طراحی سایت املاک حرفه ای | jetagahi

طراحی سایت املاک حرفه ای | jetagahi

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization بوده و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است که با بکارگیری برخی اصول و قوانین مشخص می‌تواند جایگاه و رتبه یک وب سایت را در موتورهای جستجوی مختلف بهبود بخشد. طراحی سایت فروشگاهی یکی از انواع طراحی سایت محسوب می شود که دارای طرفداران بسیاری می باشد. زیرا با استفاده از آن می توانند در خانه مورد نظر خود را برای رهن و یا اجاره انتخاب کنند . سایت های فروشگاهی باعث ایجاد ارتباط مداوم با مشتریان می شود و باعث می شود تا کاربران به مشتریان دائمی تبدیل شوند. اما جستجو به تنهایی کافی بنظر نمی رسد گاهی باید کمی در جستجو جزئیات نیز باید مد نظر قرار گیرد . در یک وب سایت املاک برای جستجو در بین جزئیات میتوان از قابلیت فیلتر کردن فایل ها براساس ویژگی ها و امکانات ثبت شده در فرم ملک کمک گرفت .

  • ما میتوانیم برای دفتر املاک شما سایتی طراحی کنیم که تمامی موارد و بخش های مهم را داشته باشد.
  • شخصی که قصد اجاره ملک یا فروش ملک خود را دارد همیشه یک قدم از خریدار جلوتر است، چرا که وی به دنبال فروش ملک خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
  • وقتی شما این 2 نماد را در سایت‌تان قرار بدهید، مخاطبان به امن بودن سایت و درگاه پرداخت‌تان اعتماد خواهند کرد.
  • طراحی سایت املاک ویژگی های خاص خود را دارد که در ادامه به توضیح مختصر هر یک از آن ها می پردازیم.
  • در طراحی سایت املاک می‌توانید انواع مختلفی از املاک و مسکن را با قابلیت گروه بندی‌های مستقل به کسانی که دنبال ملک هستند معرفی کنید.

یکی از بخش هایی که در سایت هایی با محتوای نسبتا زیاد ، اهمیت دارند بخش جستجو است که البته این جستجو ها از نوع ساده نیستند و حتما باید کاربر نهایی بتواند بر اساس المان هایی مشخص روی آگهی ها یا محتوا سرچ کند . در سایت املاک ما گزینه های زیادی داریم که البته بسیاری از این گزینه ها را خود ما در طی مراحل برنامه نویسی به سایت اضافه کردیم . برای مثال دسته های فروش ، رهن ، اجاره ، یا حتی موقعیت های شهر و استان و … شما یک روش جامع و البته اصولی را یاد خواهید گرفت تا بتوانید بر اساس هر پارامتری که نیاز داشتید جستجوی پیشرفته روی محتوا اصلی داشته باشید . همانگونه که در ابتدای دوره هم گفتیم پس از اتمام این دوره و داشتن تمرین و تکرار مناسب ، صدرصد آماده ورود به بازار کار هستید و به یک طراح و برنامه نویس وردپرس تبدیل خواهید شد . هزینه طراحی یک وب سایت اختصاصی املاک در این حد بیش از 20 ملیون تومان است .

در این قسمت طراح سایت فیلدهای را قرار می دهد تا مشتریان نظرات وشرایط ملک مد نظرشان را قرار دهند. امکان آپلود گالری تصاویر به ازای هر پروژه و نمایش ویدیو ها هم بصورت لینک مستقیم داخل خود وب سایت و هم ویدیو هایی قبلا بارگذاری شده در سایت هایی مثل آپارات و یوتیوب نیز میسر می باشد. جناب آقای صدیقی و آقای حسنلو مدیران جوان و خوش ذوق املاک منطقه 22 با داشتن این سایت میتوانند به راحتی تمامی مشخصات پروژه ها را در اختیار مشتریان قرار دهند. شاید در سایت های مختلفی با عنوان قالب وردپرس املاک رایگان روبرو شده باشید اما اگر بخواهیم صادقانه به شما بگویم باید این نکته را به عرضتان برسانیم که انواع قالب وردپرس املاک رایگان دارای باگ هایی می باشند. طراحی سایت آماده املاک در 3 الی 4 روز کاری آماده تحویل به شما است.

پس از شرکت در دوره املاک چقدر مهارت کسب خواهم کرد ؟

همانگونه که در بالا مطالعه نمودید گفتیم که نقش کاربران می تواند به مدیر و یا آژانس تغییر کند . در صورت تغییر نقش از کاربر عادی به مدیر یا آژانس ، اطلاعاتی که در پنل کاربری نمایش داده خواهد شد کمی تغییر خواهند کرد . چرا که اگر نقش ما از نوع آژانس است باید بتوان آدرس و شماره و … را تنظیم کرد .

آموزش وبلاگ نویسی

هیچ فرقی نداره نوع کسب و کار شما به چه صورته و حتی در چه وضعیتی قرار داره. ویستا این خدمت را با مناسب ترین قیمت طراحی سایت املاک به خوبی به شما ارائه میدهد. کافیست شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد نمایید و مشاوران ویستا در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. به دلیل سهولت استفاده از وردپرس، بسیاری از افراد آن پلتفرم را برای ایجاد وب سایت خود به تنهایی انتخاب می کنند و به همین خاطر همه این وب سایت ها شبیه به هم هستند. آن ها معمولاً دارای عکس های بزرگی هستند که در بالای صفحه پخش می شوند و ممکن است در قالب نمایش اسلایدی باشند.در زیر این عکس بزرگ، بقیه سایت تنظیم می شود.