راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت مهر1401 زومجی

و sixteen گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز است و از این رو علاوه بر گیمینگ می‌توان آن را برای طراحی و کارهای گرافیکی حرفه‌ای هم استفاده کرد. در کنار این محصول، لپ تاپ 16 اینچی اچ پی مدل HP Omen 16 – b0080TX – A نیز محصول کاربردی و قدرتمندی است. در نظر داشته باشید در یک ماه گذشته قیمت اکثر لپ تاپ‌های پیشنهادی در بازار ایران مقداری افزایش یافته است.

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا ۲۵ میلیون تومان (اقتصادی)

اگر یک پله از سری لپ‌تاپ‌های باکیفیت ایسوس زن بوک پایین بیایید، به سری اقتصادی ویووبوک خواهیدرسید. این بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان، شبیه هیچ کدام از لپ‌تاپ‌های میان رده و اقتصادی که قبلا دیده‌اید نیست. چرا که مجهز به پردازنده نسل یازدهم Core i7-1165G7 و GeForce MX350 است که در این رنج قیمت، نامتداول است. علاوه بر این، این لپ‌تاپ یکی از اولین لپ تاپهای 15.6 اینچی است که با صفحه غیرتاچ اولد 1080p وارد بازار شده است. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به عملکرد، نمایشگر، مشخصات فیزیکی و … این محصول اقتصادی ایسوس خواهیم داشت. گزینه بعدی از سری TUF شرکت ایسوس می‌باشد که با پردازنده Core i H اینتل، گرافیک GTX 1650Ti شرکت جیفورس، حافظه رم 16GB و کیفیت ساخت بسیار خوب، طرفداران ایسوس در این بازه قیمتی را ناامید نخواهد کرد.

لپ تاپ 156 اینچی ایسوس مدل Tuf Dash F15 Fx516pr-a

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت مهر1401 زومجی

پیشنهاد می‌شود پیش از خرید لپ‌تاپ گیمینگ MSI، حتماً مقاله‌ی «بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Raider GE66 12UGS مدل 2022» را در زومیت بخوانید. از دیگر امکانات Legion 5 می‌توان به نمایشگر ۱۵/۶ اینچ ۱۶۵ هرتز IPS LCD با وضوح FHD، یک ترابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم اشاره کرد. در بازه قیمتی 20 تا 30 میلیون می توان یک لپ تاپ خوب خریداری کرد که برای امور دانشجویی، برنامه نویسی، طراحی سایت، گرافیکی و حتی گیمینگ قابل استفاده خواهد بود. این لپ تاپ از یک باتری four سلولی با ظرفیت 76 وات‌ساعت نیرو می‌گیرد و می‌تواند با توجه به نحوه استفاده بین four تا 7 ساعت شما را همراهی کند. از دیگر امکانات لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516 می‌توان به بلندگوهای استریو، ویندوز 10 نسخه هوم، درگاه USB Type-C با پشتیبانی از Thunderbolt four.zero و بک لایت رنگی کیبوردها اشاره کرد. برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار، Waves MaxxAudio Pro نیز دارد تا بتوانید صدای بلند و واضحی را از بلندگوهای بهترین لپتاپ بازار تا سقف 30 تومن دریافت کنید.

  • لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، دستگاه‌هایی جذاب؛ اما متنوع هستند و انتخاب مدل ایدئال مطابق با بودجه و نیاز‌های هر کاربر، امر دشواری است.
  • در این حالت این صفحه را بوکمارک کنید و در روزهای بعد هم به آن سر بزنید.
  • بله در این لیست ما بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت از جمله بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون و بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان را نیز بررسی کرده ایم.
  • سخت افزار لپ تاپ‌های گیمینگ شرایطی را ایجاد می‌کنند که تا چند سال نیازی به بررسی سیستم مورد نیاز بازی‌ها نداشته باشید.

به‌علاوه، در این بخش فضایی برای تبادل نظر در مورد لپ‌تاپ فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی نظرات و سؤالات خود را مطرح کنید. دادن لقب بهترین در این مقاله کار دشواری بوده است زیرا گزینه های خوب بسیاری معرفی شده اند. همچنین اگه میشه، همون اول در مورد نوع صفحه نمایش هم توضیح بدهید مثلا Ips و amoled و .. این CPU یکی از بهترین پردازنده‌های بازار است و قدرت آن برای اکثر کاربران کاملا کافی است.

دقت کنید بطوری کلی در برند ایسوس سری راگ برای گیم و سری زنبوک برای امور مهندسی طراحی شده اند. معمولا سری راگ لپ تاپ های قوی تری از نظر گرافیک هستند و سری زنبوک معمولا لپ تاپ های سبک و زیبایی هستد که براحتی میتونید حمل کنید. برای راهنمایی بهتر پیشنهاد میکنم بودجه و نیازتون اصلی از لپ تاپ رو برامون بنویسید.

رم sixteen گیگابایتی از نوع DDR4 با فرکانسی معادل 3200 مگاهرتز در افزایش سرعت این پردازنده مرکزی مؤثر خواهد بود. شرکت ایسوس این لپ تاپ گیمینگ را به 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD نسل چهارم مجهز کرده است تا فضای ذخیره‌سازی و سرعت بالا را تومان ارائه کند. لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PE از سری لپ تاپ های گیمینگ شرکت ایسوس به شمار می‌رود که سخت‌افزار قدرتمند آن در یک بدنه زیبا و جذاب ارائه‌شده است. در ساخت این لپ تاپ گیمینگ 20 تا 30 میلیون تومانی از به‌روزترین فنّاوری‌ها بهره گرفته‌شده است تا بتواند تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی کردن را به شما هدیه کند. این نرم افزار توسط بسیاری از رشته‌های مهندسی و معماری به بهترین کرم برای رفع ترک های پوستی کار گرفته می‌شود. در مقاله لپ تاپ مناسب مهندسی برق با کاربرد اتوکد و دیگر نرم افزارهای این رشته آشنا شدیم که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.