بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت

برای خرید و مقایسه لپ تاپ‌های دانشجویی به بخش فروشگاه اینترنتی آداک مراجعه نمائید. در این بازه قیمتی نیز دو لپ تاپ گیمینگ، بهترین انتخاب برای دانشجویان و دانش آموزان هستند. اولین مورد لپ تاپ لنوو Legion 5 Pro-AE است که پردازنده Core i H دارد.

اما بزرگترین نقطه قوت این لپ‌تاپ، ضخامت و وزن بسیار کم آن است که سبب شده بهترین گزینه برای افرادی باشد که نیاز دارند لپ‌تاپ خود را همیشه همراشان داشته باشند. مدل AMD ایسوس زنبوک 13 اولد، از نظر ارزش خرید یکی از قوی ترین مدل های لپ تاپ جهان است. این مدل با نمایشگر زیبای اولد خود در کنار شارژدهی فوق‌العاده و همچنین وزن کم، حدود 35 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین خبری از جک هدست هم نیست ولی این موارد در مقایسه با عملکرد بسیار سریع، قابلیت حمل و نقل آسان و باتری که یک روز کامل دوام می‌آورد، خیلی مهم نیستند. VivoBook Flip 14 ایسوس یکی از لپ‌تاپ‌های خوش‌ساخت و سبک‌وزن بازار است که از نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی IPS با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده‌ی Ryzen U، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی SSD و ۸ گیگابایت لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی رم بهره می‌برد. این لپ‌تاپ ایسوس که همراه قلم لمسی عرضه می‌شود، از درگاه‌ها متنوعی نیز برخوردار است.

  • از کنفراس 2020 اپل و معرفی لپ تاپ‌های سری M توجه تمام منتقدین این برند به اپل جلب شد.
  • و سیستم شما پردازش چندانی را تحمل نمی‌کند امّا مهم‌ترین ابزاری که شما در سیستم خود به آن نیاز دارید نرم افزار فوتوشاپ است که برای ویرایش و بهینه سازی تصاویر استفاده می‌شود.
  • 2 سری ایسوس Zenbook و ایسوس Vivobook از بهترین لپ تاپ های مهندسی ایسوس هستند.
  • این لپ تاپ برای کاربری مالتی مدیا و کاربری عمومی مناسب ترین گزینه است.
بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت

از گرافیک این دستگاه نباید توقع خارق‌العاده داشت، امّا این کارت گرافیک می‌تواند از پس بازی‌های معمولی بربیاید. نمایشگر 15.6 اینجی این لپتاپ رزولوشن HD دارد که با روکش مات وضوح تصویر خوبی را در محیط‌های پرنور در اختیار شما قرار می‌دهد. لنوو مدل V130 با پردازنده‌ی مرکزی که از نسل ششم شرکت اینتل است ، به بازار عرضه شده.

وقتی که اسپین ۵ را با سایر لپ تاپ‌های لمسی در همان بازه قیمت مقایسه می‌کنیم، اسپین ۵ می‌تواند رقبا را از نظر عملکردی، کیفیت نمایشگر و ارائه پورا پشت سر گذارد. این لپ تاپ ایسر دارای ۸ پورت فوق‌العاده است و تمام اطلاعات جانبی و داده‌های خود را به واسطه آن‌ها می‌توانید انتقال دهید. تعادل عملکردی به واسطه پورت‌های USB Type-A و USB-C همراه با صفحه کلید راحت و صفحه نمایش عالی 1080p فراهم شده است. اچ پی آن‌قدر تلاش کرد تا این لپ تاپ میان‌رده را شبیه یک دستگاه پرچم‌دار روانه بازار می‌کند که به نظر ما، تصمیم به استفاده از تاچ پد پلاستیکی گیج کننده، یک اقدام ناامید کننده برای کاهش هزینه بوده است. این لپ تاپ لمسی با قلم برای کاربرانی مناسب است که نیاز به قدرت بالایی در قالب ویندوز دارند. حتی گیمرها و کسانی که از برنامه‌های سنگین استفاده می‌کنند هم با این لپ تاپ حس خوبی خواهند داشت.

بدنبال بهترین لپ تاپ گیم هستید به مقالهبهترین لپ تاپ گیمینگما سر بزنید و مطالب لازم برای خرید را بدانید. این مدل از «V15‌ لنوو» دقیقاً شکل‌وشمایل و امکانات مدلی را دارد که در بازه ۶ میلیون تومان معرفی شد و تنها تفاوت آن وجود پردازنده‌ی قدرتمندتر است. برخلاف مدل قبلی که از سری سلرون پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کرد، در این‌جا شاهد کمی ارتقا هستیم. سری پردازنده‌های پنتیوم در تعداد هسته و رشته‌ها دو برابر سلرون‌ها هستند که این موضوع در قدرت این CPUها نیز تأثیرگذار است.

برای اجرای هر بازی در لپ‌تاپ به چه کارت گرافیکی نیاز داریم؟

این صفحه نمایش روشن و رنگارنگ است و همراه با رزولوشن مناسب ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد. به این ترکیب می‌توانیم صفحه کلید کلیکی و یک تاچ پد بزرگ و ابریشمی را هم اضافه می‌کنیم. لپ تاپ Spectre x یکی از چشم‌گیرترین لپ تاپ‌هایی است که تا به حال وجود داشته و می‌تواند حتی لقب بهترین لپ تاپ لمسی با قلم را نیز به خود اختصاص دهد. مایکروسافت 3 Surface Book جدید را با سخت‌افزاری پرقدرت روانه بازار کرده است که از پس همه کارهای سنگین به‌راحتی آب خوردن برمی‌آید. لپ‌تاپ Surface Book 3 را می‌توان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی محسوب کرد. نسل دهم پردازنده‌های سری Core i7 اینتل، حافظه داخلی SSD و 32 گیگابایت رم، از جمله عوامل قدرتمند بودن این دستگاه هستند.

فراموش نکنید که این لپ تاپ در تفکیک رنگ‌هایی مانند زرد و نارنجی به خوبی عمل می‌کند و مشکل خاصی را حس نخواهید داشت. ایسر به دلیل ارائه پنل‌های کم نور بدنام بوده است، اما این‌بار سازنده مستقر در تایوان، از این نظر کوتاهی نکرده است. با این حال، اسپین ۵ یک انتخاب عالی برای تولید کنندگان محتوایی است که می‌خواهند دستگاه قدرتمندی داشته باشند تا به واسطه آن بتوانند طراحی و یادداشت برداری را در کنار کارهای دیگر داشته باشند. ایسر اسپین ۵ حتی با یک جایگاه مخصوص قلم در کنار لپ تاپ نیز همراه است و نیازی به نگرانی از بابت گم شدن قلم دیجیتالی خود نخواهید داشت. لپ تاپ یوگا ۶ به معنای واقعی کلمه همه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

V15-QA لنوو

برخی مدل‌ها صفحه نمایش ضعیف اچ دی دارند و به همین دلیل آنها را معرفی نمی‌کنیم. در ادامه مدل Lenovo V15-RE از این سری لپ تاپ‌ها را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های محدوده قیمت 15 میلیون معرفی کرده‌ایم. یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده موجود در بازار لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 i3 4GB-256GB SSD است. با لپ تاپی سروکار دارید که از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به Full HD می‌رسد. استفاده از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ اینتل هم باعث شده که این محصول برای فعالیت‌های روزانه و فعالیت‌هایی که نیاز به پردازش سنگینی نداشته باشند، مناسب باشد.

از دیگر لپ تاپ های میان رده خوش ساختی که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید، لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ454 I3 4G 512G است. قیمت لپ تاپ میان رده ایسوس R565EP-BQ454 باعث شده که ارزش خرید مناسبی داشته باشد. این محصول به صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD مجهز شده و تا ۲۵۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.