دیزل ژنراتور لیست قیمت ، خرید و فروش دیزل ژنراتور

اینها در مجموعه‌ای با سایزی معادل با ۲۰۰kw تا ۲MW قرار گرفته‌اند. این حالت همیشه زمانی اتفاق می‌افتد که بعنوان مثال ظرفیت زیادی از نیروگاه حدود ۶۶۰ مگاوات بطور ناگهانی از دست برود و یا یک جهش ناخواسته ناگهانی در میزان توان باعث فرسایش ذخیره شده طبیعی در حال چرخش شود. مولد های دائم یا کانتینیوس برای استفاده دائم و بدون وقفه طراحی و تولید شده اند.

ژنراتور برق گازسوز خانگی

دیزل ژنراتور وسیله ای است که به لحاظ کارکردی سوخت دیزلی را به الکتریسیته تبدیل می کند. در اصل، دو وسیله جداگانه برای تولید انرژی باهم کار می کنند که حرکت را به انرژی الکتریکی با استفاده از الکترومگنت ها تبدیل می کنند. مول اضطراری در حالت قطع برق شهری به صورت خودکار اقدام به تامین برق مشترکین می کند. یک مدل از ژنراتور بصورت استندبای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چند ساعت در ماه عمل کند اما مدل‌های دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید بصورت پیوسته عمل کنند. زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه می‌افتد، امکان دارد با شرایطی بخصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت می‌تواند منظور شود.

کمبود سوخت در عیب یابی ژنراتور، از اولین موارد می‌باشد که می‌تواند به دلایل متفاوتی از جمله نشتی سوخت در دستگاه، خطای سیستم، خطای انسانی، خطای سیستم پمپ سوخت و یا غلیظ شدن سوخت به دلیل ایستا بودن ژنراتور دیزلی اتفاق بیفتد. البته در نظر داشته باشید که ممکن است تا نشانگر سوخت نیز عملکرد درستی نداشته باشد. پس لازم است تا وضعیت سوخت دستگاه را به طور روتین مورد بررسی قرار دهید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید دیزل ژنراتور به آن توجه شود، محاسبه توان مصرفی دستگاه است که انتخاب اشتباه یعنی بالاتر و یا پایین‌تر بودن این محاسبه، می‌تواند سبب اختلال در عملکرد دستگاه، استهلاک آن و هزینه‌های اضافی شود. در بین برندهای دیزل ژنراتور، کاترپیلار یکی از برترین‌ها محسوب می‌شود.

به صورت ایدئال موتورهای دیزل باید در حداقل ۲۵ تا ۳۰٪ بار ماکزیمم بار خود راه‌اندازی شوند. دیزل ژنراتور می‌تواند از مسائلی سوء مانند رسوبات داخلی (غالباً به رسوب در سوراخ‌ها و ستون باز می‌شود) و تجمع کربن آسیب ببیند. کاربردهای نوعی – جایی که ژنراتور تنها مرجع توان باشد برای ارتباط راه دور با معادن، سایت‌های ساختمانی، زمین برگزاری نمایشگاه و فستیوال و غیره است. ژنراتور باید توان مورد نیاز پیش‌بینی شده معتبر را بدون آسیب فراهم کند این امر با دادن یک یا چند رتبه به ژنراتور بدست می‌آید. سلام، به درستی متوجه هدف حضرتعالی نشدیم لذا همکاران واحد نصب و راه اندازی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب خدایاری عزیز، خیر، شما به دستگاهی با thirteen الی 14 کیلووات توان نیاز دارید.

  • هنگام سرویس های روزانه و هنگام کار موتور، آب در داخل پیاله شیشه ای به صورت گلوله های قهوه ای رنگ به راحتی قابل رویت بوده و با باز کردن پیچ تخلیه می توان آنها را خارج نمود.
  • این به این معنی است که تمام سرعت بار ۱۰۰٪ است و هیچ سرعت باری ۱۰۵٪ نیست و این نیازمند عملکرد پایدار شبکه است بدون جستجو و فقدان نیروگاه‌های برق.
  • محاسبات میزان سوخت ژنراتور گازوئیلی در طول کارکرد دستگاه به صورت برآوردی و تقریبی بوده و کاملا دقیق نیست.
  • مراحل تخلیه روغن و تعویض فیلتر روغن را به طور منظم با سازنده موتور بررسی کنید و دفع آنها باید به طور مناسب انجام شود تا از آسیب جلوگیری گردد.

هنگام پر کردن مخزن سوخت، از تماس بین نازل و مخزن سوخت اطمینان حاصل نمایید تا مانع از ایجاد جرقه شود. شرکت نیرو آفرینان قدر هم محصولات گروه پركینز خود را به دو صورت كوپله شركت نیروآفرینان و یا كوپله فابریک خارجی (شركت های ‪PRAMAC، ELCOSE، AKSA، GTI‫‪ ,FGWILSON) ارائه می‌کند. ژنراتوری با مدل یکسان می‌تواند مرتبه بالاتری را برای سرویس جایگزین راه‌اندازی کند که آن برای امور پیوسته است. دیزل‌ها برای دلایل دیگری نیز خریداری شده‌اند، اما باید برای حصول اطمینان بطور کامل آزمایش شود. به خصوص در مورد عیب یابی کامپیوتری که تعداد شرکتهای توانمند در این زمینه بسیار محدود است این مسئله اهمیت دو چندان میابد. به منظور آزمایش عملکرد باید هر هفته حدود 5 دقیقه موتور روشن شود.

دیزل ژنراتور دویتس

دیزل ژنراتور لیست قیمت ، خرید و فروش دیزل ژنراتور

در این دستگاه‌ها دود سمی تولید شده که به همین دلیل لازم است تا برای کنترل و خروج آن از سیستم این بخش از دیگر قسمت‌ها جدا گردد. کنترل ژنراتور، کنترل موتور و پنل خاموش و روشن از مواردی هستند که توسط این سیستم مورد نظارت قرار می‌گیرند. در فواصل زمانی که در کاتالوگ دستگاه برای شما مشخص شده است، باید تمام فیلترهای روغن، سوخت و فیلترهای آب را بررسی کرده و دستگاه را هواگیری کنید. توجه داشته باشید که پس از اینکه توان دستگاه خود را محاسبه کردید، قبل از خرید با یک کارشناس فنی نیز مشورت داشته باشید. مشخصه‌ای که اساساً توان خروجی دیزل ژنراتور را با آن بیان می‌کنند، کاوا بوده که هرچه رتبه بالاتری داشته باشد، یعنی ژنراتور توان خروجی بیشتری دارد. از مهم‌ترین خواص که می‌توان برای سوخت دیزل در نظر گرفت، مواردی از جمله عدد ستان، فراریت سوخت، ویسکوزیته، مقدار گوگرد، رفتار در دمای سرد و چگالی می‌باشند.

ژنراتورهای پشتیبان فقط وقتی برق اصلی قطع شود کار می‌کنند، پس بسیاری از این نوع ژنراتورها به ندرت استفاده شده‌اند و عمر بی نیاز از تعمیر طولانی را در پیش شرکت مهندسی کارا سهند رو دارند. اجزای مختلفی از جمله انواع فیلتر هوا و سوخت و روغن در این میان از ورود آلاینده ها به موتور جلوگیری می کنند. علاوه براین، سنسورهای مختلف نیز عملکرد و وضعیت موتور و سایر بخش ها را بررسی نموده و از آسیب وارد شدن به دستگاه جلوگیری می کنند. خرید دیزل ژنراتور استفاده شده کم کارکرد، مزایای عالی بسیاری دارد، به شرطی که از صحت عملکرد دستگاه اطمینان خاطر داشته باشید. برد کنترل اتوماتیک ژنراتور ضمن تنظیم سرعت از طریق ECM یا ECU (ماژول کنترل موتور) یا سنسور پیکاپ یا فرکانس ژنراتور ، ولتاژ ، فرکانس و پارامترهای فاز را از ژنراتور و باسبار می خواند. از طریق سیستم تعریف شده توزیع بار ، می توان بار را بین ژنراتورهای سنکرون شده تقسیم کرد.