بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی بصورت اصولی +دانلود منابع چرب زبان | zabannew

نوجوانانی که در رده سنی 12 تا 18 سال هستند، عمدتاً سرشار از شور و هیجان و انگیزه هستند. شاید گوش دادن به رادیو و پادکست به نظر شما جذاب نباشد، اما تاثیر شگفت انگیزی بر روی مهارت‌های زبان انگلیسی شما خواهند داشت. با استفاده از اینترنت می‌توانید به ایستگاه‌های رادیویی سراسر جهان گوش داده و پادکست‌هایی مرتبط با موضوع مورد علاقه خود را پیدا کنید. می‌توانید در اوقات استراحت خود بر روی تخت دراز کشیده و به پادکست یا رادیوی انگلیسی گوش دهید. برای اینکه در زمانی کوتاه انگلیسی را آموزش ببینید، نیاز به تمرین و پشتکار بسیار زیادی خواهید داشت.

وقتی کمی با وبلاگها آشنا شدید، چرا وبلاگ خودتان را دایر نکنید؟ هر روز کمی وقت صرف نوشتن به انگلیسی کنید. نیازی نیست که جالب باشد؛ می‌توانید در مورد چیزهایی که آن روز دیده‌اید یا چگونگی انگلیسی یادگرفتنتان بنویسید. به یاد داشته باشید که علاوه بر اینکه می‌توانید وبلاگ را برای دید همگانی به اشتراک بگذارید، می توانید آن را خصوصی نیز نگه دارید، یا میتوانید فقط به‌صورت دفتر اتفاقات روزانه بنویسید. این یک تمرین عالی برای تقویت توانایی توصیف علایق و کارهای روزانه‌تان به انگلیسی است. من پس از سالها که درگیر یادگیری زبان انگلیسی هستم و تمامی راه های موجود رو تقریبا امتحان کردم امروز راه حلی پیدا کردم که برای من معجزه آسا بوده. تمرکز این دوره ها بر روی مکالمات روزمره در زبان انگلیسی است و هر آنچه که در موقعیت های مختلف، مانند فرودگاه، ایستگاه اتوبوس، قرار ملاقات، خرید کردن، مهمانی رفتن، تلفن زدن و… نیاز است را آموزش می دهد.

یک نمونه آزمون تعیین سطح رایگان روی سایت ایران دیدن صفحه اصلی تلنت موجود است. از آزمون آنلاین رایگان موجود در سایت learnenglish.britishcouncil نیز می‌توانید استفاده کنید. مطالعه کتب آموزشی زبان انگلیسی یا حتی کتب ادبی به این زبان می‌تواند راهی عالی برای تقویت دایره لغت و افزایش دانش شما از زبان دیگری باشد.

  • شروع به استفاده از وب‌سایت فلوئنتو با کامپیوتر یا تبلت کنید، یا حتی بهتر، برنامه کاربردی فلوئنتو را از فروشگاه نرم‌افزاری iTunes دریافت کنید.
  • برای کودکانی که دارای سطح زبان پایین‌تری هستند، نمایش بخش‌های کوتاهی از یک فیلم تلویزیونی اثربخش‌تر خواهد بود و بدین علت که مدت کمتری زمان می‌برد، می‌توان بیش از یک مرتبه آن را به نمایش گذاشت.
  • این کار نه‌تنها باعث تقویت مهارت خواندن می‌شود، بلکه اعتمادبه‌نفس شمار را نیز بالا می‌برد.
یکی از ابزارهای مهم، کاربردی و همیشه در دسترس برای یادگیری زبان انگلیسی، گوش‌دادن به اخبار یا خواندن آن است. برنامه‌ریزی به شما کمک می‌کند تا فرایند یادگیری را تسریع کنید و شاید بتوان گفت که بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. یکی ازجدیدترین و بهترین راه‌های یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان است.

زیبایی غیرقابل وصف خانم بازیگر همه را مبهوت کرد! + عکس

همچنین فایل صوتی مربوط به مکالمه‌های انگلیسی نیز در دسترس است که به بهبود تلفظ درست کلمه‌ها، جمله‌ها و اصطلاحات رایج انگلیسی کمک می‌کند. از عنوان‌های مکالمه در این کتاب می‌توان به اصطلاحات رایج انگلیسی در سفر و اصطلاحات رایج رستورانی اشاره کرد. از دیگر کتاب‌هایی که یادگیری گرامر با آن ساده و لذت‌بخش خواهد بود، کتاب «English Grammar in Use» نوشته «Raymond Murphy» است. نویسنده در این کتاب از سطح مقدماتی و متوسط آموزش دستور زبان را شروع کرده است و برای افرادی مناسب است که قصد تقویت گرامر را دارند.

تماشای تلویزیون/سریال/فیلم انگلیسی در منزل

بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی بصورت اصولی +دانلود منابع چرب زبان | zabannew