خرید و قیمت دریچه بازدید سایز 110 ترب

این امکان را می دهد که هم بر روی سطوح دیوارها و هم سطوح سقف ها قابلیت نصب داشته باشد. البته نباید از نقش چوب نیز در مواردی که در سازه های محیطی(مثل آشپزخانه ها) از سازه های چوبی یا ام دی اف استفاده شده غافل شد. این مرحله را قبل از عملیات رنگ آمیزی انجام می هیم تا هیچ گونه خراش و آسیب دیدگی ایجاد نشود . طراحی وبرش داده میشود ، این امکان وجود دارد که روی بدنه ی آن طرح ها و نقوش دکوراتیو طراحی کرد .

تولید کننده و مجری انواع دریچه تنظیم هوا

اما دلیل استفاده از دریچه بازدید در نقاط مختلف چیست؟ تجهیزات هواساز، سرمایش و گرمایش در قسمت‌های مخفی درون دیوار یا سقف بنا نصب شده و جهت ایجاد پوشش مناسب و زیبا از انواع دریچه بازدید استفاده خواهد شد. همچنین این نوع از دریچه سبب تامین هوای مورد نیاز دستگاه‌های نصب شده نیز خواهند بود. این نوع دریچه موجب دسترسی راحت به داکت ها و فن کویل های سیستم تهویه هوای مطبوع می شوند . از این رو، دریچه بازدید زیر فن کویل تاسیسات بخشی مهم و حیاتی از سیستم تهویه هر ساختمانی محسوب می شوند. دریچه بازدید تاسیسات، یکی از انواع مختلف دریچه بازدید فن کویل است که دسترسی به تاسیسات ( شامل فیوزهای برق،فلکه های آب و موارد مشابه) را تسهیل می کند. محل نصب دریچه فن کویل در راستای مکان قرارگیری تجهیزات اصلی فن کویل بوده و با توجه به اهمیت دسترسی تعمیرکاران در زمان نیاز بهتر است عمل نصب دریچه بازدید فن کویل توسط اشخاص متخصص نصب گردد.

سطحِ بدنه دریچه بازدید فنکویل خطی کله قندی نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگ های متنوع قابل پوشش است.دریچه بازدید فنکویل خطی کله قندی را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه بازدید فنکویل خطی ۳۰ درجه هم برای دستگاههایی که نیاز به مکشِ مستقیمِ هوا از زیرِ فنکویل را دارند، استفاده می‌شود و مکانیسمِ این دریچه نیز به این ترتیب است که بر روی دربِ اصلیِ دریچه بازدید فنکویل، یک دریچه خطی ۳۰ درجه نیز تعبیه می‌گردد و این دریچه خطی۳۰ درجه وظیفه‌ی انتقال و مکشِ هوا را از محیط به داخلِ محفظه‌ی دستگاه فنکویل به عهده می‌گیرد. دریچه بازدید فنکویل خطی ۳۰ درجه نیز در دومدلِ وزنه‌ای و لولایی تولید و عرضه می‌شود.

در این مرحله ابعاد مورد نظر ، به وسیله اره برقی به صورت ۴۵ درجه فارسی بر می شود و به وسیله ی گوشه های ورقی از پشت با زاویه ی ۹۰ درجه به هم وصل می خرید دریچه بازدید شوند . مرحله ی بعد ، نوبت ساخت درب دریچه بازدید فرا می رسد که باید یک تا دو میل کوچکتر از فریم ساخته شود تا به راحتی در داخل کادر فریم ، باز و بسته گردد . تهویه عباسی سازنده انواع دریچه های تنظیم هوا ( گرد و چهارگوش ) _ دمپر بین کانالی ، دمپر ضد حریق ، دمپر کانال های…

  • برای ایجاد و امکان راهی برای دسترسی به سیستم‌های تاسیساتی از دربی به نام دریچه بازرسی یا بازدید استفاده می‌شود.
  • دریچه های بازدید پلاستیکی با ظاهری زیبا و استحکام عالی برای پوشش شیرفلکه آب ، شیر گاز و کلید و فیوز برق مورد استفاده قرار می گیرد.
  • هرچند مقاومت دریچه آهنی فن کویل در برابر رطوبت به شدت پایین است؛ اما استفاده از این مدل دریچه در مناطق با آب‌وهوای گرم و خشک موجب کاهش هزینه و تداوم روند کارکرد آن خواهد شد.

این دریچه در محل‌های لازم، باعث می‌شود علاوه بر پوشش‌دهی مناسب شیرآلات و سیستم‌های تأسیساتی، دسترسی به این تأسیسات نیز آسان باشد. پس در هر سیستم آب و فاضلاب باید به تعداد کافی دریچه بازدید در سه­راهی­ها یا زانوها و یا سیفون­های فاضلاب که در مسیر دیوارها عبور کرده، تعبیه شود. سیفون توالت فرنگی سیفون توالت فرنگی قطعه ای میباشد که از کف به مخزن توالت فرنگی از طریق یک پیچ متصل میشود. این قطعه دارای دکمه آبکاری شده تک زمانه و یا دوزمانه میباشد و امکان نصب زنجیر را نیز دارا میباشد. داشتن یک سیستم تهویه مطبوع مناسب برای ساختمان ها امری کاملا ضروری و مهم می باشد.که… که انتخاب یک دریچه تامین هوای مناسب امری مهم می باشد.که به داشتن هوایی خوب در ساختمان کمک شایانی میدریچه های تنظیم هوا به طور کلی به 4 دسته دریچه رفت و دریچه برگشت و میتوانید محصولات مربوطه را تهیه نمایید.

انواع دریچه های بازدید تولید شده توسط شرکت تنظیم تهویه یسنا

خرید و قیمت دریچه بازدید سایز 110 ترب