رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟ بررسی تعرفه و نمونه رپرتاژ خبری آکادمی کاپریلا-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟ بررسی تعرفه و نمونه رپرتاژ خبری آکادمی کاپریلا-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

در صورتیکه در طول متن، تنها در رابطه با شرکت خود صحبت کنید، متن شما جنبه‌ای از یک تبلیغ طولانی خواهد داشت و در نتیجه این کار، رپورتاژ آگهی مناسبی تولید نمی‌شود. به طور مشابه می‌توانید رپورتاژ آگهی تعاملی همانند یک کوییز ایجاد کنید تا دانش مخاطب را در رابطه با موضوع بسنجید. سپس منابعی را برای یادگیری به او معرفی کنید تا به پیشنهادات شما دسترسی داشته باشد. مشاورین ما از لحظه ثبت تا انتشار رپورتاژ آگهی در خدمت شما خواهند بود. البته که قیمت هر رپورتاژ با توجه به فاکتورهای متنوعی مشخص میگردد، اما دست آخر سایت میزبان تعیین کننده قیمت است.

همچنین رپرتاژ آگهی در پیک ترافیک روزانه منتشر می‌شود تا حداکثر مخاطب را جذب کند. هنگامی که رپورتاژ آگهی را در قالب یک مطلب آموزشی منتشر می‌کنید، این موضوع باارزش می‌شود و آن‌وقت است که درست به خال زده‌اید. تبلیغات بنری یکی از راه‌های مناسب برای معرفی محصول و خدمات شماست. در این نوع تبلیغات به واسطه‌ی دیده شدن برند شما، حتی اگر کلیکی صورت نگیرد، به صورت پیش فرض باعث افزایش آگاهی درباره‌ برند شما خواهد شد. شما حتی می‌توانید در کنار معرفی محصول و خدماتتان، پیشنهاد و تخفیف‌های خود را نیز به جامعه بزرگی نمایش دهید. برای شروع نگارش رپورتاژ آگهی، شما باید چندین جمله اول از مقالات مختلف را مطالعه کنید.

نکته مهم در نوشتن رپورتاژ آگهی

در صورت نیاز می‌توانید نمونه‌های رپورتاژ مشابه کسب‌وکار خود را جست‌وجو و مطالعه کرده و از آن‌ها ایده بگیرید. بلکه باید با باقی ماندن در بین مطالب سایت تأثیرگذاری بیشتری در سئو سایت شما داشته باشد. ما روزانه انواع رپورتاژ آگهی را در روزنامه، تلویزیون و رسانه‌های دیگر می‌بینیم. در دنیای تبلیغات و بازاریابی، همیشه افراد به دنبال یافتن راهی جدید برای جلب توجه مردم بودند و در طول زمان متوجه شده‌اند که یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار، تبلیغات غیر مستقیم است. البته پارامترهای بسیار دیگری نیز وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان یک کمپین تبلیغاتی را رصد کرد اما در این بخش،‌ به دو مورد از مهم‌ترین پارامترها یعنی Total Site Traffic و CTR اشاره کردیم. «ترافیک کلی سایت» معیاری است از تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فردی که از وب سایت شما بازدید می‌کنند و از منابع مختلفی بدست آمده است.

برای شفاف‌تر شدن تفاوت، فرض کنید شرکتی در زمینه‌ی تولید ماسک‌های بهداشتی فعالیت می‌کند. تفاوت اصلی در این است که در رپورتاژ آگهی، شما مشخصاً از خودتان و محصولات‌تان حرف می‌زنید. حتی اگر اطلاعات دیگری هم در اختیار مخاطب قرار دهید، در نهایت تمرکزتان روی خودتان است. حداقل کاری که می‌توانید انجام بدهید این است که موضوع مد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید چند لینک اول چه نکاتی مطرح کرده‌اند (احتمالاً مخاطب را بهتر راضی می‌کرده‌اند که بالا آمده‌اند). گوگل معمولاً چند پیشنهاد مکمل هم مطرح می‌کند که می‌توانید از آن‌ها هم الهام بگیرید.

  • انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در گرفتن بک لینک و بهبود سئو خارجی سایت است.
  • در نتیجه شناخت عموم کاربران به دلیل ذهنیتی که از محتوا کسب کرده‌اند باعث در ذهن ماندن نام برند و کسب و کار خرید رپورتاژ اگهی (https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/) می‌شود.
  • نکات لازم برای بهینه سازی متن برای کلمات کلیدی مورد هدف را به شما خواهیم گفت.
  • با توجه به اهمیت آشنایی با مدیریت تبلیغات و برندسازی، «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش مدیریت تبلیغات و برند کرده که لینک آن در ادامه آمده است.

مثلا ممکن است بخواهد بازدید بیشتری دریافت کند، محصول خود را بفروشد یا خدمت خاصی ارائه دهد. اکنون که با هدف رپورتاژ آگهی آشنایی پیدا کردید، باید به مسئله مهم دیگری بپردازیم. با توجه به این موضوع که رپورتاژ آگهی معمولا به صورت یک خبر نوشته می‌شود بیشتر در سایت‌های خبری انتشار پیدا می‌کند. بهتر است بدانید اغلب کسانی که وارد سایت‌های خبری می‌شوند به محتواهای اینگونه سایت‌ها اعتماد دارند و همین امر مهمترین مسئله در محبوبیت رپورتاژ آگهی‌ها به شمار می‌رود. البته ذکر این نکته در اینجا مهم است که بدانید سایت‌های خبری قوانین محکمی را در مورد انتشار رپورتاژ آگهی‌ها دارند و هرگز اجازه نمی‌دهند هر رپورتاژ با هر محتوایی در سایت‌شان انتشار پیدا کند.

بدین ترتیب کاربران روزانه رسانه این آگهی یا آموزش تبلیغاتی را خواهند دید. یکی از اشتباهات بزرگی که ممکن است در روند تولید رپورتاژ صورت گیرد، استفاده از محتوا تکراری و کپی‌شده است. برخی از متخصصان سئو به اشتباه فکر می‌کنند با توجه به این موضوع که رپورتاژ برای مدت محدودی در اینترنت و سایت خبری باقی می‌ماند، می‌توانند از محتوای کپی استفاده کنند. بهتر است بدانید استفاده از محتوای کپی‌شده در هر شرایط اشتباه است و به سایت آسیب‌های غیرقابل جبرانی وارد می‌کند. در صورتیکه نمی‌توانید محتوای جدیدی برای رپورتاژ تولید کنید، بهتر است اصلا رپورتاژ نروید.

عنوانی متناسب با محتوایتان انتخاب کنید

پس هر چقدر یک سایت پربازدید باشد، باید به ارتباط آن با سایت خودتان هم اهمیت دهید. اما در مورد موضوعات عمومی این موضوع صدق نمی‌کند و می‌توان سایت‌های خبری یا سرگرمی را هم انتخاب کرد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بک‌لینک گرفتن به هر قیمتی اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

مثلا اگر کاربر در مورد روش‌‌های افزایش فروش اینترنتی جستجو می‌کند و اولین نتایج گوگل، سایت‌هایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ باشند، احتمالا این نتایج را بهتر از سایت‌های خبری مثل باشگاه خبرنگاران جوان می‌داند. دلیل مخالفت گوگل هم این است که صفحات باکیفیت‌تر لیاقت حضور در نتایج بالای گوگل را دارند و نباید با خرید لینک برای خودتان اعتبار دست و پا کنید. پس اگر از دید گوگل به این قضیه نگاه کنیم، احتمالا رپورتاژ آگهی هم امر ممنوعی به نظر برسد. اما اگر مواظب باشید و همه نکاتی که گفتیم را رعایت کنید، گوگل نمی‌تواند بک‌لینک خریداری شده را تشخیص دهد و به مشکل برنمی‌خورید.

سه پیشنهاد برای پلتفرم‌های انتشار رپورتاژ آگهی

هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. به بیان ساده‌تر، پیش از نوشتن متن باید سوالاتی را تهیه کنید تا مجبور به تکرار وقایع گذشته نباشید. قطعا ریپورتاژ اما درصورتی که یه بودجه کافی داشته باشی و کانتنت مارکتیگ هم بلد باشی که غیر مستقیم با محتوات بفروشی که خودتون کامل دربارش حرف زدید. در متن نوشتار حتما به وِیژگی خاص محصول تاکید کنید تا بتواند کنجکاوی مشتریان را تحریک کند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.