فهرست پسندیدهترین تصاویر اینستاگرامی

وقتی که شما با طراحی پست اینستاگرام آشنا نباشید و به اشتراک گذاری محتواهایی که جذابیت ندارندادامه دهید و به این روند پیش بروید؛ شاید افراد شما را آنفالو نکنند؛ ولی محتواهای شما را نیز دیگر نخواهند دید. لوگو به شما کمک می کند که در دید مخاطب حرفه ای تر به نظر برسید. این خدمات به شما کمک می کند تا استوری های بعدی که منتشر می کنید بازدید خیلی بالایی بگیرند. شما باید شرایط مسابقه یا خود مسابقه را به گونه ای تنظیم کنید که مخاطبان مجبور شوند برای برنده شدن پست های شما را به دوستان خود ارسال کنند این کار نه تنها نرخ تعامل پیجتان افزایش پیدا میکند بلکه باعث افزایش فالوور اینستاگرام میشود.

اما نکات و ترفندهای استراتژیکی برای انجام این کار وجود دارد. با باز کردن اینستاگرام ایده های احمقانه زیادی را میبینید که هرچند ساده لوحانه به نظر میرسند اما درآمد زیاد دیدن نصیب صاحب کسبوکار میکند. این مخفی کردن تعداد لایک و فالوور، هم بر روی همه فالوورها قابلیت اعمال کردن دارد و هم صاحب پیج میتواند این محدودیت را برای تعداد مشخصی از دنبال کنندگان خود اعمال کند. سپس یک عدد از تراکت ها در نایلون اجناسی که به مشتری می فروشید بگذرد یا مثلا اگر شما صاحب یک آژانس مسافرتی هستید پشت بلیتها میتوانید آدرس صفحه اینستاگرام آژانس خود را چاپ کنید. مثلا برای انتشار ویدیوهای کوتاه استوری و برای انتشار ویدیوهای بلندتر، پست گزینه مناسبی به شمار میرود. قدم پنجم؛ اینک باید گزینه show activiy status که در تصویر ذیل مشخص شده است را غیرفعال کنید تا آخرین بازدید اینستاگرام (disable instagram last seen) شما برای عموم فالوورهایی که شما را فالو کرده اند، غیرفعال شود و هم اکنون موفق به بستن لست سین اینستاگرام شده اید. در اکثر شبکه های اجتماعی، شما می توانید آخرین بازدید یا همان لست سین را بر اساس خواسته های خود، فعال یا غیرفعال کنید.

در طول این بازه زمانی که پیج شما در دستهبندی خاصی قرار ندارد، بازدید استوریهایتان کاهش خواهد یافت. چنانچه پیجتان بیزینسی باشد ضرر بیشتری متحمل خواهید شد؛ چرا که درآمد شما نیز کاهش خواهد یافت. همچنین در آخر ذکر کنیم که با افزایش تعداد بازدید پست ها ، احتمال دیده شدن آن پست و پیج شما در قسمت اکسپلور اینستاگرام نیز افزایش خواهد یافت. یکی از بهترین و موثر ترین روش برای افزایش فالوور تبادل هست ! یکی از مهم ترین عواملی که می تواند کاهش بازدید اینستاگرام را در پی داشته باشد؛ این است که فالوورهای واقعی شما ریزش کنند. در واقع همین امر تضمین می کند که فالوورهای تان فیک نیستند. این کار یک ترفند است که میتوانید توجه شمار بیشتری را از افراد را به خودش جذب کند. با این وجود این در حالی است که کاربران در اینستاگرام می توانند آخرین بازدید یکدیگر و آنلاین بودنشان را بررسی نمایند و چنین ویژگی ای، شاید برای هر یک از ما خوشایند نباشد. هر زمان که بخواهید میتوانید از این سرویس استفاده کنید.

یعنی اگر شخصی قصد داشته باشد که پیجی را بررسی و در صورت تمایل آن را دنبال کند، به تعداد فالوور های پیج، تعداد لایک زیر پست ها و تعداد بازدید های ویدیو های پیج توجه خواهد کرد. مدیر فروشگاهی اینترنی که در مورد لوازم ماساژ بود در همایشی اعلام کرد در آن روز ها تمامی تشت های ماساژ به طرز عجیبی به فروش رسید! مطمئنا خیلی از افراد و برندهای معروف به دنبال گرفتن این تیک آبی برای اکانت خود هستند تا با استفاده از آن بتوانند اعتماد مردم و مشتریان خود را جلب کنند. فالوورهای فیک توسط اشخاص واقعی اداره نمیشوند؛ به همین دلیل نمیتوانند پستهای شما را لایک کنند، برای آنها کامنت بگذارند و حتی از استوریهای شما بازدید کنند. هرچه بیشتر لایک کنید و کامنت بگذارید، اینستاگرام پستهای مشابه بیشتری را به شما نشان میدهد. پیج شما را یک صفحه قوی نشان خواهد داد. اگر به دنبال یک جواب کلی هستید، باید زاویه دید خود را عوض کنید.

خوشبختانه در آپدیت اخیر اینستاگرام، قابلیت مدیریت آخرین بازدید اینستاگرام نیز به برنامه جامع اینستاگرام اضافه شد که با استفاده از این قابلیت می توانید لست سین خود را فعال یا غیرفعال کنید که در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک، شما را با آن آشنا خواهیم نمود. چرا که مخاطبین شما افراد بازدید کننده یا همان ویو ها را نمی توانند ببینند و صرفا فقط یک عدد (عدد نمایش دهنده ویو ویدیو) مشاهده میکنند و اگر روی آن عدد بزنند فقط میتوانند لایک ها را مشاهده کنند . در ادامه لازم دانستیم بیشتر درباره نرخ تعامل و مشارکت اینستاگرام صحبت کنیم؛ چرا که قطعا بعد از پی بردن به اهمیت آن استراتژیهای بهتری را در جهت بهبود پیج اینستاگرامی خود اجرا میکنید و دیگر دست به خرید لایک فیک نمیزنید! در ضمن، مشاوران جریان آمادهٔ هرگونه پاسخگویی به شما هستند تا کمپینی بدون نقص اجرا کنید. یا یه مثال عمومی تر: یک معما طرح کنین به افرادی که پاسخ درست بدن به قید قرعه محصول رایگان بدیم(حتی درخواست کنیم همزمان که جواب رو میدن 3 تا از دوستاشونو تگ کنن تا اونا هم در این قرعه کشی شرکت کنند! استفاده بیش از حد از هشتگها یا استفاده از هشتگهای تکراری در تمامی استوریها از طرف اینستاگرام به عنوان فعالیتهای اسپم شناخته میشود.

برای بررسی این مورد آمار پستها و استوریهای قبلی خود را با استفاده از ابزار Insights اینستاگرام آنالیز کنید. ابزار Insights اینستاگرام، این قابلیت را در اختیار ما قرار داده تا هر پست را به صورت جداگانه آنالیز کنیم. مجزا کردن بخش ها و در هر زمینه توانست کاربران را در هر زمینه بخصوصی شناختهتر کند که کاربران و پیج های محبوب بیشتر دیده شوند. اگر نکات گفته شده را رعایت نکنید، استوریهای پیج برای فالوورها خستهکننده خواهد بود و نخواهد توانست آنها را به دیدن استوریهای بعدی ترغیب کند. علاوه بر این، کاربران دیگر هم با مشاهدهی این محتواها ترغیب خواهند شد تا مطالبی را برای شما ارسال کنند. شما با این کار متوجه خواهید شد که مخاطبان شما چه چیزی میخواهند و باید چه نوع محتوایی به آنها عرضه کنید تا فالوور پیج شما باقی بمانند یا پیج شما را به دوستانشان پیشنهاد کنند. در پایان توجه داشته باشید، بسیاری از افراد در تعاملاتی که در کامنت با شما دارند، ایدههایی بسیار عالی به شما ارائه میکنند یا حتی ممکن است به شما انتقاد کنند. حتی اگر یک نظر به پاسخ کتبی نیازی نداشته باشد ، ممکن است ارزشمند باشد که نظر را دوست داشته باشد تا تصدیق کند که شما آن را دیده اید و از آن قدردانی می کنید.

بهترین زمان استوری گذاشتن برای هر پیج متفاوت است. چون فالوورهای هر پیج بنا به زمینه فعالیت آن پیج، گروههای متفاوتی هستند، پس زمان آنلاین بودن آنها هم متفاوت خواهد بود. فالوورهای شما به این دلیل پیجتان را فالو کردهاند که به موضوع فعالیت پیج علاقمند هستند. بنابر این پست و استوریهای شما برای فالوورهای کمی نمایش داده خواهد شد و باعث کم شدن بازدید استوریهای پیجتان خواهد شد. به این صورت که اگر شما ۱۰۰۰ عدد لایک اتوماتیک برای ۵ پست آینده خود خریداری کنید (یعنی تنظیم کنید که برای ۵ پست آینده اعمال شود) ، برای هر ۵ پست آینده که قرار می دهید هر کدام ۲۰۰ لایک اعمال خواهد شد ! هر کدام از محتواها که تعامل (لایک، کامنت، سیو و اشتراک گذاری) بیشتری دریافت کرده باشد، بهترین موضوع برای محتواهای بعدی پیج خواهد play.google.com/store/apps/details?id=com.fastinstaapp بود. این محتواها را به جای اینکه کاربران شما نگاه کنند؛ سریع رد کرده و به پیج دیگری خواهند رفت. تعرفه های دیگری نیز وجود دارد که ویو ها در این تعرفه ها توسط ربات یا یوزر های به اصطلاح فیک انجام میشوند .

کاهش بازدید اینستاگرام موضوع این مقاله می باشد که ممکن است برای شما نیز رخ دهد. رخ دادن این اتفاق دلایل زیادی دارد و شما می توانید با جلوگیری از آنها در اینستاگرام به راحتی از کاهش بازدید اینستاگرام خود جلوگیری کنید. و یا با دادن ملبغی در عرض مدت کوتاه به تعداد خواسته شده فالور برسید. قدم دوم؛ هم اکنون پنجره ای از سمت راست برای شما نمایش داده خواهد شد که باید از انتهای آن گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب نمائید که در تصویر ذیل مشخص شده است. اگر شما در استوریهایتان محتواهایی انتشار دهید که هیچ ارتباطی به زمینه فعالیت پیج ندارند، مطمئناً مورد پسند کاربران قرار نخواهند گرفت و رفته رفته بازدید استوریهایتان کمتر خواهد شد. چنانچه موضوع فعالیت پیج را تغییر دهید، مدتی طول خواهد کشید که اینستاگرام شما را در دستهبندی جدیدی قرار دهد.

می توانید آن را به عنوان یکی از استراتژی های تبلیغاتی خود برای افزایش آمار پست ها یا پیج خود ادغام کنید. اگر به دنبال ثبت سرویس خرید ویو یا بازدید اینستاگرام هستید می توانید پلن های نایس پنل را بررسی و سپس مناسب ترین پلن را برای خود خریداری کنید. زمان مناسب برای انتشار محتوا در پیج زمانی است که فالوورهای بیشتری از پیج شما آنلاین باشند. اگر استوریهای خود را در ساعاتی منتشر کنید که فالوورهایتان آنلاین نیستند، مسلماً بازدید کمی دریافت خواهید کرد. همچنین با فعال کردن این گزینه، اقدام به فعال کردن آخرین بازدید اینستاگرام خواهید کرد که عموم فالوورهای شما می توانند از وضعیت آنلاینی شما مطلع شوند. فالوورهای واقعی کسانی هستند که اکانت های آنها در اینستاگرام فعال است و به اشتراک پست و استوری می پردازند. قیمت خدمات نایس پنل نسبت به سایر سیستم های دیگر مناسب تر، ایده آل تر و جذاب تر است.

یکی از دلایلی که باعث می شود مخاطبان و کاربران زیادی شما را دنبال کنند این است که باید از هشتگ های مناسب استفاده کنید. این گونه ربات ها معمولا follower های واقعی و ایرانی به تعداد 1500 عدد در ماه برای شما جمع آوری می کنند. از این به بعد دقیقا در همان زمان ها پست های خود را منتشر کنید. لازم به ذکر است که اعمال خدمات و تعرفه های ایرانی (مثل همین ویو ویدیو ایرانی) یک مقدار بیشتر زمان می برد . اگر چیزهایی دربارهی عکاسی با موبایل و ویرایش عکس میدانید، حالا زمان شروع پست گذاشتن است.