توصیه های قبل از خرید تصفیه آب خانگی

یک پکیج کامل که تمام نگرانیهای شما از بابت تصفیه آب خانگی و کیفیت آب را تامین میکند. کیفیت آب بینظیر، خدمات قبل و بعد از فروش بینظیر که خیال شما را از هر جهت راحت میکند. قبل از اینکه در مورد دستگاه 6 مرحله ای سی سی کا توضیح دهیم لازم است در مورد مرحلههای دستگاه تصفیه آب اطلاعات کافی داشته باشید. قبل از خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا باید حتما به این موارد دقت داشته باشید تا خریدی مطمئن داشته باشید. این فرصت را از دست ندهید. در حقیقت یک فیلتر اضافی که میتواند کیفیت آب را فراتر ببرد. تصفیه آب رومیزی یا کیسی، دارای فناوری پیشرفته تری نسبت به دیگر دستگاه های تصفیه آب می باشد و از چند عدد فیلتر تشکیل شده که اگر از سیتسم اسمز معکوس برخوردار باشد، قادر است که آب منزل شما را تا 0001/0 میکرون، فیلتر کند.

از 6 ماه تا 2 سال بسته به نوع فیلتر تفاوت دارد و لازم نیست زود به زود فیلترها را تعویض کنید. چیز دیگری هم لازم دارید؟ راد گستر نوین برای رفاه حال بیشتر مشتریان گرامی فروش دستگاه های تصفیه آب را هم به صورت نقد و هم اقساط با گارانتی طلایی یک ساله فراهم کرده است. آب اکسیژن دارد فواید زیادی برای بدن دارد و CCK تایوانی آن را به دستگاه خود اضافه کرده است تا یک پکیج کامل برای آب آشامیدنی سالم و مفید داشته باشید. فیلتر اینفرارد یا مادون قرمز: این فیلتر که از فراوردههای سرامیکی ساخته میشود عمدتا برای تولید اکسیژن در آب استفاده میشود. اعلاوه بر 6 فیلتری که در نوع 6 مرحلهای به آن پرداختیم دو فیلتر دیگر هم به این دستگاه اضافه شدهاند.

بهترین دستگاه تصفیه آب

دستگاه را برای شما نصب میکنند و بعد از نصب با دستگاههای پیشرفته کیفیت آب را تست میکنند. این دستگاه قابلیت گرفتن سختی آب(tds) را ندارد و فقط به روش الترا فیلتراسیون تصفیه آب را انجام میدهد، مرحله اول PP فیلتر پلی پروپیلن مرحله دوم UDF فیلتر کربن پودری با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل مرحله سوم CTO فیلتر کربن بلاک مرحله چهارم UF فیلتر الترا فیلتراسیون (UF) از نوع با پوسته با غشای میان تهی از جنس پلی پروپلین مرحله پنجم: POST CARBON فیلتر کربن نهایی مرحله ششم MINERAL فیلتر مواد معدنی حوزینگ های دابل اورینگ طرح تانک پک برای آب بندی بهتر لوازم نصب و شیر آلات همراه با شیر برداشت نیمه اهرمی دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY بدون برق و بدون مخزن کم جا و قابل جابجایی آسان و 1 دست فیتر اشانتیون است. ارسال و نصب دستگاه به صورت رایگان انجام میشود و شما هیچ هزینهای را برای آن پرداخت نخواهید کرد.

بررسی فیلتر تصفیه آب

با کمی تحقیق می توان فهمید که دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در حال حاضر به عنوان بهترین آب تصفیه کن شناخت می شود و در هر خانه یکی از مدل ها ی آن را می توان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب مشاهده کرد. تکنسینهای حرفهای رادگسترنوین در منزل و محل کار شما حاضر میشوند. با دو مدل دستگاه تصفیه آب حرفهای این برند آشنا شوید. همین حالا هم میتوانید با مشاورین حرفهای راد گستر نوین تماس بگیرید. راد گستر نوین خدمات ویژهی سرویس دستگاه را هم در اختیار شما قرار میدهد.

خرید تصفیه آب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه آبشیرین کن می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید . آن دستگاه هایی که ایرانی هستند هزینه خریداری شان مناسب تر می باشد و شما با کمترین قیمت می توانید آنها را در بازار خریداری کنید. شرکت ما محصولات خود را به گونه ای تولید می کند تا محصولات این کمپانی بتواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد و در صورتی که می خواهید از این محصول استفاده کنید، می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید. از این جهت برای نوع آلایندههایی که در سیستم آبرسانی ایران هم وجود دارد بسیار مناسب است.

به همین دلیل لازم است که در هنگام خرید دستگاه، دستگاهی را انتخاب کنید که کیفیت مناسب و سلامت خوبی داشته باشد. به همین دلیل است که آب شرب اکثر مناطق شهری و پرجمعیت دارای انواع آلودگی های میکروبی و فاضلابی است و دستگاه تصفیه آب برای تمامی خانه ها لازم است. به خصوص در فیلتر های فایبر گلاس که فشار کاری کمتری دارند و در صورت استفاده از پمپ های هد بالا ( فشار زیاد) به سرعت دچار آسیب و بروز خسارت می شوند. عیبیابی، هواگیری، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب CCK خدماتی است که حتی پس از تمام شدن دورهی گارانتی دستگاه با هزینهی بسیار کمتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تمام دستگاهها را به طور مستقیم از کمپانی تولید کننده وارد میکند و تمام خدمات پس از فروش کمپانی را در اختیار شما قرار میدهد. در این یک سال تمام مشکلات و ایرادات احتمالی بدون هیچ هزینهای رفع و رجوع میشوند. شهروندان تهرانی متأسفانه خیلی زیاد دچار این مشکل شدند و بعضاً یا دستگاه تقلبی خودشان را دور انداختند و بعضی مجبور شدند مجدداً دستگاه تصفیه آب باکیفیت خرید کنند. باید گفت که این موضوع درست و روش اسمز معکوس همه املاح آب را چه مفید و چه مضر را از بین میبرد؛ اما تولیدکنندگان دستگاه تصفیه آب برای برطرف کردن این مشکل و تأمین املاح مفید آب، فیلترهای مخصوصی را طراحی کردهاند تا پس از آنکه تمامی مواد از آب حذف شد، این فیلترها املاح مفید را به آب بیفزایند. فیلتر معدنی: این فیلتر مواد و املاح معدنی را تشخیص میدهد. فیلتر قلیایی pH آب را به سمت قلیایی شدن پیش میبرد و میدانید که آب قلیایی چقدر برای پوست و بیماریهای پوستی مناسب است.

در نظر داشته باشید که گاهی در دستگاه 6 مرحلهای به جای استفاده از فیلتر قلیایی از فیلتر معدنی استفاده میشود. در این مرحله برای آب باقی مانده در مخزن با اتصال سیستم کمپرسور به والف ورودی نسبت به تخلیه آب باقی مانده اقدام کنید. این یک شاخص قوی است که زمان آن رسیده است که فیلتر کربن خود را تغییر دهید. فیلتر کربن آلایندههای شیمیایی در ابعاد ماکرو را حذف میکند و نمکهای نامحلول را از آب میگیرد. آب با عبور از مرحله ششم، املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند را در خود حل نموده تا سختی آب بین عدد 30 تا 100 قرار گیرد و املاح مفید مورد نیاز بدن نیز همچون کلسیم و منیزیم در آب تصفیه شده وجود داشته باشند.

لازم به ذکر است که فیلتر مرحله اول از ذرات ذوب شده الیاف پلی پروپیلن تشکیل شده است که میتواند ناخالصیهای آب را به خود جذب کند. املاح لازم برای بدن مانند کلسیم و منیزیم را به هیچ وجه از آب حذف نمیکند. در این دستگاهها تمام فیلترهای لازم برای تصفیه بهینه و کامل آب در نظر گرفته شدهاند. سی سی کا در تمام این تستها بهترین عملکرد را داشته است. 1- در مرحله اول این سیستم، یک فیلتر پلی پروپیلن برای حذف ذرات معلق بالای 5 میکرون در نظر گرفته شد که ضمن انجام پیش تصفیه مناسب، با حذف ذرات معلق و جلوگیری از ورود آنها به سختی گیر، عمر رزین و عملکرد دستگاه سختی گیر افزایش پیدا کند. این مراحل شامل فیلتر کربن خطی، فیلتر مینرال یا مواد معدنی، فیلتر قلیایی و اشعه فرابنفش می باشد.

تمام این مراحل با حضور شما انجام میشود و خیال شما از هر جهت راحت میشود. حذف میشوند و در نهایت با ورود به فیلتر پست کربن مجددا باقیماندههای رسوبات و نمکهای نامحلول حذف میشوند و در نهایت اشعهی فرابنفش تمام میکروارگانیسمهای زنده را از بین میبرد. هزینه تعویض فیلترهای تصفیه آب به نوع فیلتر و همچنین برند و کشور سازنده فیلتر بستگی دارد. این فیلتر مهمترین فیلتر دستگاه بوده و به قلب دستگاه تصفیه هم معروف است. در ضمن چون این دستگاه به طور مستقیم از برند تولیدکننده تهیه میشوند قیمت دستگاه تصفیه آب CCK در رادگسترنوین واقعیترین قیمتی است که در بازار خواهید دید. در حقیقت کمتر از قیمت بازار است. در این دستگاهها عمدتا فیلتر آلکالین یا قلیایی استفاده میشود. تستهای زیادی روی این دستگاهها انجام شدهاند.

خرید فیلتر تصفیه آب