بهترین و شناخته ترین نوع گل رز | flowercitydesign

با سرعت رو به افزایش است، هر چند که تقریباً تمامی کشورهای دنیا بسته بهتانسیل خود مجله خبری شهر گل گل رز را نیز کم و زیاد در برنامه های خود دارند.. رز سفید نماد پاکی، معصومیت، راز، سکوت، فروتنی، احترام و عشق روحانی و خالصانه است. اگر هنوز مطمئن نیستید که چه گلی را انتخاب کنید، به عضو وفادار گلها، یعنی گل رز اعتماد کنید. میخوام یه سوال بپرسم ازتون شده گیاهتون که خیلی هم دوسش دارین خراب بشه و ببرین نهالستان ها تا کارشناسا درمانش کنن و به گیاهتون جون دوباره بدن؟!!! دلیل پیچیدگی برگ گل رز چیست؟ شته‌ها و قارچ‌ها عوامل مؤثر در پیچیدگی برگ گل رز هستند.

رز رونده Eden، عضو فرانسوی لیست انواع گل رز رونده

گل‌های این رز از رز استاندارد و هم از رز واسطه کوچکتر است. انسان‌ها از همان گذشته دور، علاقه فراوانی به گل رز داشتند. این گل جزء بهترین و محبوب‌ترین انواع گل به حساب می‌آید. ولی کم کم محبوبیت آن در میان مردم خیلی بیشتر شد، به طوری‌که به کشت و تولید آن پرداختند. رز یکی از پرطرفدارترین خانواده گل است، که هر کدام از آنها خود انواع مختلفی دارد.

  • تنوع و فراوانی عوامل مخرب درختچه رز سبب ایجاد بیماری‌های فراوانی چون ریزش برگ‌ها و غنچه‌ها، ضعیف‌شدن گیاه، ایجاد لکه‌های رنگی و … می‌شود.
  • بنابراین نیاز به آبیاری روزانه دارند.برای کاهش میزان مصرف آب میتوانید در اطراف بوته از مالچ استفاده کنید.
  • این میزان رطوبت در شرایط ایده آل، در روز باید ۵۰ و در شب باید ۶۰ درصد باشد.
رز های آلبا از تلفیق و پیوند گل نسترن و محمدی بوجود می‌آیند. گل های رز در این گروه بخاطر رشد گسترده ی نامنظم و پراکنده شان به راحتی قابل تشخیص هستند. انها می توانند بین 1.5 تا 4.5 متر از هر جهت رشد کنند.

http://brillianceblog.ir

همه این فرم های گل رز در هر دو گل رز مدرن و قدیمی مشاهده می شوند. گلهای رز مدرن آن دسته از گیاهانی هستند که از سال ۱۸۶۷ و هنگام معرفی اولین گل رز چای ترکیبی پرورش یافته اند. گل های رز قدیمی گل هایی هستند که قبل از آن تاریخ وجود دارند که شامل گل های رز وحشی هستند. تفاوت بین انواع گل رز عطری شامل اندازه گیاه، رایحه گل و میزان شکوفه ها است. رزهای باغی جدید رنگ‌های بسیار متنوعی دارند که به همراه ارتفاع مناسب دمگل برای تهیه شاخه گل بریده بسیار مناسب هستند. از مهمترین گل های رز باغی جدید می توان به گل رز دورگه چای، فلوریبوندا ، رز مینیاتور و رز بالارونده اشاره کرد.

باکس چوبی قلبی گل رز

گل‌های رز یک درختچه گلدارِ محبوب هستند، که در باغ‌های خانگی هم کاشته می‌شوند. در میان رومی‌ها گل‌های رز به قدری محبوبیت داشت که مردم تمایل داشتند به جای استفاده از محصولات غذایی، گل‌های رز را پرورش دهند. رومی‌ها از گلبرگ‌های رز برای امور پزشکی و مهمانی‌ها بهره می‌بردند. حتی کف تالارها را با گلبرگ‌های رز پر می‌کردند و آنها بر این باور بودند، که این گلبرگ‌ها موجب باروری خواهند شد.

نکات مهم در کاشت و نگهداری گل رز در گلدان