سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

اگرچه استفاده از کناف مزایا و معایب خود را دارد، اما مزایای استفاده از سقف‌ ها و دیوارهای کناف از معایب آن به‌ سقف کناف مراتب بیشتر است. به‌ همین دلیل است که امروزه علاوه‌ بر خانه‌ها در فضاهای مسکونی و ادارای نیز از کناف‌ها بسیار استفاده می‌شود. در این مقاله، شما با سقف کناف به همراه ویژگی‌ها و مزایای آن آشنا می‌شوید.

سقف کناف در حقیقت نوعی صفحه یکپارچه است که با روکشی از سیمان و کچ پوشیده شده اند. به عبارت دیگر این سقف ها نوعی سقف کاذب هستند که به شکل ثابت یا متحرک ساخته می شوند. این نوع سقف ها به دلیل سرعت بالا و مقرون به صرفه بودن بسیار مورد توجه قرار پرفته است.کناف را می توان در سقف و دیوارهای جداکننده تیغه ای استفاده کرد. این سازه ها از جنس فلز بوده و یکپارچه می باشند و صفحات روکش دار گچی بر روی آنها پیچ کی شود.

بله همکاران ما در سراسر ایران برای اجرای کناف در خدمت شما هستند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دفتر تهران تماس بگیرید. بله، ما با فروش مستقیم تمام شرکت های تولید کننده کناف در ایران در فروشگاه شهرک غرب تهران با حداقل قیمت و استفاده از کناف کار با مدرک فنی اجرای کناف در خدمت شما هستیم.

فقط کافیست هر چند وقت یکبار با یک دستمال خشک سقف را تمیز نمایید. برای این کار از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن کمک بگیرید و سپس آن را خشک نمایید. استفاده از سقف کناف دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد و این مزایا باعث شده تا این سقف از محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبین برخوردار شود. با دانستن اطلاعاتی در مورد مراحل نصب سقف کناف و مزایای سقف کناف می‌توانید بهترین گزینه در انتخاب سقف کاذب برای مکان مد نظر خود را داشته باشید. همانطور که می‌دانید دکوراسیون داخلی ساختمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد، استفاده از یک سقف زیبا و مدرن در فضا و دکوراسیون خانه می‌تواند باعث زیبایی دوچندان منزل شما شود.

در این مقاله به طور کامل از مزایای سقف کاذب کناف و معایب سقف کاذب کناف صحبت کردیم. همچنین راهکارهایی برای رفع مشکلات احتمالی شما ارائه دادیم. تایل ها هم مانند پنل ها روی زیرساخت نصب می شوند ولی شیوه نصب آن ها وزنی است و پیچ نمی شوند. تایل ها هم انواع ضد رطوبت، ضد حریق، عایق صدا و مقاوم در برابر آب دارند.

فروش اجناس سقف کاذب

طراحی سقف توسط خانه طرح انجام میشه و اگر طرح خاصی مد نظر دارید ملاک طراحی قرآر می گیره. نمونه ای از سقف کناف که برای یک خانه دوبلکس طراحی شده است. نمونه ای دیگر از طراحی سقف پذیرایی را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

  • گزینه ای بسیار عالی و مناسب برای پوشش دهی تاسیساتی که از سقف عبور کرده است.
  • پس از کناف کش سقف میتوان با گردبر جای هالوژن سقفی را درآورد.
  • هوم سرویز به‌ عنوان یکبازار آنلاین خدماتطراحی شده است که در آن، هر شخصی بتواند برای انجام کارهای موردنیازش، افراد مطمئن، معتمد و توانمند را پیدا کند.
  • اگر مشتری درخواست عایق صدا هم داشته باشد زیر پانل ها از عایق صدا هم استفاده می شود.
  • سطحسقف کاذببدست آمده قابلیت اجرای انواع رنگ های موجود در بازار و پوشش های دیگر مانند کاغذ دیواری را خواهد داشت.
  • امروزه شاهد آن هستیم که در طراحی اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک به جای گچ بری سقف از کناف استفاده می شود.
جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین کناف در شهر خود دسترسی دارید. که با توجه به نوع سلیقه ، محیط اجرا ، و نحوه اجرا متفاوت می باشد.

طراحی کناف سقف و عکس کناف کاری

در مورد رنگ نور، بهتر است از ترکیب نور زرد و سفید استفاده شود. نور زرد به تنهایی باعث تیره به نظر رسیدن دیوارها و کوچک‌تر نشان دادن پذیرایی می‌شود. نور سفید سالن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد اما فضایی سرد، کسل‌کننده و یکنواخت ایجاد می‌کند.

استفاده به عنوان دیوار کاذب پوششی

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف