دریچه کولر آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی

دریچه آلومینیومی متحرک بوده و پره های عمودی جلوی آن می توانند حرکت کرده و تغییر جهت دهند. این پره ها می توانند با تغییر جهت خود مسیر ورود و خروج هوا را در سه جهت چپ، راست و مستقیم تغییر دهند. همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، در قسمت پشتی دریچه کولری نیز پره های افقی وجود دارد که به عنوان دمپر از آن استفاده می شود.

پایه نگهدارنده مگنتی دریچه کولری موبایل یسیدو مدل YESIDO C106

کانال سازی تهران دما بنا به درخواست مشتریان و نیاز آنها دریچه کولر جدید تولید می کند. محصولات چوبی درپوش دار از کالاهای به روز این کارگاه می باشند. برخی از مشتریان علاقه مند هستند تا طرحی نو در دریچه کولر آبی ایجاد شود.

هولدر از طریق یک مفصل توپی به پایه وصل شده که اجازه می‌دهد آن را در جهات مختلف به صورت 360 درجه بچرخانید. دریچه های زیرفنکوئلی ، برای ایجاد دسترسی آسان به دستگاه هایی مانند داکت ها و فنکوئل هایی که اغلب در سقف قرار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. خطوط این دریچه به دو مدل زاویه دار (30 درجه) و صفر درجه است.

پس از بررسی های لازم در قسمت خط تولید، کارکنان کد رنگ مورد نظر را بر روی دریچه کولر مشتریان اعمال می کنند. دریچه کولر مکنده برای خروج هوای نامطلوب در ساختمان ها طراحی شده است. دریچه کولر مشبک، دریچه کولر سقفی چهار طرفه، دریچه کولر زیر فن کوئلی گریل دار همگی به منظور مکش هوای نا مطلوب در محیط ها اجرا می شوند. این نوع از دریچه کولر بهترین و مناسبترین محصول کاربردی برای استفاده در کانال هایی است که دهانه ی آن ها در سقف قرار دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این دریچه کولر هوا را به صورت مساوی به چهار طرف هدایت می کند و بدین ترتیب هوای مطلوب به تمامی نقاط محیط پخش می گردد. در شرکت تهران دما دریچه کولر فانتزی تولید و به فروش می رسد.

هولدر یسیدو دارای ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا میباشد که موجب آرامش خیال در هنگام خرید میشود. این دریچه با توجه به نام مدلی که دارد با پره های L شکل به یکدیگر ساخته شده و باعث جهت دهی هوا در دو دریچه کولری مسیر می شوند. علاوه بر این، می توان با کانال کشی، باد خنک حاصل از آن ها را به نقاطی که فاصله زیادی دارند، منتقل کرد.

دریچه کولر دیواری

معمولاً برای پوشش آن از رنگ کوره ای پودری استاتیک استفاده می شود. ابعاد و کوچکی این محصول سبب راحتی در استفاده از آن شده تا بدون اینکه فضای بسیاری را از خودرو شما اشغال کند یک نگهدارنده ایمن برای دستگاه هوشمند شما باشد . جنس بدنه هولدر دریچه کولری ارلدام ET-EH53 از فولاد و آلیاژ آلومینیوم است .

  • دریچه کولر مشبک تیز از جمله انواع دریچه کولر میباشد که هوای دستگاه را به محیط مورد نظر هدایت میکند .
  • از این رو، این دریچه ها در سایز های مختلفی تولید می شوند تا مناسب انواع کانال ها باشند.
  • این محصول در فصل زمستان با توجه به ویژگی ای که دارد مانع نفوذ سرما به داخل محیط می شود.
  • این رنگ دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به همین دلیل زیبایی خاصی را برای کالاها به ارمغان می آورد.

در اکثر این مدل ها پره ها حذف شده و جای خود را به نقوش زیبایی داده‌اند. این دریچه ها رنگ های متفاوتی دارند که به سادگی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می شوند. از مسیریاب موبایلتان استفاده کنید یا حتی به تماس های تلفنی تان جواب بدهید بدون اینکه نگرانی داشته باشید.

کاربرد جای پیچ دریچه کولر چیست؟

دریچه کولر آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی