بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک

به این صورت که با تولید و انتشار محتوای منحصربه‌فرد، می‌توان کاربران را از محتوای کپی در سایت‌های دیگر، به سوی سایت خود جذب کرد و بازدید را افزایش داد. ملاک گوگل برای ردیابی و شناسایی مطالب و سایت‌های معتبر، میزان اعتماد افراد به آن سایت‌ها است. به این ترتیب با قرار دادن مطالب سایت در وب‌سایت‌های دیگر، گوگل توانایی دارد تشخیص دهد که مطالب سایت از نظر مردم کاربردی و قابل اعتماد است بررسی بک لینک (اینو ببین) یا خیر.

  • بک‌لینک‌هایی که از سایت‌های قوی‌تر گرفته می‌شوند، نسبت به سایت‌های ضعیف‌تر معمولا «اعتبار» بیشتری با خود به همراه می‌آورند.
  • روابط عمومی به دنبال رابطه سازی و شکل گرفتن پیوندهای عمیق و بلندمدت است؛ یعنی باید تلاش کنید تا با طرف مقابل ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنید.
  • به ویژه اگر در زمینه‌ای تخصص داشته باشید، این روش بسیار مفید خواهد بود.
  • کلمات کلیدی هنوز هم به عنوان یک فاکتور هم در اصول سئو در نظر گرفته میشوند.
  • اگر شما یک محصول ارائه‌دهنده اطلاعات می‌فروشید که مثلا به افراد یاد می‌دهد چطور خودشان صابون درست کنند، عباراتی مانند “ساخت صابون” یا “ساخت صابون در منزل” را جستجو کنید.
فعالیت در شبکه های اجتماعی به عنوان سوشال سیگنال هم شناخته می‌شود. به طور کلی، هر چه به صفحات وب سایت شما لینک بیشتر داده شده باشد، احتمال اینکه در رتبه‌های اول نتایج جستجو مربوط باشند، بیشتر می شود. وب رمز در سال ۱۳۸۱ با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات وب با کیفیت جهانی پایه گذاری شد. زمانی که برای اولین بار لینک سایت خود را در سایت دیگری قرار میدهید، تقریبا خیلی زود شاهد تاثیر شگفت انگیز آن خواهید بود.

افزایش سرعت ایندکس مطالب

نوشتن مطلب به عنوان نویسنده مهمان در سایر وبلاگ‌ها هنوز هم یک تاکتیک بسیار مؤثر است. انتشار چنین پست‌هایی نقض آشکار قوانین کیفی گوگل مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش بک لینک است. برای ساخت بک لینک رایگان شما می‌توانید از ۳ طریق اقدام کنید نخست از انجمن‌های گفتگو که بهترین و آسان‌ترین روش لینک سازی هستند استفاده کنید.

همه بک لینک‌ها به صورت پیش‌فرض این انتقال رتبه را انجام می‌دهند و با این شرایط بک لینک فالو نام می‌گیرند. در این مقاله با مفهوم بک لینک و نحوه بررسی ارزش آن توسط گوگل آشنا شدیم در درس بعدی به بررسی روش های مناسب برای کسب بک لینک و معرفی تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه میپردازیم. برای کسب اطلاعات تخصصی تر پیشنهاد میکنیم سری مقالات آموزش لینک سازی را نیز مطالعه کنید. زمانیکه گوگل یک بک لینک به سایت شما را مشاهده میکند به انکر تکست توجه زیادی داشته و عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به سایت شما در این عبارت خواهد بود. مبحث لینک سازی به دو بخش اصلی لینک سازی داخلی و خارجی تقسیم میشود که تفاوت های مهمی با هم دارند.

اگر هیچ بک لینکی از سایت شما در دیگر سایت‌ها وجود نداشته باشد پیدا کردن سایت شما برای ربات خزنده گوگل دشوارتر خواهد بود اما غیرممکن نیست. برای تعیین نوفالو یا دوفالو لینک هنگام نوشتن مطلب، گزینه‌ای برای این کار در سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس هست که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید راجع به سئو بیشتر بدانید و از ساز و کار رتبه بندی سایت در گوگل مطلع شوید، حتما مطالب «چک لیست سئو» و «چک لیست فاکتورهای رتبه بندی سایت در گوگل» را بخوانید. قدم صفر، این است که ابتدا تصمیم تان را در مورد بک لینک ها بگیرید. همانطور که بالاتر گفتم واقعا اینکه صبر کنیم تا بقیه به سایت ما لینک بدهند، کار حوصله سربر و زمان بری است.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و به طور عینی در انکر تکست، شما را با پنالتی گوگل مواجه می‌کند. کار پنگوئن گوگل این است که دنبال استراتژی‌های لینک سازی در بخش سئو کلاه سیاه برود. گوگل در سال ۱۹۹۰ مفهوم پیج رنک را معرفی کرد و در آن زمان تعداد بک لینک های یک وبسایت تاثیر بسیار زیادی بر رتبه بندی آن در نتایج گوگل داشت. متخصصین سئو و مدیران وب سایت ها از این نکته استفاده کردند و با تکنیک هایی مانندن تبادل لینک یا خرید بک لینک تلاش کردند تا جایگاه خود در نتایج جستجو را بهبود دهند. بر خلاف بک لینک فالو، بک لینک «نوفالو» به لینکی در سایت می‌گویند که موتورهای جستجو آن را برای بهبود رتبه سایت در نظر نمی‌گیرند. البته گوگل در سال ۲۰۱۹ بیان کرد که به مرور، لینک‌های نوفالو نیز در الگوریتم‌های گوگل مورد توجه قرار می‌گیرند.

تعداد لینک‌های خروجی

بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک