راهکارهای سیاست گذاری در طراحی دکور + ۱۱۳ ایده موفق در طراحی ویترین فضای تجاری

خلاقیت در طراحی ویترین می تواند به عنوان یک عامل کلیدی، بخش مهمی از هزینه های ساخت دکور را مدیریت کند و با یک ایده جذاب، به کسب و کار شما رونق دهد. که مشتریان با دیدن آن ها نیاز شدید به خرید لباس را برای خود احساس کنند. 4. به راحتی مشتریانتان بسیار توجه کنید : در هنگام طراحی دکوراسیون مغازه و چیدمان به کافی بودن فضا در مسیر حرکت مشتری توجه کنید چون مشتریان مخصوصا خانم ها هنگام خرید اگر از پشت با دیگر مشتریان یا اسباب و وسایل فروشگاه برخورد کنن دست از خرید می کشند. ۱. کانتر صندوق باید به اندازه کافی بزرگ باشد که مشتریان بتوانند وسایل شخصی و کیف دستی های خود را روی آن بگذارند. اجازه بدهید مشتریانتان سلیقه خاص شما را در طراحی ویترین و انتخاب اجناستان با یک نگاه درک کنند و بعد برای خرید ، قدم به درون مغازه بگذارند… همچنین توجه داشته باشید که نحوه قرار دادن لباس ها در دکوراسیون مغازه اهمیت زیادی دارد و بهتر است لباس ها را به گونه ای در مغازه خود بچینید که مشتریان با دیدن آن ها نیاز شدید به خرید لباس را برای خود احساس کنند. امروزه طراحی ویترین بسته بسیار رایج است و طرفداران زیادی دارد و هر چه برند قویتر و گرانتر باشد گرایش بیشتری نسبت به آن دارند.

کیفیت غذا و نوع برخورد پرنسل در مراحل بعدی قرار داره. اگر در طراحی دکوراسیون مغازه انعطافپذیر باشید و به جزئیات و بازخوردهای مشتریان توجه کنید، در نهایت به طراحی و دکوراسیونی میرسید که هم برای مشتریان قابل توجه است و هم برای فروشنده سود و فروش بیشتر را به دنبال دارد. تفکر به معنای در کنار هم قرار دادن نتایج بخش آگاهی و به نتیجه رسیدن در خصوص هزینه ها و سیاست های طراحی ست و در نهایت ، خلاقیت به معنای لحاظ کردن همه شرایط و درخواست هایتان در طراحی یک مدل ویترین خاص و منحصر به فرد است. ویترین مغازه را نیز با توجه به نوع محصولات طراحی نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. میتوانید برای این کار از لامپ های LED بهره ببرید.

در مغازه ها این که بتوان به راحتی آن ها را تمیز کرد و با عبور و مرور مشتری ها در طول روز دوام آن به صورتی باشد که نیاز به تعویض های مدوام نباشد در راس انتظارات از یک کفپوش مناسب قرار دارد.در انواع مغازه ها انواع متریال ها مورد استفاده قرار میگیرد.و جالب است که بدانید کفپوش مناسب در ایجاد یک فضای وسیع و باز نقش مستقیمی دارد .شما میتوانید با انتخاب کفپوش مناسب برای مغازه خود هم نسبت به رقیبان خود متمایز باشید و هم فضای خود را بزرگ تر و وسیع تر نشان دهید. آیا مغازه نیز به دکوراسیون نیاز دارد؟

طراحی ویترین بسته می بایست به گونه ای باشد که در آن مشتری نمونه ای از آنچه ارائه می گردد را دیده و برای خردید به داخل مغازه برود و در واقع طرفداران ویترین های بسته معتقد هستند که مشتری می باید مورد احترام قرار گرفته و به داخل دعوت شود و توسط فروشنده و با احترام اقدام به خرید نماید. اولین نکتهای جالب در مورد این مکان، ورودی بسیار جالب و البته لوکس و دعوت کننده آن است. علاوه بر آن در طراحی دکوراسیون مغازه توجه به محصولات و خدمات ارائه شده بسیار مهم است. ویترین لوازم آرایشی، بیانگر سبک کلی و کیفیت محصولات مغازهی شما است و در دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی از اهمیت بالایی برخوردار است. دکور مغازه لوازم آرایشی در گرایش مشتریان به سمت مغازهی شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

در این روش میتوانید روی هر قفسه قیمتگذاری داشته باشید مثلاً اگر شخصی بخواهد از قیمت شال دامنی اطلاع کسب نماید، می تواند ویترین مربوط به انواع شال دامنی را مورد مشاهده قرار دهد و از قیمت آن اطلاعات کافی داشته باشد. انواع چیدمان شال و روسری را امتحان کنید و به روش های معمول بسنده نکنید. هر کسی که یک بار به مغازه ای سر زده باشد که شال و روسری ها را داخل سبد می ریزند قطعا به شما خواهد گفت این روش خوبی برای فروش شال و روسری نیست و مشتری ها هم اغلب در جستجوی آنچه می خواهند ناکام هستند و دست خالی مغازه را ترک خواهند کرد. گره زدن روسری به دور میله ای که به دیوار متصل است، همانند آویختن آن از آویز مخصوص، روش خوبی برای نمایش آن است. که این قیمت خیلی دقیق نمی باشد.

اولین دیواری که آنها می بینند معمولا با عنوان دیوار قدرت شناخته می شود، که حامل نقش مهمی در تاثیر اولیه کالاهای شماست. انتخاب یک طراح حرفهای، هرچند برای مغازهای کوچک که چندان در دید نیست، میتواند موجب افزایش جذابیت بصری مغازه شما و جذب مخاطبان بیشتری شود، که میتواند منجر به افزایش فروش شما بشود. در مغازههای کوچک شاید تمام دکور با طراحی و ساخت شلفهای دیواری تمام شود، اما در مغازههایی با متراژ بزرگ قطعاً احتیاج به پارتیشن، طراحی بدنه و ویترین مغازه میباشد. مهم ترین عنصر در جذب افراد و مشتری یابی توجه به دیزاین و دکور مغازه است. دکوراسیون داخلی مغازه قنادی، نقش بسیار مهمی در ورود و انتخاب افراد برای خرید دارد.

برای دیدن برخی از ایده های بصری عالی برای دیوار قدرت، در Pinterest جستجو کنید. برای این که بتوانید دکور مغازه شال و روسری را به بهترین شکل طراحی کنید، کافی است در بهترین حالت، روسری و شال را داخل کشو و برخی را بر روی ویترین قرار دهید. دکور مغازه باید برای مشتری آرامش کافی در زمان خرید ایجاد کند. و اصولاً افرادی که به دنبال یک جنس خاص و لوکس میگردند، فروشگاه شما را بهعنوان یک مکان مناسب برای خرید انتخاب نخواهند کرد! در نخستین نگاه گذرا و در اولین دید، مشتریان متوجه خواهند شد که جنسهای متنوعی با قیمت مناسب درون مغازه است؟ 2. توجه به سمت راست فروشگاه : اکثر مشتریان بعد از ورود به فروشگاه بی اختیار به سمت راست می چرخند ، همچنین نخستین دیواری که پیش روی مشتری قرار دارد بسیار می تواند نظر مشتریان را جلب کند پس به این دو نقطه توجه کنید و با وسواس خاص اجناس خود را در این قسمت ها بچینید و سعی کنید از اجناسی استفاده کنید که می دانید نظر مشتریان را جلب می کند و برای شما سود خوبی دارد.

با رعایت این موارد قطعاً میزان فروش بالا خواهد رفت زیرا مشتری به خوبی به تمامی وسیلهها دسترسی خواهد داشت که در این صورت تمامی پوشاک و وسایل مورد نیاز خود را تهیه میکند. در ویترینهای بوتیک مردانه میتوانید از وسایل تزیینی که مطابق سلیقه مشتریان است، استفاده کنید. شاید وقت آن باشد که در سیاستهای تبلیغی خود که ویترین یکی از مهمترین آنها به شمار میرود تجدیدنظر کنید… یکی از مهمترین نکات در طراحی ویترین مغازه، استفاده از نورپردازیهای مخفی و آشکار به همراه توجه به ست رنگی است. که میتوانید از نورهای مخفی در ویترین و سقف متناسب با رنگ بندی دکور مغازه یا رنگ های عامه پسند و روشن بهره ببرید. باید طراحی و ساخت دکور مغازه کاملاً لوکس و پرخرج دکوراسیون داخلی مغازه شال و روسری باشد. یکی از فروشگاههای که نیازمند فضاهای بزرگ و لوکس است فروشگاه دکوراسیون داخلی منزل است. غذا در منزل و مهمانی ها نداشته باشند.

ممکن است یک نخ و سوزن در ابعاد بسیار بزرگ، بتواند نشاندهنده یک مغازه فروش پارچه باشد اما بیشک انتخاب مناسبی برای یک فروشگاه عینک نخواهد بود! البته، گاهی ممکن است این ابهام در اجناس نوعی سیاست فروش باشد، اما این موضوع همیشگی نیست و قرار نیست خطا در دکوراسیون و چیدمان ویترین را به این سیاست ارتباط بدهیم! برای طراحی دکوراسیون مغازه و ویترین سعی کنید طراحی مغازه شما متفاوت از مغازههای اطراف باشد، تا بین مغازههای اطراف دیده شود و جلب توجه کند. شاید همیشه همرنگ جماعت بودن ما را به هدفمان نرساند، سعی کنید کمی متفاوت تر باشید، یکی از راههای برجستهسازی نمای تجاری شکستن مرزهای تعریف شده برای نمای مغازه است، اگر طراحی مغازه را طوری طراحی کنیم که از قاب ساختمان بیرون بزند و موجب توجه بیشتر می شود؛ در مورد طراحی نمای مغازه بهتر است طراحی به گونه ای باشد که بیشتر نگاه ها را مجذوب خود کند به عنوان مثال ،از خطوط مورب در نما استفاده شود و یا ادامه دادن خطوط در فروشگاه راه حل مناسبی است.

تغییر دکوراسیون، بازسازی و طراحی ویترین یا دیزاین دکور داخلی مغازه و فضای تجاری در بهترین حالت ده ها میلیون تومان هزینه دارد (در مرداد۹۹ در حال محاسبه قیمت های ساخت و ساز با دلار ۲۲ هزارتومانی هستیم! را داشتهاند. ما به شما تعهد میدهیم که با احتساب مناسبترین قیمت دکوراسیون مغازه، زیباترین دکور و ویترین را خواهید راشت. برای مشاهده نمونه هایی دیگر از پروژه های انجام شده توسط استودیو معماری بوم تبریز به صفحه پروژه های ما مراجعه فرمایید. وجود مبل یا اگر فضای کافی وجود ندارد صندلی های ظریف و راحت و آینه های مناسب در فضای داخلی اهمیت زیادی دارد. حتی ایده برای دکور ویترین مغازه کوچک با دکور ویترین مغازه بزرگ هم تفاوت دارد. همچنین دقت کنید که بهتر است دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه نسبت به زنانه سادهتر باشد و تمامی پوشاک و موارد مرتبط به لباس مردان از جمله کمربند باید طوری در دکور مغازه قرار گیرد که به خوبی قابل رویت باشد. همان طور که میدانید مغازه پوشاک زنانه باید طبق سلیقه خانمها چیده شود. قفسه بندی دکوری یکی دیگر از انواع قفسههای مورد استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لباس فروشی است که دارای شکلهای مختلف است.

دکوراسیون مغازه، 20 طراحی چشمگیر برای فروش بیشتر! یکی دیگر از فاکتورهای موثر، در فروش بیشتر محصولات ، دسته بندی مناسب می باشد. مخصوصاً استفاده از رنگ های شاد و متنوع، جذابیت مغازه را بیشتر می کند. برای تزیین و ایجاد جذابیت در مغازه بهتر است از تابلوهایی با طرح خانه و نقشههای مختلف استفاده شود همچنین بهتر است از چند مورد گل طبیعی نیز استفاده شود زیرا گلها احساس خوشایندی به مشتری منتقل میکنند. مغازه را به چند بخش تقسیم بندی کرده و برای هر بخش رنگ و اجناس خاصی را در نظر بگیرید. با فرض اینکه مشتری ها به طور ناخودآگاه به سمت راست خود میپیچند و ما آنها را در مسیری پادساعتگرد هدایت کرده ایم، به طور منطقی صندوق باید در سمت چپ ورودی قرار بگیرد. اگر برای طراحی دکوراسیون مغازه خود به دنبال مجربترین طراحها و دکوراتورها در نزدیکیتان هستید، روی ما حساب کنید.

در اینجا دو سوال مهم مطرح هست که حتما باید پاسخ آن را بدانید. برخی از خرده فروشان، بیش از آنچه که لازم است به فضای کلی فروشگاه می پردازند، اما اهمیت واقعی آن بیش از آن چیزی است که درابتدا تصور می کنیم. این منطقه از فروشگاه ، فضا یا مرزی است بین داخل و خارج از فروشگاه به همین خاطر برخی به این منطقه را منطقه مرزی نامگذاری کرده اند . میدانید که ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی فروشگاه باعث افزایش درآمد می شود؟ توجه به جزئیات میتواند تأثیر به سزایی در افزایش زیبایی ظاهر قنادی داشته باشد از این رو نباید از آنها غافل شد. خلاقیت عنصری است که به دکور علاوه بر زیبایی جذابیت می بخشد. به طور کلی رنگ های سفید، آبی و زرد در فروشگاه مد و لوازم زیبایی چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند. برخی فروشندگان خلاق نیز در کنار اختصاص دادن بخشی از آن به ذخیره اجناس، بخش دیگر را هم با طراحی کردن و افزودن قفسهها به فروشگاه اصلی خود اضافه میکنند.