دانلود بهترین بازی‌های ترسناک اندروید کافه بازار | allescape

در این سیاه‌چال ترس و وحشتی را تجربه می‌کنید که شما را مبهوت می‌کند. خوشبختانه در این مکان می‌توان آیتم‌هایی را پیدا کردن که به شما کمک می‌کنند زنده بمانید. پیدا کردن هر یک از این موارد به بازیکنان کمک می‌کند که بتوانند سرنخ‌هایی از دلیل وجود این کابوس‌ها پیدا کنند. به یاد داشته باشید که با گذشت هر شب، شما با چالش‌های دشوارتری روبه‌رو خواهید شد. بازی Dungeon Nightmares Free مجهز به سیستم هوش مصنوعی پویا است.

در این اثر شما باید در تیم‌هایی قرار بگیرید که شامل هفت بازمانده هستند. بازی Sara is Missing یک اثر داستان‌محور است که حول محور دختری به نام سارا می‌چرخد. در واقع بازیکنان باید به کاوش پیامک‌ها، ایمیل‌ها، فایل‌ها، داده‌ها و اطلاعات، ویدیوها و مواردی از این قبیل بپردازید تا بتوانید بفهمید آخرین بار سارا در چه مکانی بوده است. بازی I Am Innocent یک اثری کارآگاهی و معمایی است که می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد را به شما ارائه دهد.

بازی هایی که قرار است سال 2023 بترکانند + تریلر

این بازی هم‌اکنون با قیمت ۴ دلار در گوگل پلی در دسترس است و می‌توانیم آنرا یکی از بهترین بازی های ترسناک طراحی اتاق فرار اندروید بدانیم. بازی The Ghost – Co-op Survival Horror Game یک اثر رایگان است که می‌توان آن را نیز یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید قلمداد کرد. در این بازی شما و دوستان‌تان در برابر یک روح قاتل قرار می‌گیرید. بازی The Ghost – Co-op Survival Horror Game دارای 2 نقشه کلاسیک است که محیط‌های ترسناکی را به تصویر می‌کشد. در واقع شما در این بازی با مدرسه و بیمارستانی متروکه مواجه می‌شوید. با این که این اثر به طور کلی برای حالت PVP مناسب است، اما شما می‌توانید آن را به صورت آفلاین و در برابر هوش مصنوعی نیز تجربه کنید.

  • بازی در سطح فوق‌العاده‌ای توانایی شخصی‌سازی وسایل را فراهم کرده که این مورد، جذابیت بازی را بسیار بالابرده است.
  • دشمنان ویروسی را ساخته‌اند که انسان‌های مرده را به موجودات غیرانسانی، ‌شیطانی و خونخوار تبدیل می‌کند.
  • کاربران همچنین گرافیک خوب این بازی و قیمت مناسبش را نسبت به سایر بازی‌ها تحسین کرده‌‌اند.
  • البته که فرار همیشه جواب نمی‌دهد و گاهی به‌صورت آهسته از کنار خطرهای موجود عبور کنید.

بازیکنان در این بازی باید رویارویی با موجودات مختلف و عجیب و غریبی را تجربه کنند. بازی Antarctica 88 به نظر می‌رسد با الهام از آن فیلم ساخته شده است. اما این جنگ مدرن و تفاوت از جنگ‌هایی‌ست که انسان پیش‌تر تجربه کرده؛ جنگ بیولوژیکی. دشمنان ویروسی را ساخته‌اند که انسان‌های مرده را به موجودات غیرانسانی، ‌شیطانی و خونخوار تبدیل می‌کند.

بهترین بازی های ترسناک اندروید: بازی Alien: Blackout

دانلود بهترین بازی‌های ترسناک اندروید کافه بازار | allescape

اگر در نقش شکارچی باشید باید در نزدیکی اعضای بازمانده قرار گرفته و با کلیک روی آیکون مدنظر آن‌ها گرفته یا ضربه‌ای را وارد کنید. بازمانده‌ها نیز باید کدهای لازم را ازطریق ماشین تایپ که در گوشه کنار محیط بازی قرار دارند کدها را به‌دست بیاورند که البته باوجود شکارچی کار آسانی نخواهد بود. Paranormal Territory 2 با ارتقا و رفع برخی مشکلات گرافیکی نسخه‌ی قبلی، این بار تجربه‌ی بهتری برای شما ایجاد کرده است. همچنین موسیقی که یکی از عناصر اصلی یک بازی ترسناک است به خوبی در بازی جای گرفته و اگر هدفون آن بازی کنید، تجربه‌ی جذابی خواهید داشت. Hello Neighbor با ایجاد یک محیط رنگارنگ و شاد دلهره‌ی زیادی را در دل گیمرها قرار می‌دهد.

۶. At Dead Of Night