جهان گاز ، اولین تولید کننده انواع باربیکیو و کباب پز های خانگی و صنعتی در ایران، صادرکننده باربیکیو و کباب پز به نقاط مختلف جهان محصولات | villasaze

در هنگام استفاده از باربیکیو نیازی به روغن یا آب نخواهید داشت بلکه گوشت با چربی و آب خودش پخته می‌شود، بدین ترتیب غذا طعم اصلی خود را حفظ کرده و سالم‌تر نیز خواهد انواع کباب پز بود. معمولا سینی چکه‌گیر داخل باربیکیو قرار می‌گیرد و چربی و چکه‌ها را برای دفع آسان در یکجا جمع می‌کند. همینطور این سینی به راحتی قابل جدا شدن است و تمیز نگهداشتن باربیکیو را بسیار ساده‌تر می‌کند. در ادامه به صورت کامل در مورد انواع باربیکیو و ویژگی‌های آن‌ها صحبت کرده‌ایم. با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید. تولیدی هانیستا بهترین و مرغوب ترین باربیکیو های صادراتی را در ایران عرضه می کند.بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که از خرید خود را با اطمینان کامل از هانیستا انجام دهید.

  • در این مقاله به ارائه راهنمایی برای انتخاب و خرید باربیکیو سنگی می پردازیم.
  • باربیکیو ذغالی نظافت بیشتری را نیاز دارد زیرا ذغال در هنگام اشتعال خاکسترهای زیادی را در هوا پراکنده می کند.
  • در زیر بیشتر در مورد هر کدام از باربیکیوهای موجود در بازار صحبت کرده‌ایم.

برند های محبوب کباب پز و باربیکیو به ترتیب الویت عبارتند از استیل,تفال,گاستروبک,پارس خزر, … یکی دیگر از مزیت های باربیکیو سنگی نسبت به دیگر انواع آن , تسهیل کردن فرایند تمیز کردن و پاکیزگی وسیله است. برخی از باربیکیوها مشکلاتی در مان تمیز کردن باربیکیو برای افراد بوجود می آورد.

باربیکیو ذغالی 414

اما این مشکل را هیچگاه ایجاد نکرده و تمیز کردن آن کاملا ساده و بدون دردسر است. چرا که سطح آنها نچسب است، بنابراین بهداشتی بوده و از باکتری ها جلوگیری می کند. برخی از باربیکیوها دارای امکانات اضافی مثل جوجه گران، سرخ کن یا فضای اضافی برای ذخیره‌سازی می‌باشند. با اینکه این تجهیزات جذاب و بدردبخور می‌باشند اما بر روی قیمت نیز تاثیرگذار هستند. اگر قصد استفاده از تجهیزات اضافی را ندارید، بهتر است که به دنبال مدل‌های ساده‌تر باشید. شعله‌ها برای تنظیم دمای کباب‌پزها، اجاق گاز وسرخ کن در باربیکیو تعبیه می‌شوند.

تمامی جزییات بکار رفته در باربیکیو می تواند در در قیمت نهایی آن دخیل باشد. با توجه به اینکه باربیکیو مدنظر شما ذغالی باشد یا گازی تنها، یا اینکه دارای شعله کناری باشد و یا ممکن است دو کاره باشد مانند ذغالی + گازی قیمت دچار تغییر و تحول می شود. در سایت تهران کیچن قبل از خرید می‌توانید سایز، تجهیزات و تمامی جزئیات محصول مورد نظر خود را در میان انواع محصولات مشابه آن ببینید و سپس آن‌ را سفارش دهید.

جهان گاز ، اولین تولید کننده انواع باربیکیو و کباب پز های خانگی و صنعتی در ایران، صادرکننده باربیکیو و کباب پز به نقاط مختلف جهان محصولات | villasaze

همینطور باربیکیو برقی قابلیت جابه جایی بالایی دارند و برای استفاده خانگی بیشتر کاربردی هستند. کباب پز های گازی در درجه ی اول به دو دسته ی که از سوخت گازی شهری و یا مایع قابل استفاده هستند که اما از نظر جنس نیز به چند دسته تقسیم می شوند. در هنگام مسافرت و یا بیشتر مواقع که قصد پختن کباب دارید به یک وسیله برای اینکار نیاز دارید که بتوانید به راحتی کباب را بپزید.

باربیکیو گازی زغالی مدل سوزان G80