خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان سلامت-دراگمد

بیماران مبتلا به سرطان ریه قبل از ابتلا به یائسگی و آغاز شیمی درمانی باید اطلاعات لازم پیرامون خطر آمنوره ناشی از شیمی درمانی و سایر مشکلات یائسگی داشته باشند. اگر می‌خواهید وزنتان را کاهش یا افزایش دهید، باید برنامه‌ریزی دقیقی برای رژیم غذایی‌تان داشته باشید. اپلیکیشن‌های مختلفی برای ارائه رژیم غذایی توسعه یافته‌اند که می‌توانند به کمکتان بیایند.

خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان سلامت-دراگمد

یک زن مبتلا به اچ‌آی‌وی در آرژانتین، دومین فرد در جهان است که احتمالا به‌طور طبیعی بهبود یافته است. تغییر چهره یک فیلم اکشن ساخته‌شده در سال ۱۹۹۷ و به کارگردانی جان وو است. نتایج یک مطالعه تحقیقاتی نشان می دهد که با افزایش سن، واکنش افراد به عوامل استرس زای روزانه کاهش می‌یابد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که از زمان انتقال مالکیت توئیتر به ایلان ماسک، مطالب نفرت افکنانه در این شبکه اجتماعی گسترش یافته است. ویروس گوارش جدید یا همان نوروویروس بسیار مسری بوده و از جمله ویروس‌هایی است که در فصل‌های گرم، مانند تابستان شیوع پیدا می‌کند. گروهی از محققان یکی از شرکت های خلاق به فرمولاسیون قطره خوراکی برای از بین بردن عفونت معده دست یافتند که به گفته آنها این دارو در بدن مقاومت دارویی ایجاد نخواهد کرد.

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که داروی دیابت متفورمین خطر ابتلا به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ و مرگ‌ومیر ناشی از آن را کاهش مجله و رسانه ی فوق تخصصی اطلاعات دارویی، پزشکی و تشخیص در ایران می‌دهد. رییس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت و سرپرست مرکز همکارسازمان جهانی بهداشت از ترسیم نقشه شنوایی کشور، سلامت شنوایی در ایران و کشورهای منطقه خبر داد. معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی با همکاری وزارت بهداشت همایش علمی کاربردی مامایی را 26 و 27 آبان ماه جاری برگزار می کند. رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه مسمومیت های الکلی اخیر تاکنون دو نفر فوتی داشته و سه نفر نیز با وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، – رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج … یاسوج_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مسمومیت های الکلی در استان به 60 نفر خبر داد. معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، در نشست تخصصی روز جهانی ایدز، به تأثیر کووید ۱۹ بر شاخص های کنترل اچ آی وی پرداخت.

  • کسب و کار خودتان را در کمتر از ۵ دقیقه به صورت رایگان در لیست آگهی‌های ایرانیان تایلند ثبت کنید تا همیشه در دسترس باشید.
  • برای سهولت استفاده و تنظیم میزان مصرف، هر گروه از موادغذایی تعریف شده در هرم غذایی برحسب سهم یا واحد بیان می شوند.
  • مقدار توصیه شده کلسیم را می توان از طریق مصرف مواد غذایی، مکمل ها و ویتامین ها به دست آورد.
  • سرپرست شبکه دامپزشکی سرایان از واکسیناسیون دام های سنگین این شهرستان علیه بیماری تب مالت خبر داد.
  • از آن جا که موتور خودرو شما از خانواده TU یا همان TU5 است، رفع چنین اشکالی نیاز به بررسی های بیشتری دارد که لازم است برای این کار، از مکانیک کمک گرفته شود یا به نمایندگی مربوطه مراجعه کنید.
شش کودک در انگلیس پس از تشخیص ابتلا به این عفونت باکتریایی جان خود را از دست داده اند و در سال جاری موارد ابتلا بیش از حد طبیعی مشاهده میشود. در این مطلب با خطرات پوستی که هنگام ورزش کردن آرایش دارید آشنا شوید – مستقیما تعریق بدن را افزایش می دهند و این اتفاق اصلا با وجود ترکیبات آرایشی روی پوست صورت سازگار نیست. ​بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو؛ فروش سبدی، نقدی و توقف فروش داروها توسط شرکت های پخش ممنوع است و هرگونه تخلف در خصوص این موارد، از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود. رئیس دانشگاه فرهنگیان، از تایید دستور العمل تطبیق و تبدیل دکتر معلمان ممتاز وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به عضویت این دانشگاه و اجرایی… بیماری کبد چرب غیر الکلی شایع‌ترین بیماری کبدی کودکان است که 5 تا 8 میلیون کودک در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش سازمان بهداشت جهانی، تایلند نخستین کشور آسیایی است که توانسته موارد انتقال ویروسِ اچ‌آی‌وی از مادر به نوزاد را ریشه‌کن کند. همچنین، موفقیت‌های تایلند در کنترل ویروس کرونا یکی از موارد مهم اخیر در حوزه پزشکی بود که باعث انتشار اسم این کشور در رسانه‌های مختلف جهان شد. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد استفاده از داروی رقیق‌کننده خون Apixaban تاثیری بر روند بهبود افراد مبتلا به کرونا ندارد.

قیمت انواع گریس Ep2 ، روغن هیدرولیک پارس بابک و ضد یخ بهران بهمن

دکتر شیرین افهمی پزشک متخصص بیماری‌های عفونی درباره مدت زمان بروز عوارض واکسن کرونا، توضیحاتی ارائه داد. علاقمندان به همراهی تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر می توانند با تور ویژه جامعه پزشکی همراه باشند. نتایج تحقیقات نشان داد توت سفید که گیاهی دارویی محسوب می‌شود، ممکن است کاهش وزن را افزایش و فشار خون و کلسترول بد را کاهش دهد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افزایش نرخ چاقی باعث می‌شود افراد بیشتری در سنین پایین‌تر به تعویض کامل مفصل زانو نیاز داشته باشند. این روزها پس از چند ماهی که این بیماری در کشور فروکش کرد و نقشه کرونایی آبی رنگ شد، مراقبت‌های بهداشتی در این خصوص نیز سیر نزولی…

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت روز پرستار، از پرستاران که در صف مقدم مدافعین سلامت در دوران سخت کرونا جانفشانی کرده اند، تقدیر کرد. تحقیقات نشان داده است که ویتامین K۱ می تواند به کاهش خطر شکستگی، به ویژه شکستگی لگن، در افراد مسن کمک کند. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که ویتامین C سلامت کودکان متولد شده از مادران باردار سیگاری را بهبود می‌بخشد. محققان در حال بررسی میزان تاثیرگذاری داروی پاکسلووید بر علائم کرونای طولانی‌مدت هستند.

افراد مبتلا به بیماری بازگشت محتویات معده به مری ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به آسم یا دیگر بیماری های تنفسی قرار داشته باشند. سازمان ملل، از سال 1992 یک روز بین المللی، تحت عنوان روز جهانی معلولان تعیین کرد. هدف از تعیین چنین روزی، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت، افزایش اگاهی عمومی و تجلیل از دستاوردها و مشارکت های معلولان بود. مزایای تغذیه با شیر مادر برای کودک شامل محافظت در برابر عفونت ها و بیماری هایی چون آسم، کاهش خطر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد و کاهش خطر سرطان های سینه و تخمدان است. گزارشی از یک تحقیق بالینی که نشان می دهد خطر ابتلا به سرطان در کودکان متولد شده با روشهای کمک باروری در مقایسه با سایر کودکان، بالاتر نیست.

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار؛ میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی در روز جمعه مورخه یازدهم آذرماه در محل مصلی بزرگ شهر ایلام قبل و بعد از خطبه‌ها و اقامه نماز ظهر و عصر برپا شد. انار یکی از سالم ترین میوه های فصل پاییز است که مزایای زیادی برای سلامتی بدن انسان دارد و خطر ابتلا به برخی بیماری ها را کاهش دهد. در طی سالیان متمادی اقامت در آمریکا فقدان یک مجله پزشکی و سلامتی – نشریه معتبر به زبان فارسی که آگاهی های عمومی جامعه ایرانی – آمریکایی را در زمینه بهداشت، سلامت و درمان ارتقا ببخشد همواره احساس می گردید.

عضویت در خبرنامه

سیستم جدید دیالیز خانگی که تبلو نام دارد، وعده می‌دهد دیالیز را برای بیماران راحت‌تر می‌کند. مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد شرکت در اماکن تفریحی پرسروصدا و دستگاه‌های سمعی شخصی جمعیت زیادی از افراد جوان را درمعرض خطر کاهش شنوایی قرار داده است. اخبار و مقالات جامع درباره انواع بیماری‌ها مانند بیماری آلزایمر، آسم، نشانه و علایم ایدز، راه‌های درمان افسردگی و…

دندان پزشکی