت را کاه داده است و در کنار این موضوع از پردازندهها و قطعات ضعیف و بیکیفیت استفاده نکرده است. برخی امکاناتی که در بقیه مدلهای ایسر وجود ندارد را میتوانید در این نسخه پیدا کنید. لپتاپ بیان شده دارای سختافزار قوی بوده و دارای طراحی خاصی است که شبیه به مدلهای قدیمی شرکت ایسوس بوده و دارای رنگ نوکمدادی و قرمز است. البته از لحاظ ظاهری هردو شبیه به هم هستند و البته قیمت مدل جدیدتر هم بیشتر است. لپتاپ بیان شده بسیار شبیه به لپتاپ Predator که تولید قدیمی این شرکت است بوده و در دو رنگ مشکی و قرمز به بازار عرضه گردیده است. یکی از تولید کنندگان بزرگ لپتاپ در هر ردهای، شرکت ایسوس میباشد که به تازگی از یک نمونه لپتاپ مخصوص گیمینگ خود با نام FX570UD – K پردهبرداری کرده و آن را روانه بازار نموده است. همانطورکه میدانیم امروزه لپتاپهای سری گیمینگ متفاوتی روانه بازار گردیدهاند و شرکتهای مختلف تولید کننه لپتاپ در این زمینه سخت در تلاش هستند که با ارائه یک محصول با کیفیت و قدرتمند، بتوانند بازار را در دست گرفته و طرفداران زیادتری پیدا کنند.

یکی از شرکتهایی که در زمینه لپتاپهای گیمینگ نیز فعالیت میکند، شرکت لنوو بوده که در لپتاپهای گیمینگ جدید سری Y خود، سعی کرده تمام موارد بیان شده را لحاظ نماید. به این ترتیب میتوان انتظار عملکردی درخور توجه را در بازه قیمتی حدود 1000 دلار از این لپ تاپ داشت. البته با پرداخت 1000 دلار کاربران میتواند یک لپتاپ با پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1060 را تهیه کنند و اگر این لپتاپ دارای کارت گرافیک به اندازه 6 گیگابایت نیز باشد، کاربران میتوانند تصاویر بازی را با افکت ray-tracing انجام بدهند. همچنین با فراهم کردن بودجه 30 میلیونی میتوانید چیپهای گرافیکی RTX نسل سوم را به دست بیاورید.

این لپتاپ شگفتانگیز ایسوس دارای یک صفحهنمایش دوم بالای صفحهکلید است که میتواند کمک شایانی به طراحان و میکس و مستر کاران بکند. این لپ تاپ از کارت گرافیک Radeon کمپانی AMD استفاده میکند که نسبت به برخی از لپ تاپهای برندهای دیگر، گزینه بهتری است و میتواند حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی را برای شما تامین کند. لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون قطعا به شما کمک میکند که حق انتخاب بهتری داشته باشید. در نوشتار قیمت روز لپ تاپ گیمینگ 27 فروردین 1401 بهترین لپتاپها با قیمت مناسب را نیز میتوانید شناسایی نموده و برای خرید آن اقدام کنید.

در نظر داشتن راهنمای خرید بهترین لپتاپ گیمینگ و بودجهای که در دست دارید، بسیار مهم و حیاتی میباشد زیرا میتواند به شما کمک کند تا با استفاده از هزینه و بودجهای که دارید بهترین گزینه را برای خودتان خریداری کنید. البته نمیتوان آنرا در سطح لپتاپ های متوسط دانست زیرا به نسبت سال ساخت این محصول که در سال 2019 انجام گرفته هنوز که هنوزه توانسته خودرا در لیست بهترین لپتاپ های گیمینگ 2022 قرار دهد. با نوشتار قیمت بهترین لپ تاپ های گیمینگ 27 فروردین 1401 همراه ما بمانید. پیشنهاد اول زومیت لپتاپ اماسآی مدل Vector GP76 است که از نسل دوازدهم (Alder Lake) پردازندههای اینتل Core i7 بههمراه گرافیک انویدیا RTX 3070 Ti بهره میبرد، ترکیبی که امکان اجرای بازیهای سنگین با بهترین کیفیت و بیشترین نرخ فریم را فراهم میکند؛ همچنین وجود ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظهی SSD از نوع M.2 NVMe PCIe Gen4 ×4 در اجرای هرچه سریعتر انواع وظایف کمک شایانی خواهد کرد. همچنین ایسوس از حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع هارددیسک استفاده نموده که میتواند بازیها را به سرعت فراخوانی کند و فضای مناسبی جهت نصب هرگونه بازی، نرمافزار و همچنین ذخیرهسازی فایلها دارد.

بازی با لپ تاپ یکی از لذت بخش ترین کارهایی هست که جامعه بشریت کشفش کرده . کلمه ROG در اینجا مخفف عبارت Republic Of Gamers میباشد که به معنی سرزمین گیمرها، و STRIX هم برای گروهی از این لپ تاپها میباشد که در بخش زیرین بدنه دارای طراحی نور RGB سرتاسری هستند. این لپتاپ مجهز به کیبورد جزیرهای با نور پس زمینه بوده که علاوه بر آن دارای تاچپد یکتکه بزرگ با میزان بالای حساسیت و همچنین تنوع زیاد در بخش پورتها است. همچنین این محصول از پردازنده CORE I5-10300H به همراه گرافیک GEFORCE GTX 1650 استفاده میکند. این لپ تاپ از پورت HDMI هم برای اتصال چند مانیتور خارجی پشتیبانی میکند. این لپ تاپ 2 کیلوگرمی از سری TUF ایسوس بوده و از پردازنده مرکزی Intel Core i7 11370H استفاده میکند.

شرکت بزرگ ایسر که همگی لپتاپهای متنوعی که تولید میکند را دیدهایم، این بار یک لپتاپ گیمینگ جدید را وارد بازار کرده است که نام آن ایسر اسپایر VX5-591G میباشد و دارای سختافزار متفاوت با نوع قبلی خویش است. شرکت معروف Dell جدیدا لپتاپهای سری G خود را وارد بازار کرده است. این دستگاه همچنین دارای پورتهای خروجی متفاوتی بوده که نیاز کاربران را مرتفع میسازد. لپ تاپ های گیمینگ بسیار مدرن و قدرتمند هستند و برای استفادهی روزمره طراحی شدهاند.اگر جزو افرادی هستید که گیمینگ را به طور حرفهای دنبال میکنید، لپ تاپ های معمولی جوابگوی گرافیک و سرعت مورد نیاز شما نیستند.

این تلویزیون سرعت رفرش صفحه ۵۰ هرتز دارد و میتواند تمامی محتواهای سریع و اکشن را با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد. سلام، بله این محصولات برای تمامی فعالیت های دانش آموزی مناسب هستند. شرکت ایسر برای لپتاپ اسپایر VX5-591G خود از یک پردازندهی مرکزی نسل هفتم با مدل HQ7700 استفاده نموده که این پردازنده دارای فرکانس آغازی 2.8 گیگاهرتز و فرکانس نهایی 3.8 گیگاهرتز با استفاده از تکنولوژی Turbo Boost برای تمامی اجراهای سنگین میباشد که تقریبا میتوان گفت میتواند کارهای مختلف را انجام داده و بازیهای سنگین را اجرا کند. شرکت ایسر برای لپتاپ باتری ایسر VX5-591G از باتری سه سلولی استفاده نموده است. لنوو برای لپتاپخود از پورتهای ورودی و خروجی بسیاری استفاده کرده که شامل پورتهای miniDisplay، USB2.0، USB3.0، HDMI و LAN و USB Type-C میباشد و از این رو کاملا جامع بوده و مناسب کارران مختلف است. لپتپ Y530 شرکت لنوو دارای ضخامت و وزن بهترتیب معادل 24 میلیمتر و 2.3 کیلوگرم است. این بدنه ۱۴ میلیمتر ضخامت و ۱.۶ کیلوگرم وزن دارد و برای جابهجایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. این لپ تاپ رزولوشن بالای ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل دارد و همراه با قابلیت لمسی میتوانید به سراغش بروید. بدون شک بسیاری از کاربران از داشتن یک لپ تاپ گیمینگ لذت خواهند برد.

جنس استفاده شده در بدنه این لپتاپ از نوع پلاستیک بوده که در قاب پشتی این لپتاپ و در قسمت وسط آن، لوگوی نقرهای رنگ ایسر خودنمایی میکند. و در نظر داشته باشید کلیدهای لپتاپ از جنس پلاستیک کم کیفیت ABS، در دراز مدت دچار استهلاک و رفتگی خواهد شد. شرکت دل در زمینه باتری این لپتاپ از یک باتری چهار سلولی دارای ظرفیت 56 وات ساعت استفاده نموده که این موضوع طبق بررسیهای انجام شده توسط مجله لپ تاپ مگ، این باتری میتواند به مدت 5:30 ساعت برای انجام اموری نظیر وبگردی با روشن بودن وایفای، برق لپتاپ Dell G5 را تامین کند. همچنین برخی از کاربران، لپتاپهای گیمینگ را برای کارهایی نظیر ویرایش پیشرفته ویدیو یا رندرگیری سه بعدی خریداری میکنند.