دریچه سقفی خورشیدی گردابی گروه تولیدی آرناونت آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی

دریچه سقفی خورشیدی گردابی گروه تولیدی آرناونت آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی

تهویه مطبوع و کمک به جریان هوای بازگشتی از جمله مزایای خاص دریچه هوای سقفی بوده و در دو حالت چهارگوش و گرد برای مصرف‌کننده دریچه سقفی تولید خواهد شد. طی این مقاله به‌دنبال معرفی انواع دریچه سقفی و ویژگی‌های خاص آن خواهیم بود. در صورتی که قصد استعلام قیمت روزانه دریچه هوای سقفی یا خرید دریچه سقفی را دارید؛ تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. در بخش‌های مختلف با اهمیت دکوراتیو و کاربرد خاص دریچه سقفی برای پخش جریان هوا آشنا شدید. کیفیت محصولات استفاده شده در شبکه تهویه هوا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تنها با خرید لوازم مصرفی از محلی معتبر سبب آسودگی‌خاطر شما خواهد شد. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت انواع دریچه هوای سقفی با تجهیزات نوین، فروشگاهی مناسب برای خرید آنلاین دریچه سقفی است.

  • دلیل اصلی بالا بودن قیمت دریچه های آلومینیومی ، نوع ماده ی اولیه دریچه می باشد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروهالوفلاشینگ در ارتباط باشید.
  • قیمت دریچه های چهرگوش سقفی وابسته به انتخاب نوع محصول قابل تغییر است.
  • شما می توانید جهت اطلاع از جزئیات و خرید انواع دریچه های سقفی و تنظیم هوا با کارشناسان ما در پرو تهویه در ارتباط باشید.

دریچه تنظیم هوا دارای انواع مختلفی مانند دیواری، سقفی، مشبک، خطی و… می باشد که با توجه به نوع سیستم تهویه مطبوع و همچنین مکان مورد استفاده، نوع بخصوصی از آن مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت دریچه های چهرگوش سقفی وابسته به انتخاب نوع محصول قابل تغییر است. با توجه به متریال مصرفی در دریچه ها و سبک بودن و یا سنگین بودن پروفیل بر حسب انتخاب دریچه، قیمت متفاوت می باشد.

دریچه سقفی چهارگوش کلاف پهن

این امکان وجود دارد که رنگ آمیزی نهایی به روش پاشش رنگ مایع یا پودری (الکترواستاتیک) با استفاده از پلی استر سفید یا هررنگ دیگری با شماره رال مشخص با توجه به نیاز انجام شود. مجموعه دمـاتجهیــز امکان خرید اقساطی کالاهای سایت را فراهم نموده است. فرایند خرید اقساطی از این روش طی مدت ۱۰ الی ۱۵ روز انجام می شود و… گروه صنعتی تهویه سازان باستان با بیش از دو دهه فعالیت در صنایع فلزی کشور و بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور همیشه پیشتاز در این بازار بوده است.

از دریچه سقفی در محیط های اداری، بیمارستانی و یا در محیط های خانگی استفاده می شود و امکان توزیع هوا در ارتفاعات مختلفی را دارد. پره های دریچه هوا سقفی دو طرفه به صورت عمود بر هم و قائم قرار گرفته و به صورت حرف اِل انگلیسی قرار دارند. این شکل خاص پره های آنها باعث شده است که هوا را به دو سمت مختلف هدایت کند.

نصب دریچه هوای سقفی

چهار جهت بالا، پایین، چپ و راست را می‌توان در صورت نیاز مورد استفاده قرار داده یا بر حسب نیاز از انواع دوطرفه، سه طرفه یا یک طرفه سقفی بهره برد. دریچه مشبک در دو حالت گرد و چهارگوش تولید شده و شکل پره‌های آن در دو شکل افقی و عمودی همدیگر را قطع خواهند نمود. ایجاد ظاهری مربع‌شکل موجب پخش مناسب هوا در محیط شده و در صورت سفارش امکان تولید با تیغه ثابت همراه با زاویه یا ثابت چند طرفه نیز وجود دارد. قیمت دریچه سقفی به نوع، کیفیت، شکل ظاهری، اندازه و نصب دمپر وابسته است.

محتوای این پاپ آپ از تنظیمات پوسته دیناکالا و همچنین به طور جداگانه برای هر محصول قابل تنظیم می باشد.

از لحاظ ظاهری شکل هندسی این محصول می تواند چهارگوش، گرد و تایلی باشد. دریچه سقفی سه طرفه تنظیم تهویه باستان مناسب ترین و بهترین گزینه در مکان هایی است که یک ضلع دریچه به دیوار متصل باشد و نمیخواهیم هوا با دیوار برخورد داشته باشد و از یک واحد توزیع شود. بسته به نیاز دریچه سقفی می تواند در انواع دریچه سقفی 4 طرفه ، دریچه سقفی 3 طرفه ، دریچه سقفی 2 طرفه و دریچه سقفی یکطرفه تولید گردند. معروف ترین دریچه های سقفی چهارگوش شامل مدلهای یک طرفه ،دوطرفه ، سه طرفه و چهار طرفه و دریچه گرد نیز به صورت مشبک و افقی برجسته می باشد. پس بهترین کار این است که ابتدا به کیفیت و جنس و ابعاد دریچه سقفی مدنظر خود دقت کنید و آن را براساس محل استفاده انتخاب کنید. سپس این نکته را مدنظر قرار دهید که حتما دریچه هوا را از یک شرکت مطمئن خریداری کنید و در نهایت به قیمت مناسب آن توجه کنید.