خرید و قیمت کتاب داستان کودکانه بسته ۶ عددی ترب

او می‌داند که متفاوت بودن باعث خنده، ناراحتی دیگران و در بعضی مواقع باعث اذیت… کتاب «بغل» در واقع دو داستان است که خلاف جهت یک‌دیگر در کتاب آغاز می‌شوند و درست در میان کتاب با یک بغل به هم می‌رسند. در حالی‌که لاک‌پشت و خارپشت هر دو روز سختی دارند، چیزی که هر دو عمیقا لازم… «سگ سیاه» داستان خانواده‌ای به نام هوپ است که یک روز از خواب بیدار می‌شوند و سگ سیاه بزرگی که بیرون از خانه نشسته را می‌بینند و همگی از سر ترس واکنشی انجام می‌دهند؛ به جز کوچک‌ترین فرد خانواده که نمی… داستانی درباره کشف ناشناخته‌ها، دنبال کردن رویاها و رویارویی با تجربه‌های هیجان‌انگیز و نو. داستان کتاب «والک و رویای سفر» درباره یک نهنگ کوچک است…

گلچین زیباترین اشعار کودکانه مذهبی و قرآنی

خرید و قیمت کتاب داستان کودکانه بسته ۶ عددی ترب

کتاب دختر هیزم شکن نوشته‌ی داینا مالوک ، مجموعه‌ای شامل هفت داستان کوتاه است که می‌تواند برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان سرگرم کننده و آموزنده باشد. انسان‌ها از بدو خلقت تاکنون همواره آرزوها و تجارب خود و پیشینیان را در قالب داستان‌ها و… کتاب گوی طلا اثر فلورا استیل با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، در صدد آن می‌باشد که کودکان و نوجوانان فارسی زبان را با نمونه‌ای از مجازات‌های ناعادلانه و احکام ظالمانۀ حاکمان مستبد آشنا سازد. کتاب کارآگاه کنجوکو 3 نوشته‌ی میترا کیان بخت ، داستان‌هایی شیرین با هدف آموزش مسائل شهری و مهارت‌های زندگی به کودکان به تصویر کشیده است. مجموعه 4 جلدی کارآگاه کنجوکو ضمن روایت داستان‌ها، کودکان را با فرهنگ، آداب و رسوم، بازی‌ها، غذاها و اماکن…

او در کتاب «خورشید چطور به خانه کوکو رسید» طلوع خورشید را بهانه‌ای برای نشان دادن برخی رخدادها در سراسر دنیا کرده است. باکستِر عاشق کتاب است و آرزو دارد که خودش هم در یک کتاب باشد. ولی درون یک داستان بودن آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست… «کتابِ باکستِر»، درباره‌ی عاشق کتابی است به نام باکستِر. در صورت استفاده از محتوای وب‌ سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. داستان را یه بار یا یه روزی توی یک دهی یا توی یک شهری و … بسته به مضمون داستان می تونید شروع کنید.

دو چشم کوچک من (ترانه‌های کودکانه)

«یکی برای همه، همه برای یکی» داستان موش کوچولویی است که یک پایش بلندتر از پای دیگرش است و یک روز تصمیم می‌­گیرد برای دیدن ناشناخته­‌های دنیا به سفر برود. کتاب «هندسه‌ی عصر حجری – خط»، از مجموعه کتاب‌ «ماجراهای نابغه عصر حجر» است. در این کتاب لئو که پسر بچه نابغه‌ عصر حجری است، به همراه گربه‌اش پالاس، ماجرای خط را در دنیای عصر حجری خود توضیح می‌‍دهد…

در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ، درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد. این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود. کتاب راضیه شنا یاد می‌گیرد نوشته‌ی دیویا پانریکر، داستان راضیه و مادرش است که در جزیره‌ای دور افتاده در میان اقیانوس زندگی می‌کنند. گستره کتابهای کتابچین تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

  • مجموعه 4 جلدی کارآگاه کنجوکو ضمن روایت داستان‌ها، کودکان را با فرهنگ، آداب و رسوم، بازی‌ها، غذاها و اماکن دیدنی،…
  • به هر حال دانلود کتاب قصه‌های کلیله و دمنه اقدام خوبی است و به فرزندتان کمک می‌کند تا با یکی از آثار کلاسیک نرم افزار فرا کتاب فارسی آشنا شود.
  • در مطلب بعدی برخی از کتاب های مناسب کودکان در مقاطع مختلف سنی را که این ویژگی های را دارند معرفی خواهم کرد.
  • او شخصیت اصلی کتاب «در راهِ کوه» است؛ کتابی که به جنبه‌های…
کتاب هایی که خلاقیت بالایی در آن ها به کار رفته باشد، برای کودکان جذاب تر خواهند بود. همچنین کتاب کودکان تنها به نوشته ها و متن خلاصه نمی شود. بلکه رنگ بندی و طراحی کتاب نیز باید به گونه ای باشد که بر روی کودک تاثیر مناسبی بگذارد و همچنین او را جذب بکند. خلاقیت باید در تمام جنبه های مختلف یک کتاب کودک به کار رفته باشد. پرفروش ترین کتاب مخصوص کودک، کتابی است که داستان و طراحی آن خلاقانه و مفید باشد.

«این کتاب پر از اشتباه است» چون یک چشم بزرگ‌تر از آن یکی نقاشی شد، وای اشتباه شد! و یک نقاشی عجیب که خراب شده، یک قورباغه-گربه-گاو عجیب؟ اما می‌شود آن را به بهترین بوته نقاشی تبدیل کرد. پسرک کتاب درخت دستکشی، متفاوت با دیگران است و خود این تفاوت را پذیرفته.