قفسه فلزی انبار راک پانل صنعتی شلف انبار بایگانی پیچ مهره ای-فورژ مدرن

در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود. این قفسه جز قفسه‌های شکیل و لوکس محسوب نمیشه و بسیار ساده هست و درصورت گالوانیزه نبودن قفسه آب نباید بخورد و در هنگام قرار‌گیری جنس، وزن کالا از تحمل وزن هر صفحه فراتر نرود. خرید قفسه متناسب با فضای در اختیار شما میتواند بطور بهره ور موجب افزایش حجم بارگیری و انبار محصولات گردد.

  • گونیای های قفسه فروشگاهی از ورق اسیدشوئی SAPH37 با ضخامت 2 میلی متر .
  • هنگام ایجاد سیستم های بایگانی ، یک اتاق یک نفره می تواند به صورت اختیاری استفاده شود.
  • در پایان، پس از خرید قفسه بندی مورد نظر امکان درخواست خدمات فنی به منظور اجرای طرح نیز وجود خواهد داشت.
  • این نوع از مدل های قفسه از نظر نگهداری و طبقه بندی محصولات فروشگاهی نیز مزایای زیادی را به همراه دارد.

قفسه شیبدار در ابعاد 45 در 100 قیمت 300 هزار تومان تقدیم شما می گردد. اگرچه قفسه های پیچدار زیبا نیستند ، اما این نوع قفسه یکی از مطمئن ترین ، با دوام ترین و راحت ترین نوع قفسه های صنعتی است. همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد استفاده می کند. پرچ ها روی قفسه چسبانده می شوند و به شکاف های از پیش ساخته شده در قاب قفسه می چسبند.

پیرامون تولید محصولات با کیفیت و قیمت ارزان که شما در تولید قفسه های فلزی صنعتی انجام می دهید بسیار ارزشمند می باشد. شرکت های تولید کننده در استان اصفهان پیشگام در تولیدات صنایع فلزی از جمله قفسه های کارخانه جات،دفاتر اداری، شرکت ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک و انبارداری است. این شرکت ها رقبای بسیاری دارند که در این زمینه برای رضایت مشتری و کیفیت تولیدات خود رقابت می کنند. انتخاب قفسه بندی مناسب گامی موثر در شروع یک کسب و کار است، حتی توسعه یک بیزینس مطمئنا با قفسه بندی متناسب موفق آمیزتر خواهد بود. قفسه فلزی فروشگاهی روشی مناسب برای فضاسازی در داخل محیط مغازه و دفاتر فروش است که امکان استقرار کالاها را فراهم می آورد.

قیمت قفسه مدل سوپری 5 طبقه 2.5 متری سایز 95×25 سانتی متر

چرخه تولید ما حدود 25 روز کاری پس از دریافت هزینه برای مبالغ استاندارد ما خواهد بود. بله ، ما می توانیم نمونه را برای شما ارسال کنیم یا فقط برای شما برای تست کیفیت. SHENGWEI با 4 قفسه انبار انبار بدون دردسر.نیازی به ابزار ندارید ، به راحتی آن را در چند ثانیه باز کنید و به سازماندهی برسید. دارای رنگ های مختلف با توجه به RAL یا Panton رنگ به عنوان خریداران در دسترس است.

قفسه فلزی ایزی راک

SGS و غیره ما کیفیت محصولات خود را کاملاً گام به گام مدیریت می کنیم. آیا می توان کارتن کاغذی را سفارشی کرد ، آرم را روی کارتن ها ، نام مدل و جزئیات مدل مانند قطعات ، ابعاد و غیره قرار داد. مورد را پایین بیاوریددر فضا صرفه جویی کرده و هزینه کمتری را برای شرکت مخابراتی دریافت کنید. این شرکت با استعانت از خداوند متعات سعی دارد با تحقق سازمانی پویا و دارای روحیه ای توانمند ، سازگار و چالاک به منظور بالابردن راندمان کاری و ارائه خدمات برتر و ارتقا شیوه های کسب و کار رضایت مشتریان خود را بیش از پیش فراهم آورد.

است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی انباریباعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی فلزی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …

قفسه بندی فلزی قفسه فروشگاهی 09129596808 قفسه آرین صفحه اصلي-فورژ مدرن

جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد. این شرکت با توجه به تجربه چند ساله خود در ساخت دستگاه های پر کن و بسته بندی قیر به صورت جامبو، شروع به ساخت قفسه های فلزی سبک به صورت تخصصصی و انبوه نموده است و جهت مشاوره و ساخت انواع قفسه با شرکت های مختلف آماده همکاری می باشد . قفسه های فلزی به صورت سبک و مقرون به صرفه اما فنی و اصولی ساخته میشوند این سبد ها به صورت یک تکه و دو تکه تولید میشوند.

شما طی یک تماس تلفنی میتوانید از مشاوره رایگان برای محاسبه هزینه و مدت زمان اجرای قفسه بندی مورد نیاز خود آگاه شوید. تمام حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور می باشد. مناسب برای فروشگاه های زنجیره ای ، هایپرمارکت ها ، سوپر مارکت و انواع فروشگاه و انبار می باشد. یکی از مزیت های قفسه های فلزی نسبت به سایرین این است که به راحتی تمیز می شوند و گزینه رنگ دلخواه را دارند.

انبارها از لحاظ کاربری انواع گوناگونی دارند و قفسه بندی فلزی پانل راک میتواند نیاز های بسیاری از انبارهای کالاهای سنگین و نیمه سنگین را برآورده سازد. قفسه فلزی نیم طبقه بالکنی یا قفسه فلزی مزنین جهت استفاده حداکثری از ارتفاع انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی فلزی انباری مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد . قفسه بندی انباری خود تغذیه یا قفسه بندی انباری غلتکی اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی انباری خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی انجام می گیرد.

قفسه انباری راک سبک | شلف فلزی انبار | شلف فروشگاهی راک سبک

قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. از جمله مزایای ان میتوان در قیمت تمام شده ان نسبت به بالکی راک اشاره کرد.و برتری شاخص قفسه بندی بالکی راک در نسب سریع ان و گستردگی ابعاد این سیستم دانست حال انکه سیستم مشبک نیمه سنگین نیز تک سایز است. رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… قفسه بندی انبار سردخانه یا قفسه بندی سردخانه ای جهت استفاده در سردخانه های مواد اولیه كه بصورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.

قفسه بندی انبار راک

ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن… متنوع ترین و جدید ترین انواع تجهیزات فروشگاهی را از فروشگاه بزرگ قفسه سازان با قیمت های عالی خریداری نمایید . جدید ترین انواع سبد خرید ، چرخ خرید ، میز چک اوت ، نردبان صنعتی ، چرخ حمل بار ، نردبان خانگی ، ویترین فروشگاهی ،راهبند ، پالت پلاستیکی ، استند و… ساخت سیستم قفسه بندی با دهانه بلند شبیه به قفسه بندی پالت است.از یک قاب، تیرها، لوازم مختلف و قفسه های چوبی یا فلزی تشکیل شده است.

قفسه بندی فلزی آرین قفسه

قفسه کف گالوانیزه گالوانیزه پلت فرم فولادی مورد علاقه مشت… توجه به این نکته ضروری است که تحمل دمای ̊C 300 توسط قفسه، الزاماً به معنی تحمل این دما توسط کل بیرینگ نمی باشد و فاکتورهای متعددی روی میزان تحمل دما توسط بیرینگ تأثیر گذاشته و آن را محدود می کنند. طراحی رایگان CAD، ODM و OEM، حمل و نقل، نصب پروژه، تعمیر و نگهداری سیستم و غیره. فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، میله های چوبی، جعبه ها و نوارهای فلزی و غیره. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد.

این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستم مشبک مختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذاری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه ۱۵۰ کیلو گرم بر متر مربع است. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد. قفسه فلزی راک نوعی قفسه فلزی انباری میباشد که جهت تجهیز انبارهای با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه فلزی به صورت دستی میباشد. شرکت سازه های فولادی انبارگستران همواره ارائه دهنده بالاترین کیفیت از انواع قفسه فلزی با مناسب ترین قیمت می باشد .مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با ما و یا لینک های ارتباطی درون سایت از قیمت انواع محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید قفسه نمایند . قفسه بندی انبار ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه بندی انبار می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم و حجیم در وزنهای سبک و نیمه سنگین استفاده می گردد.

نرده، حفاظ، گارد قفسه

به عنوان مثال، سازماندهی کردن آرشیو خود ، ابتدا باید یک مرتب سازی مطابق با خودتان تعیین کنید. قفسه فروشگاهی از جمله مهم ترین اقلام به خصوص برای آرشیو محسوب می شود. در غیر این صورت امکان حفظ مدارک و نگهداری منظم آنها وجود نخواهد داشت. سیستم های قفسه فروشگاهی که به طور خاص برای این منظور تولید می شوند ، برای حفظ نظم و ایجاد یک فضای ذخیره سازی مفید در فروشگاه ها استفاده می گردند.

قفسه فلزی نیم طبقه بالکنی یا قفسه فلزی مزنین جهت استفاده حداکثری از ارتفاع انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی فلزی انباری مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می قفسه دیواری باشد . قفسه‌ بندی فلزی راک کفپوشدار سنگین یا قفسه فلزی بالکی راک جهت نگهداری اقلام دارای حجم نیمه سنگین و سنگین مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این سیستم قفسه بندی فلزی حرکت بین طبقات از طریق پلکان و یا بالابر انجام می‌شود و جابجایی بار در طبقات توسط نفر و به‌صورت دستی و یا با استفاده از تجهیزات کمکی مانند چرخ‌دستی و کانوایر صورت می‌گیرد. قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد.

  • قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد.
  • فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، پالت تخته سه لا، فیلم حباب، و نوارهای فلزی و غیره.
  • انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و…
  • این نوع قفسه فلزی کاربردهای فراوانی در تجهیز انواع انبار کوچک و بزرگ دارد.
  • قفسه سازان بزرگترین مرکز فروش انواع قفسه انباری سبک و سنگین با کیفیت برتر و قیمت عالی میباشد .
قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی فلزی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.جنرال فلز مجری انواع قفسه فلزی راک ریلی و بایگانی میباشد.

قفسه بندی با دهانه بلند گاراژ قابل تنظیم فلزی

هنگام انتخاب قفسه فروشگاهی ، باید فضا و دکوراسیون خود را در اولویت قرار دهید. به لطف قفسه هایی که به منظور حفظ نظم در کسب و کار شما تولید می شود ، مواد شما از سطح زمین جدا شده و بنابراین شما از محافظت سالم تری اطمینان می دهید. وقتی مشتری برای خرید وارد محل می شود ، ابتدا به دکوراسیون نگاه می کند. برای این کار ابتدا باید سیستم های قفسه ای را در فروشگاهی که باز می کنید آماده نمایید. قفسه فروشگاهی سیستمی است که برای اطمینان از قرار دادن ، مرتب نگه داشتن ، نگهداری و محافظت از محصولات ایجاد می شود.

ست قفسه پیچ و مهره ای انباری به طول 80 عمق 60 سانتیمتر 1.5 متر و ضخامت 0/7 میلیمتر

ما برای خرید روزانه یا هفته ای و یا حتی ماهیانه بیشتر وقت خود را در فروشگاه های کوچک و فروشگا ه های زنجیره ای بزرگ با برندهای مختلف می گذرانیم.آیا تا … سیستم انبارداری گفته می شود، به طور کلی فرآیند های اصلی انباررا میتوان به دو قسمت تحویل … همین امر در مورد قفسه های مورد استفاده در تنظیمات دیگر ، مانند پایگاه های نظامی ، دفتر ، مناطق قابل دسترسی (باید با ADA سازگار باشد) و غیره نیز صادق است. برخی از سازمانهایی که اغلب دستورالعمل های استاندارد را صادر می کنند عبارتند از ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا) ، ISO (سازمان بین المللی استاندارد) و NFPA (انجمن ملی حفاظت از آتش). قیمت کفی قفسه به فاکتور های متعددی بستگی دارد یکی از این فاکتور ها کیفیت و ساختار کفی می باشد.

انبار های صنعتی از جمله مکان هایی که قفسه فلزی در آن بسیار پرکاربرد بوده و بخش بندی فضا با استفاده از قفسه های فلزی انجام می شود. امروزه اهمیت استفاده بهینه از فضای انبار با توجه به اهمیت لجستیک و انبارداری و همچنین گسترش تجارت الکترونیک و حضور انبارهای فروش آنلاین، بسیار بالاست. استفاده از قفسه های فلزی در انبارها این امکان را فراهم می سازد تا علاوه بر سطه انبار از فضای عمدی آن تا نزدیکی سقف نیز بطور بهینه استفاده شده و چیدمان کالا در بهترین حالت ممکن صورت گیرد. امروزه برای کارکرد درست قفسه های فلزی نیاز به تکنولوژی های انبارداری پیشرفته اتوماتیک نیاز است.

قفسه بندی انبار

شرکت سامان پیشرو تجهیز دی سال 1397 با هدف تولید تجهیزات فروشگاهی با کیفیتی ممتاز و قیمتی رقابتی نسبت به تجهیزات وارداتی تاسیس شد. تولید قفسه پیچ و مهره ای در کشور مطابق با آخرین استانداردهای ملی صورت می گیرد. همین امر است که باعث شده شرکت تک قفسه به عنوان سر آمد ترین و پرطرفدارترین شرکت ها باشد. فن آوری پیشرفته، تنوع محصول و سرعت در عرضه محصولات و نازل بودن اقلام و توجه و احترام به سلایق مشتری از جمله مواردی است که تک قفسه را منحصر به فرد کرده است و موجب شده است که مشتریان را راغب به خرید از شرکت تک قفسه باشند.

خرید قفسه انباری منزل با کمترین قیمت

و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد. شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی دیجی راک ( دیجی کالا قفسه ). در صورتی که ابعاد قفسه مورد نظر شما در مجموعه ما نبود می توانید پایه قفسهوطبقه کامل را جداگانه تهیه فرمایید. در صورتی که قصد خرید چند دستگاه قفسه را داشته باید ، با افزایش تعداد ، یک کادر جدید به شما نمایش داده می شود به شرح زیر عمل نمایید.

ارتفاع استاندارد قفسه بندی انبار سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. یکی دیگر از انواع قفسه های انباری، قفسه انباری متحرک می باشد. در این نوع قفسه ها، اجزای آن ها متحرک می باشد و به راحتی می توان این نوع قفسه ها و اجزای آن را جا به جا نمود. از جمله ی این نوع قفسه های انبار، می توان به قفسه های انبار شاتل، قفسه های خود برگشت و خود تغذیه اشاره کرد. امروزه استفاده از این نوع قفسه ها نسبت به قفسه های ثابت رایج تر می باشد که این موضوع به دلیل قابلیت جا به جایی این نوع قفسه های انباری می باشد. به طوری که در صورتی که نیاز باشد انباری از مکانی به مکان دیگر منتقل شود و یا قفسه ها در داخل انباری جا به جا شوند، این کار در این نوع قفسه ها به راحتی انجام می شود.

  • لازم به ذکر است که قفسه های مشبک فلزی نیز از متریال متفاوتی مورد تولید قرار می گیرند و به همین دلیل نیز کیفیت های متفاوتی دارا می باشند، بنابراین خرید قفسه هایی که در برابر ضربه و زنگ زدگی مقاومت کافی دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است و جهت خرید آن نیز می توانید از خرید اینترنتی قفسه فلزی با مراجعه به همین سایت، اقدام نمایید.
  • به طبع در انبار فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممکن است به تعداد طبقات بیشتری نیاز پیدا کنید.
  • جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد.
  • قفسه بندی انباری کانتی لور با توجه به بارگذاری شاخه ای عمدتاً در بلوکهایی با طول 6 متر تولید ونصب می گردد و جهت قراردهی دستی و یا ماشینی ( لیفتراک ) کالاها در قفسه طراحی و تولید و نصب می گردد.
  • اجرای این نوع قفسه بندی فلزی ساده بوده و کاربردهای فراوانی دارد .امکان بارگزاری کالا ها فقط به صورت دستی در این نوع قفسه بندی انباری وجود داشته و جهت انبار های با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .سادگی نصب ، ارتفاع سفارشی و سادگی بارگذاری کالا در این نوع سیستم قفسه بندی انباری باعث محبوبیت زیاد آن شده است.

بسته به نوع کالایی که می خواهید انبار کنید ساختار قفسه فلزی متفاوت خواهد بود. قیمت کلیه محصولات جنرال فلز کاملا منصفانه میباشد.لیست قیمت های جنرال فلز را قبل از خرید دریافت نمایید. زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود. از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد. ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. صفحه های سوپرمارکتی در دو ضخامت 0.7 میل و 0.6 میل قابل انتخاب هستند که هردو تحمل بالایی داشته و مناسب کار سوپرمارکت ها و فروشگاه ها هستند.

قفسه فلزی انبار راک پانل صنعتی شلف انبار بایگانی پیچ مهره ای-فورژ مدرن

جهت اطلاع از قیمت قفسه و کسب اطلاعات در زمینه خرید انواع قفسه فلزی و یا سفارش قفسه بندی میتوانید از مشاوره رایگان آرین قفسه بهره مند شوید. قفسه راک نیمه سنگین | قفسه فلزی نیمه صنعتی | شلف ایزی راک | قفسه انبار . ارتفاع قفسه راک نیمه سنگین ، 2 متر و با طول 150 سانتی متر است که دارای 3 طبقه می باشد. قفسه سازان فروشگاه بزرگ فروش مستقیم انواع قطعات قفسه بندی سوپرمارکتی از جمله ستون ، کفی در ابعاد مختلف و سایر ملزومات قفسه سوپرمارکتی میباشد . جهت خرید قفسه سوپرمارکتی با تخفیفات ویژه قفسه سازان فقط کافیست با ما تماس حاصل نمایید .

  • قیمت کلیه محصولات جنرال فلز کاملا منصفانه میباشد.لیست قیمت های جنرال فلز را قبل از خرید دریافت نمایید.
  • مزیت اصلی قفسه فلزی تحمل وزن چند برابری نسبت به قفسه‌های MDF و چوبی می‌باشد، که همین مقاومت بالای قفسه نسبت به بقیه باعث میشه که فاصله پایه‌ها یا همون ستون‌های قفسه از هم زیادتر بوده و فضای فروشگاه بازتر بنظر بیاید.
  • ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است.
  • قفسه فلزی در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه میگردد.جنرال فلز تولید کننده ، مجری و فروشنده انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی میباشد.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز ضمن دارا بودن کلیه استانداردهای کیفی از تنوع بالا و قیمت های مناسبی نیز برخوردار میباشد .
  • ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد.
  • قفسه‌بندی با دهانه عریض به دلیل ظرفیت پرتوی بالای آن، محبوب‌ترین طیف ما از قفسه‌بندی دهانه بلند است – می‌توانید تا 1000 کیلوگرم در هر سطح ذخیره کنید!

شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. لطفا جهت ثبت سفارش خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه.

قفسه های فولادی بلبرینگ ها-فورژ مدرن

با فرض کیفیت عالی، Ironstone همیشه وقف ارائه بهترین قیمت برای مشتریان خود بوده است.با بهبود مستمر کل خطوط خرید و تولید خود، می‌توانیم قیمت‌های پایین‌تری را با کیفیت و خدمات مشابه و حتی بهتر به شما ارائه دهیم. در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود. شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. نوع پرس شده این قفسه ها در اکثر بلبرینگ های شیار عمیق، رولبرینگ های بشکه ای و مخروطی کاربرد دارند. جهت کاهش اصطکاک و سایش ممکن است تحت عملیات سخت کاری سطحی نیز قرار گیرند.

شرکت آرین شلف فروشنده کلیه تجهیزات فروشگاهی جهت تجهیز فروشگاهها و هایپرمارکت ها میباشد . تنوع تجهیزات فروشگاهی آرین قفسه بالا بوده و دارای استانداردهای روز میباشد.انواع تجهیزات فروشگاهی آرین شلف شامل چرخ خرید فروشگاهی ، میز صندوق فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی ، راه بند فروشگاهی ،سبد خرید فروشگاهی و سایر تجهیزات فروشگاهی میباشد . قفسه فلزی بازویی یا قفسه فلزی کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی فلزی انباری مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله ، فلزات لوله ای شکل ،ورق های فلزی ، ورق های چوبی و…. کارشناسان جنرال فلز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی هستند. قفسه راک انباری سبک | شلف فلزی انبار | ایزی راک سبک فروشگاهی . ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد.

خرید 39 مدل قفسه فروشگاهی بسیار با کیفیت و قیمت مناسب-فورژ مدرن

قفسه ها باعث می شوند تا شما بتوانید از حداقل فضای موجود بیشترین استفاده را بکنید. همچنین استفاده از قفسه باعث نظم بیشتر می شود می توانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها قرار دهید. استفاده از قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها در متراژ و فضای انبار صرفه جویی می کند بلکه در کاهش هزینه های شما نیز تاثیر زیادی دارد. معمولا در انبار ها برای ذخیره و نگهداری از محصولات و کالا های متفاوت از این نوع قفسه ها بسیار استفاده می شود.

  • همچنین استفاده از قفسه باعث نظم بیشتر می شود می توانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها قرار دهید.
  • در فروشگاهها می توانیم انواع قفسه ها و استند ها را در قالب ها و رنگ های مختلف ببینیم.
  • کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد استفاده خوب است.
  • با استفاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید.
  • بزرگ ترین فایده استفاده از قفسه فلزی صرفه جویی در فضا در محیط های کمجا می باشد.
قفسه بندی صنعتی قفسه بندی سنگین و بدون زرق و برق است که در فروشگاه های انبار مشاهده می کنید. با استفاده درست از قفسه فلزی می توانید هزاران دلار در هزینه های ذخیره سازی صرفه جویی کنید. قفسه راک انباری سبک | شلف فلزی انبار | ایزی راک سبک فروشگاهی . ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد.

فروش میز اداری و قفسه کتاب

قفسه سازان فراهم کننده انواع تجهیزات قفسه هایپری طرح جدید با کیفیت عالی میباشد . قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.

آگهی‌های انواع قفسه فروشگاهی در دیوار تهران-فورژ مدرن

رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… مزیت اصلی قفسه فلزی تحمل وزن چند برابری نسبت به قفسه‌های MDF و چوبی می‌باشد، که همین مقاومت بالای قفسه نسبت به بقیه باعث میشه که فاصله پایه‌ها یا همون ستون‌های قفسه از هم زیادتر بوده و فضای فروشگاه بازتر بنظر بیاید. ما در شاپلاین آماده خدمت رسانی در مسیر تجهیز هایپرمارکت ، سوپرمارکت و هر نوع فضای خرده فروشی ، از جزئی ترین اقلام تا مهمترین آنها هستیم و با محصولات استاندارد و به روز ، گامی مهم در کنترل هزینه ها و ارائه کالای با کیفیت بر می داریم.

مانکن نیم تنه زنانه بلند پلاستیکی کد ۳۴۰۰۰۲۱

جهت اطلاع از قیمت قفسه و کسب اطلاعات در زمینه خرید انواع قفسه فلزی و یا سفارش قفسه بندی میتوانید از مشاوره رایگان آرین قفسه بهره مند شوید. جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد. قفسه سازان فروشگاه بزرگ فروش مستقیم انواع قطعات قفسه بندی سوپرمارکتی از جمله ستون ، کفی در ابعاد مختلف و سایر ملزومات قفسه سوپرمارکتی میباشد . جهت خرید قفسه سوپرمارکتی با تخفیفات ویژه قفسه سازان فقط کافیست با ما تماس حاصل نمایید .

سیستم قفسه بندی با دهانه بلند را می توان به پایه های شروع و جایگاه های اضافی با اجزای قاب های عمودی، تیرها و قفسه ها طبقه بندی کرد.همه قطعات را می توان به راحتی و بدون تلاش زیاد جدا کرد و یکپارچه کرد.برای استفاده در انبار شما بسیار راحت و دوست داشتنی است. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد. قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم .

از ویژگی های قابل توجه در این نوع میتوان به سهولت دسترسی به تمام طبقات و گذاشت و برداشت ابزار ها اشاره کرد. به خصوص ظرفیت بایگانی های بزرگ چنین انتخابی را ایجاب می کند و بایگانی که به مرور زمان افزایش می یابد ، به لطف قفسه ها با نظم و ترتیب نگهداری می شود. از طریق مشاوره با کارشناسان ما متناسب با نیاز خود هزینه و قیمت متناسب را پرداخت خواهید کرد.

ضخامت پایه قفسه دیوارکوب ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است.