بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان در سال 2023 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان در سال 2023 | behtarin-laptop

گواهینامه MIL-STD-810G استاندارد نظامی ایالات‌متحده است که سطح هر بخش از دنیای تکنولوژی را از نظر دوام و بهترین لپ تاپ ها تا 50 میلیون مقاومت تضمین می‌کند. به‌طور دقیق‌تر این بدان معنا است که تجهیزات دارای این استاندارد 29 آزمون سخت را پشت‌سر گذاشته‌اند که این شامل آزمون‌های شوک، آزمون‌های دمایی، ارتعاشی و بسیاری دیگر می‌شود. مهم ترین تفاوت Y520 Limited Edition با نسخه های معمولی آن در ظاهر است که نسخه محدود این دستگاه را اندکی متفاوت می کند. در بخش کانفیگ نیز سخت افزاری مشابه با Y520-E را درون شاسی خود جای داده است. تنها نقطه ضعف محصول عمر باتری است که کلا سه ساعت شارژ نگه میداره. نگاه به قیمت پایین محصول نکنید چون کاربردش بیشتر چیزیه که فکر میکنید.

  • در مقایسه این پردازنده، هر دو تقریبا عملکرد مشابهی دارند البته ryzen u کمی بهتر است.
  • در آخر این مدل به 1 ترابایت حافظه HDD و 128 گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره فایل‌ها و 4 گیگابایت حافظه DDR4 برای رم مجهزه.
  • اگر به دنبال گیم هستید که گفتید نیاز دارید بهتره کارت گرافیک رو از دست ندین.
  • لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05 – Z یکی از لپ تاپ های نام آشنای کمپانی لنوو است.
  • دیگر انتخاب در این بازه قیمتی از برند اینتل و از خانواده NUC X15 این شرکت با کد C71FBG است.
  • رم آن 12 گیگابایت است که یک امتیاز مهم است و کارایی لپ تاپ را به خوبی افزایش می‌دهد.

در مقاله «بهترین لپ تاپ ها برای ترید کردن» ما لیستی از بهترین لپ تاپ های مرتبط رو معرفی کردیم، میتونید از اون مقاله استفاده کنید. البته برای ترید کردن به سیستم های زیاد قوی هم نیاز نیست و یک سیستم معمولی میتونه کار شما رو راه بیاندازه. اگه هم میزان بودجه تون هم بگید میتونید دقیق تر راهنمایی تون کنیم. اگر به دنبال یک لپ تاپ مخصوص کارهای گرافیکی هستید پیشنهاد میکنم مطلب «بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی بر اساس قیمت» رو حتما بخونید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو Ideapad 3-i3 4GB 1T

اگر پردازنده لپ تاپ در این بازه قیمتی برای شما مهم است پیشنهاد می‌کنیم حتما مقالهبهترین لپ تاپ Core i7 را بخوانید. نمایشگر هایی با نرخ رفرش حداقل 144 هرتز و حافظه های SSD از نوع NVME یکی دیگر از ویژگی های لپ تاپ های بازه قیمتی 40 تا 50 میلیون تومان است. همانطور که می‌دانید سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس مربوط به قدرتمندترین محصولات این شرکت است و شاید بتوان گفت در لیست بهترین لپ تاپ های دنیا هم حتماً تعدادی از این محصولات حضور دارند. لپ تاپ Asus ROG Strix G17 G713RW-B یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران است و از هر نظر می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف کند. در ضمن توی این بازه قیمتی میتونید برید سراغ MacBook Pro از برند اپل که دقیقا مثل MacBook Air همون مشکلات نصب نرم افزاری رو داره و در ضمن شما میتونید نسخه پایه این لپ تاپ از نظر حافظه داخلی رو تهیه کنید. اگر اهل کار های سنگین گرافیکی و بازی کردن نیستید توی این بازه قیمتی میتونید این لپ تاپ رو انتخاب کنید!

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-BV090

پس به دنبال گرافیک بالا باشید (مثل 1650 یا 3050 که البته در لپ تاپ های زیر 20 میلیون پیدا نمیشن). ولی اینطوری هم نیست که لپ تاپ 15 میلیونی نتونه gis رو باز کنه، فقط مسئله کند بودن و زمان بر بودنه. به همین دلیل پیشنهاد من اینه به فکر بودجه 20 و ترجیحا 25 میلیون باشید.