قیمت، ویژگی‌ها و فروش انواع شارژر لپ تاپ دل، ایسوس، سونی HP، Acer-شارژر لپتاپ مستر جانبی

نمایندگی دل در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به دارندگان دستگاه های این برند، تخصصی ترین واحد تعمیرات محصولات دل را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسان و کارشناسان تعمیر راه اندازی نموده است. حالا مشکل کجاست ؟ مشکل اینجاست این زمان بر اساس رعایت یک سری استانداردهای مشخص ، تعیین شده . مثلا در حالت وای فای روشن و نور زمینه ۵۰ درصد ( مثال زدم ) . حالا اگه شما بیاین نور تصویر رو ۱۰۰ درصد کنید ، وای فای روشن باشه ، موزیک ویدیو بزارید و صداش زیاد کنید ۴۵ تا دستگاه جانبی مثل هارد و دی وی دی رایتر اکسترنال و فلش و … وصل کنید خب معلومه چی میشه دیگه .

قیمت، ویژگی‌ها و فروش انواع شارژر لپ تاپ دل، ایسوس، سونی HP، Acer-شارژر لپتاپ مستر جانبی مجموع هزینه‌­ها شامل دستمزد تعمیرکار و هزینه قطعات و هم­چنین عیب یابی دستگاه است. اگر تعمیر شارژر لپ تاپ در منزل هم منتخب شما باشد، هزینه ایاب و ذهاب نیز اضافه می­‌گردد. در صورتی که تعمیر برای شارژر کارساز نبود، باید شارژر نو تهیه کنید.

ولتاژ و آمپر خروجی

آداپتور لپ تاپ حکم منبع تغذیه لپ تاپ را دارد که باتری لپ تاپ را شارژ می‌کند یا اگر لپ تاپ باتری نداشته باشد، مستقیما آن قیمت شارژر لپ تاپ ایسوس اصل را روشن می‌کند. تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ از جمله مواردی است که کاربران ممکن است با آن روبرو شوند. معمولا شارژ لپ تاپ ایسوس، لنوو، دِل، ایسر، اپل و اچ پی با هم متفاوت هستند و سوکت شارژ های مختلفی دارند. شارژر لپ تاپ دل، شارژر لپ تاپ ایسوس، شارژر لپ تاپ اچ پی، از جمله این شارژرهایی هستند که می‎توان از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد و در صورت نیاز به استفاده آنها پرداخت. همانطور که گفته شد، شرکت‌های مختلفی هستند که به تولید لپ تاپ می پردازند و در میان آن برای محصولات خود شارژرهایی ارائه می دهند.

  • حتما همیشه کابل شارژر خود را چک کنید، اگر فرورفتگی، پارگی، پیچ خوردگی یا تغییر خاصی را در مسیر شارژر مشاهده می‌کنید ممکن است مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ به کابل برگردد.
  • تکنسین ها برای تعمیر شارژر لپ تاپ دل در این شرایط، تمامی اجزای ذکر شده را بررسی کرده و در صورت نیاز، آنها را ترمیم یا تعویض می نمایند.
  • یه وقفه خیلی کوچیک بین قطع شدن باتری و وصل شدن شارژر می افته که همون وقفه برای آسیب به هارد لپ تاپ کافیه .
  • ایسوس از جمله برندهایی است که در دنیای دیجیتال به محصولات با کیفیت و با دوام مشهور است، لذا مشتریان زیادی ترجیح می دهند که از محصولات برند ایسوس خریداری کنند.
  • نمایندگی دل در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به دارندگان دستگاه های این برند، تخصصی ترین واحد تعمیرات محصولات دل را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسان و کارشناسان تعمیر راه اندازی نموده است.

در صورتی که شارژر لپ تاپ شما خراب شد و می خواهید یک شارژر جدید بخرید حتما به نوع آن توجه داشته باشید. _ از یک شارژر سالم و شبیه به منظور تست شارژ گردیدن باتری لپ تاپ بهره گیرید. این مشکل برای لپ‌تاپ‌های جدید نخواهد بود؛ اما برای افراد قدیمی‌تر، ممکن است موضوع پیچیده شود. به ‌هرحال همیشه می‌توان با استفاده از شارژهای مختلف آن را حل کرد. یکی از راه‌های پیش رو، همانطور که پیش‌تر گفتیم خرید شارژر سازگار است که برای تمام لپ تاپ ها کاربرد دارد.

راهنمای خرید دستگاه صافکار جادویی ماشین بدون رنگ مدل pdr با قیمت مناسب و ارزان

اگر این مشکل همچنان در رایانه شما وجود دارد، نصب یک سیستم عامل جدید (یا Reset Factory) ممکن است برای شما کارآمد باشد. در غیر این صورت، می‌توانید لپ تاپ خود را برای یک متخصص حرفه‌ای بفرستید تا قسمت شارژ باتری مادربرد را بررسی کند. تنها 1 یا 2 درصد احتمال دارد که شارژ نکردن شارژر لپ تاپ به عنوان یک مشکل سخت افزاری تمام شود.

چگونه می توانید از مولتی متر برای تست شارژر لپ تاپ استفاده کنید