خانه هوشمند چیست؟ خانه هوشمند چه کارهایی می تواند بکند؟ دنیای هوشمند اویو

سیستم پخش موسیقی خانه هوشمند کوباکو این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا از طریق اتصال بلوتوث، فلش مموری یا کابل AUX به سیستم هوشمند، موسیقی دلخواه خود را فضای خانه پخش نمایند. سیستم صوتی خانه هوشمند کوباکو مجهز به آمپلی فایرهای 2 کانال و 5 کانال استریو با توان خروجی 40 وات به ازای هر خروجی با کیفیتی مطلوب امکان پخش موسیقی های متفاوت در یک یا چند فضا از خانه به صورت مجزا یا در کل ساختمان را فراهم نموده است. اینترنت اشیا به شما این امکان را می‌دهد تا از راه دور عملکرد اجزا اصلی خانه هوشمند و محل کار خود را کنترل و مدیریت کنید. امکانات بالای یک ساختمان هوشمند در تهران، می‌تواند خیالتان را از کارکرد خانه راحت کند. این روزها خانه هوشمند در تهران بیش از پیش تقاضا می‌شود؛ خانه‌ای که نیاز روزانه شما را می‌داند و رفاه را برایتان به ارمغان می‌آورد. اگر منزل شما به سیستم اسمارت هوم مجهز باشد تنها با چند کلیک ساده از طریق تلفن همراه خود، از هر مسافتی و در هر زمانی می‌توانید تجهیزات منزل‌تان را مدیریت کنید و این دقیقا چیزی است که برای زندگی در عصر حاضر به آن نیاز داریم.

خانه هوشمند چیست؟ خانه هوشمند چه کارهایی می تواند بکند؟ دنیای هوشمند اویو

تقریبا همه ما به نوعی از هوشمند سازی در فعالیت های روزمره استفاده می کنیم درهای اتوماتیک پارکینگ ها، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز، ریموت کنترل ها و … . اما وقتی صحبت از خانه هوشمند می کنیم منظورمان چیزی بیشتر از این هاست. بزرگترین مزیت سیستم هوشمند در هتل (هتل هوشمند) ، امکان مشاهده وضعیت تمام اتاق ها و ارائه بهترین خدمت (سرویس) به مشتریان براساس درخواست های آنهاست. همچنین اگر از شرکت های معتبر تجهیزات خریداری نشود امنیت خانه شما به خطر خواهد افتاد بنابراین پیشنهاد ما همکاری با شرکت های معتبر در زمینه هوشمند سازی میباشد. برخی از افراد با فناوری مشکل دارند یا با اولین مشکل در برقراری ارتباط با آن از آن دست می کشند.

لازم به ذکر است برخی از سیستم های هوشمند بی نیاز از دستگاه کنترل مرکزی عمل می کنند. گروهی دیگر اقدام به استفاده از عملگر برقی شیر اهرمی و رله هوشمند می نمایند. با توجه به نیاز کاربر و همچنین طراحی تیم مشاور از هریک می توان استفاده کرد.

کلیدهای لمسی هوشمند

شرکت خانه هوشمند پاردیک تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات Zipato در ایران با داشتن نمایندگی ها و عاملین فروش معتبر در استان های مختلف، اقدام به فروش، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات برند Zipato نموده است. شرکت خانه هوشمند پاردیک تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات Lifesmart در ایران با داشتن نمایندگی ها و عاملین فروش معتبر در استان های مختلف، اقدام به فروش، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات برند Zipato نموده است. برند Lifesmart (لایف اسمارت) کشور چین یکی از تولید کنندگان دستگاه های مینیمال خانه هوشمند می باشد. محصولات این برند بر پایه پروتکل COSS بوده که با پروتکل های مشهور بیسیم، یعنی Z-Wave ، Zegbee, wifi و BLE قابلیت ارتباط دارد.

سنسور درب و پنجره TUYA

یک مانیتور هوشمند داخلی قابلیت اتصال به اینترکام هوشمند را دارد و صدا و تصویر را از آن دریافت و یا برای آن ارسال می نماید. همپنین می توان بر روی برخی مدل های آن برنامه خانه هوشمند و یا اپلیکیشن های اندرویدی را نصب و استفاده نمود. شرکت خانه هوشمند پاردیک تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات Castle Pro در ایران با داشتن نمایندگی ها و عاملین فروش معتبر در استان های مختلف، اقدام به فروش، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات برند Castle Pro نموده است.

  • شاید هم شما یکی از آن حوره های تکنولوژی باشید که همه چیز را در این مورد می دانند.
  • مشتریان محترم شهرستان ها در صورت ثبت و پرداخت خرید خود قبل از ساعت 12 ارسال در همان روز و پس از ساعت 12 فردای آن رو توسط پست هوایی انجام می شود که در بازه زمانی 24 تا 48 ساعته به مقصد خواهد رسید.
  • در این قسمت ویژگی های منحصر به فرد خانه هوشمند Control4 را مشاهده می کنید که در سایر برندها وجود ندارد.
  • او برای این راحتی تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه گوشی هوشمند را اختراع کرد.از آن پس، دنیا در حال تحولات شگرفی است که خودمان هم از شنیدنشان انگشت به دهان می مانیم.

نگران این هستید که وقتی به خانه می‌رسید خیلی هوا گرم یا خیلی سرد است؟ چه پس از کار و چه پس از یک سفر طولانی، این اصلا مساله‌ی نگران‌کننده‌ای نیست. با چند ضربه در برنامه‌ی خانه هوشمند و ساختمان هوشمند می‌توانید همه چیز را تنظیم کنید. اندازه گیری و کنترل دقیق دما در ساختمان هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با کلید ترموستات هوشمند ساخت شرکت کوباکو که دارای ترموستات داخلی می باشند می­ توان طیف وسیعی از سیستم های گرمایش و سرمایش از جمله فن کوئل، هواساز، اسپیلت، رادیاتور، گرمایش از کف، کولر آبی و … برند MCOHome (ام سی اُ هوم) کشور چین تولید کننده محصولات خانه هوشمند با کیفیت جهانی می باشد.