دریچه اسلوت مزایای دریچه اسلوت ساختاردریچه اسلوت تهویه مارکت

از دیرباز محیط زندگی انسان ها همواره اثرات بسیار زیادی بر روی کیفیت زندگی آن ها و هم چنین حالت روحی و روانی و وضعیت جسمانی و فیزیکی آن ها داشته است. بنابر این یافتن راهی به منظور بالا بردن کیفیت هوای داخل ساختمان جهت رفاه بیشتر ساکنان آن می تواند امری بسیار مهم تلقی شود. بنا بر این انتخاب مناسب ترین سیستم تهویه مطبوع با در نظر گرفتن کلیه موارد و مسائل مربوط به آن امری حیاتی می باشد.

بیشترین مکان ها برای استفاده از دریچه خطی

اهمیت اتصال درست دریچه هوای اسلوت و پلنیوم باکس امری مهم تلقی شده و اشخاص با تجربه فنی کم ممکن است سیستم هوارسانی را در طولانی مدت با مشکل روبرو نمایند. همچنین نصب دریچه اسلوت دارای انحنا نیز امری تخصصی بوده و افراد عادی با تجهیزات معمول امکان نصب بی‌دردسر آن را نخواهند داشت. این دریچه به دلیل استفاده از پره‌های قابل تنظیم در نوع خطی (در مدل‌های قوسی امکان وجود پره‌های قابل تنظیم وجود ندارد) الگوی پرتاب هوای مختلفی را داراست که سبب انتخاب دریچه خطی اسلوت در کاربری‌های مختلف خواهد شد. دریچه‌های خطی اسلوت به عنوان دریچه‌های هوای رفت مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی در مواردی به منظور حفظ هماهنگی در طراحی در خط برگشت نیز بکار می‌روند.

جهت افزایش قدرت پرتاب باد در مسیر مشخص امکان به‌کارگیری و نصب دمپر هوا در پشت دریچه هوا وجود دارد. برای نصب دمپر در پشت دریچه هوا خطی باید از مدل با قاب عمیق آن بهره برده تا فضای کافی برای قرارگیری دمپر هوا وجود داشته باشد. دریچه‌های هوای خطی در دو حالت کلی با پره ثابت یا تیغه متحرک تولید خواهند شد.

جهت اتصال بهتر دریچه و همچنین توزیع هوای یکنواخت از تمامی سطح دریچه خطی اسلوت می بایست ازپلنیوم باکساستاندارد مطابق دریچه استفاده شود. این مدل دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید می گردد. جریان هوای تازه از طریق کانال هوا به پلنیوم باکس رسیده و دریچه اسلات با خاصیت مکش خود هوای محیط را به داخل پلنیوم باکس خواهند رساند. پس از ترکیب هوای تازه و محیط، آن را به‌صورت کاملا یک‌دست و مطبوع در فضای داخلی پخش خواهد نمود.

کانال کشی کولر

در شرایط مختلف می‌توان از انواع دریچه هوا در قسمت انتهای سیستم هوارسانی کمک گرفت. دریچه اسلوت نیز یکی از محبوب و پرکاربردترین دریچه‌های کنترل و تنظیم جریان هوا است. جریان هوای دریچه خطی اسلوت متری به شکل هم سنگ و نا سهیدنی داخل محیط بکار برده میشود.

دریچه اسلوت مزایای دریچه اسلوت ساختاردریچه اسلوت تهویه مارکت

انواع دریچه هوا بر اساس کارایی و دکوراسیون مغازه و فروشگاه شما مناسب استو اما نوع خطی دریچه در عین سادگی، نمای زیبا و شیک برای فروشگاه شما به ارمغان خواهد آورد. ۴- دریچه اسلوت عمودی به سمت داخل (این نوع دریچه اسلوت روی پیشانیِ دیوار در جایی که سطحِ داخلیِ دو دیوار با هم برخورد می کنند قابل نصب دریچه اسلوت می باشد). ذ- دریچه اسلوت را با توجه مکانِ نصب، بصورتِ یکسر بسته ، دوسر بسته و حتی دوسرباز می توان تولید نمود.

  • دریچه هوای خطی صفر درجه یا تیغه باریک جهت عبور، رفت و برگشت هوا بسیار مناسب بوده و هر چه طول آن بیشتر باشد به شیک بودن آن خواهد افزود.
  • تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • حداکثر استاندارد تعداد شیار در دریچه هوای اسلات عدد 10 بوده و جهت بهبود پخش جریان هوا نیز می‌توان از دمپر هوا با آلیاژ آلومینیوم اکسترود نیز بهره برد.
  • دریچه‌های خطی اسلوت به عنوان دریچه‌های هوای رفت مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی در مواردی به منظور حفظ هماهنگی در طراحی در خط برگشت نیز بکار می‌روند.