با گوگل ادوردز میانبر بزن! بررسی جامع نکات گوگل ادز

به دلیل هدفمندی در نمایش تبلیغات به مشتری توسط کاپریلا ممکن است مشتریان هدفمند و آماده به خرید به وب سایت آگهی دهندگان بیشتر شود. ۲. Display URL: آدرسی است که در متن تبلیغ به مخاطب نمایش داده میشود و میتواند متفاوت با URL اصلی باشد. Google Ads زیرمجموعه تبلیغات کلیکی یا PPC است یعنی شما به عنوان تبلیغ کننده به ازای هر کلیک مخاطب خود پول پرداخت می کنید. برای این کار با فیلترشکن وارد سایت Google Ads شده و طبق تصویر زیر Start now را بزنید. با توجه به بیزینس خود نام محصول یا سرویس که ارائه میدهید را بنویسید تا کلمات کلیدی متناسب با آن را گوگل به شما پیشنهاد دهد.

مزایا و معایب آن ها را با توجه به بررسی های انجام شده عنوان کردم تا انتخاب را برای شما آسان تر کنم. معمولا ربات های همه کاره اینستاگرامی به شکلی کد نویسی شده اند و الگوریتمی در آن ها به کار رفته است که باعث می شود اینستاگرام به فعالیت اکانت ها شک نکند و آن ها را مسدود نکند. بعد از ساخته شدن اکانت، یک کد 10 رقمی به شما اختصاص داده میشود که در بالای آدرس جیمیلتان دیده میشود. اگر شما هم مثل ما میخواهید تبلیغتان فقط در موتور جستجوی گوگل دیده شود، فقط Search Network را انتخاب کنید.

نکته قابل توجه در مورد رایکا این است که با توجه به همکاری با طیف گسترده ای از رسانه های داخلی و همینطور خارجی توانسته مشتریان زیادی را همراه خود کند. گام دوم (عنوان اَگهی): در این قسمت عنوان خلاصه و مناسبی برای اَگهی خود بنویسید و به این نکته توجه داشته باشید که درعنوان اَگهی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع اَگهی استفاده کنید. بعد از وارد کردن نام محصول “کفش رانینگ” کلمات کلیدی زیر را مشاهده میکنید. همچنین برای شارژ کردن حساب خود از کردیت کارت های مختلف استفاده نمایید. به عنوان مثال مبلغ ۲۰۰ هزار تومان را به عنوان شارژ اولیه در نظر می گیرد. همه متقاضیان دریافت خدمات گوگل ادز باید بدانند که در ازای پرداخت مبلغ مشخص، خدماتی را شامل کلیک، مشاهده و بقیه موارد دریافت خواهند کرد. ما در شرکت Adsprove با بررسی وضعیت رقبای کسب و کار شما و کلمات کلیدی موجود، تعرفه های کاملا دقیق و رسمی از مبلغ قابل پرداخت شما را ارائه خواهیم داد. در پاسخ به بخش اول سوال، یعنی چرا تبلیغات در گوگل باید بگوییم که با بررسی های صورت گرفته چند ساله در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی، از جمله عمده ترین و اصلی ترین روش های برای افزایش فروش و برندینگ تبلیغ کسب و کار در اینترنت است، چرا؟

سپس برنامه، اطلاعات لازم درباره آن کلمات کلیدی مانند تعداد دفعات جستجو و… در تصویر زیر، کاربری در سایت گوگل عبارت کلیدی مورد نظرش را جستجو کرده و گوگل محصولات مرتبط با این عبارت را به همراه قیمت و سایر اطلاعات محصول، به او نمایش میدهد. به این دلیل که Google بعد از تطابق این دو، تبلیغ شما را نمایش میدهد. گوگل ادز و سئو رقیب یکدیگر نیستند بلکه به عنوان دو ابزار قدرتمند، سایت را در رسیدن به اهداف یاری میکنند؛ زمانی که میخواهید ترافیک سریعتری به سمت سایت روانه کنید، از google ads استفاده کنید و برای بهدست آوردن موفقیتهای بیشتر سایت خود نیز از فرایند سئو استفاده شود. امکان نمایش آگهی از همان زمانی که آگهی ساخته شود .

تبلیغ گوگل ادورز یا Google Adwords امکانی بوده که گوگل آن را برای دامنه هایی با پسوند IR غیر فعال کرده, گوگل ادز در ایران اما ثمین ادوردز مفتخر است تا این خدمات را برای تمامی سایت ها با هر دامنه ای به ثبت برساند و آن را در بالای صفحه اول نتایج جستجو نمایش دهد. امکانات پلتفرم تبلیغاتی رایکا شامل هدف گیری دقیق مخاطب، انتخاب دسته بندی موضوعی، انتخاب سیستم عامل کاربران، تنظیم دقیق تاریخ و ساعت نمایش، تنظیم سرویس دهنده های اینترنتی، انتخاب جایگاه دقیق تبلیغ در اپلیکیشن ها و نمایش آگهی بر اساس برندهای انتخاب شده موبایلی توسط مشتری است. گوگل در بیش از ۲ میلیون وبسایت و اپلیکیشن، جایگاه تبلیغ دارد. البته در این قسمت گوگل ادوردز خودش استراتژیهای متناسب با کمپین شما را پیشنهاد میدهد که بهتر است از همانها استفاده کنید. اما آیا این تنها عامل است؟

ویرایشگر ویدئو Vlog Starبه عنوان یک اپلیکیشن برای ویرایش ویدئوهای یوتوب و ساخت ولاگهای حرفه ای، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ryzenrise توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. علامت مشخصه وبسایتهایی که با استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادز در صفحه اول جستجوی گوگل قرار دارند حروف Ad و یا کلمه آگهی در ابتدای آدرس سایت است. و به نظر شما فرد ابتدا به آدرس اول می رود یا به آدرس بعدی؟ تبلیغات پولی به اشکال مختلفی ارائه می شوند. در تصویر زیر ما کشور ترکیه را انتخاب کردهایم با واحد پولی لیر. بعلاوه ساعت زمانی و واحد پولی آن کشور را وارد کنید. برای تکمیل اطلاعات اکانت خود باید نام کشوری که حساب بانکی شما در آن است یا کشوری که حساب بانکی آژانس تبلیغاتی که با آن کار میکنید در آن قرار دارد، مشخص کنید. نرم افزار کلمات کلیدی گوگل که Google Keyword Planner نام دارد ابزار رایگان کلمات کلیدی است که به شما در انتخاب کلمات کلیدی هدف که برای کسب و کارتان مناسب است، کمک میکند. Top of page bid (high range: این عدد بالاترین بازه و محدودهی قیمت پیشنهادی (Bid) است که تبلیغ دهندگان طی سالهای گذشته برای کسب رتبههای بالا در یک کلمه کلیدی پرداخت کردهاند.

رایکا هم یکی دیگر از پلتفرم های تبلیغات موبایلی و اینترنتی در ایران است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. تپسل هم یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغات دیجیتال در ایران است که فعالیت خود را با ارائه سرویس ویدیویی درون اپلیکیشی در سال 94 آغاز کرد. طبیعی است که فکر کنید هرچه محدوده جغرافیایی شما بزرگتر و طیف مخاطبانتان وسیعتر باشد، مشتری بیشتری را هم جذب میکنید. در ضمن مکانی که الان انتخاب میکنید تاثیری در کمپینهای تبلیغاتی شما ندارد چون قرار است برای هر کمپین، به طور مجزا موقعیت جغرافیایی که تبلیغ باید در آن نشان داده شود، مشخص کنید. گفته میشود کاربران ایرانی برای بهره بردن از سرویسهای گوگل از VPN استفاده میکنند و موقعیت جغرافیایی نامعتبر دارند، این سرویس دهندگان گوگل را با اختلاف درآمدزایی و ضرر مالی روبهرو میکنند. به عنوان مثال کاپریلا با داشتن هوش مصنوعی با دقت بالا در صفحات آگهی های خود تلاش می کند تا بهترین کمپین نمایشی مرتبط با علاقه مندی کاربر را به او نشان دهد.

به علاوه، در تبلیغات گوگل، فقط زمانی از شما هزینه کم میشود که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک کند. این روش، هزینه بیشتری برای شما در پی دارد. کاپریلا زیرمجموعه فرادرس و پی سی دانلود است و ابتدا از طریق پی سی دانلود معروف شد. پی سی رنک هم یکی دیگر از بهترین سایت های افزایش دهنده بازدید واقعی و همچنین تبلیغات کلیکی می باشد. از دیگر ویژگی های پلتفرم تبلیغاتی کاپریلا این است که پرداختی به صاحبان رسانه ها در ازای کلیک انجام نمی شود! کاپریلا پلتفرم تبلیغاتی با امکانات ویژه تری نسبت به رقبای خود است. برنا فناوران رایکا هم مثل تپسل یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تبلیغات موبایلی فعالیت می کند و با اجرای کمپین های موفق به ویژه نصب اپلیکیشن توانسته در این حوزه پیشرو باشد و سهم عمده ای از این بازار را از آن خود کند. همینطور نداشتن خدمات ویژه مثل ریمارکتینگ و ریتارگتینگ هم از معایب کاپریلا محسوب می شود. به نظر ما یکتانت با توجه به امکانات و خدمات خوبی مثل ریتارگتینگ مخصوص محصول که ارائه می کند و همینطور که طیف گسترده ای از مشتریان را در اختیار دارد گزینه خوبی است.

طبق تصویر زیر شما میتوانید تبلیغ ریسپانسیو طراحی کنید. در مرحله Review حالت کلی و تمام تنظیمات تبلیغ به شما نشان داده میشود تا برای بار آخر آنها را چک کنید و در صورت درست بودن با دکمه Publish تبلیغ خود را منتشر کنید. در این مرحله طبق تصویر زیر توسط جیمیلی که انتخاب کردید وارد گوگل ادز میشوید تا اکانت خود را بسازید. همچنین اجرای کمپین گوگل ادز دانش فنی خاص خود را میطلبد که البته این دانش و مهارت چندان پیچیده نیست، اما به هر حال برای دستیابی به آن نیاز به زمان و سرمایهگذاری خواهید داشت. روش های گوناگونی در جلوی روی شما قرار داده ایم که شما میتوانید همه مدیریت و اجرای کمپین تبلیغاتی را به ما سپرده و هر روز از کارکرد کمپین گزارش دریافت نمایید و یا همه کارها را خودتان انجام دهید و فقط حساب را شما شارژ می نمایید اینکه چه اندازه می خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه نمایید بسته به انتخاب خود شما است. اگر شما بودجه تبلیغاتی مناسبی دارید میتوانید به راحتی از گوگل ترافیک بالایی دریافت کنید، روزانه میلیونها کاربر در گوگل به دنبال موارد مختلف هستند که شما میتوانید تبلیغات خود را به حجم زیادی از کاربرانی که به دنبال خدمات یا محصولات شما هستند نمایش دهید.

تبلیغات کاپریلا را این روز ها در بیشتر وب سایت های معتبر دیده می شود. سیستم آمارگیر کاپریلا متصل به گوگل آنالیتیکس است و تمام کلیک های واقعی و مصنوعی را می تواند تشخیص دهد. مرحله بعد Set up Ad Groups است. در این مرحله شما باید هدفی را که از راهاندازی این کمپین تبلیغاتی دارید، از بین 8 مورد زیر انتخاب کنید. برای استفاده از گوگل ادسنس و تبدیل به یک ناشر آن اولین مرحله داشتن یک سایت، اپلیکیشن و یا کانال یوتیوب است. به همین جهت برای آموزش گوگل ادز به طور حرفهای، باید Switch to Expert Mode را انتخاب کنید تا بتوانید بعد از تکمیل اطلاعات، اولین کمپین تبلیغاتی خود را راهاندازی کنید. جی ادز اولین شرکتی بود که تبلیغات در گوگل را به صورت حرفه ای شروع کرد. و بر اساس اجاره ماهیانه جایگاه، توافق صورت می گیرد. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در چند شاخه مختلف کار میکند میتوانید اکانت خود را بر اساس ساختار وب سایتتان، انواع محصولات یا خدماتی که تبلیغشان میکنید یا براساس موقعیت جغرافیاییشان تقسیمبندی کنید. مزیت اصلی آن این است که ممکن ایت شما بنا به خدماتی که ارائه می دهید سود بسیار خوبی از این کار کسب کنید و برگشت مالی مطلوبی داشته باشید.

در جی ادوردز همیشه با کارشناسان با تجربه و حرفه ای گوگل ادوردز که خود مدرک معتبر تبلیغ گوگل ادوردز را دریافت نموده اند در ارتباط هستید و می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید. این ابزار به شما کمک میکند کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کنید و لیستی از ایدهها را برای کلمات کلیدی جدیدی که می توانید هدف قرار دهید ایجاد کنید. یعنی اگر شما 20 کلمه کلیدی مختلف دارید هر کدام از این کلمات می تواند با هزینه ای جداگانه در رتبه های برتر گوگل قرار گیرد. به عنوان مثال برای همان کلمه خرید کاغذ دیواری شما ممکن است 6 سنت هزینه کرده باشید، اما رقیب شما رقم 7 سنت را پیشنهاد می دهد.

اگر توجه کرده باشید در بیشتر سایت ها تبلیغات فرادرس که کاپریلا به نمایش درآورده است را می بینیم. کاپریلا با توجه به رتبه الکسای ایرانی که دارد و همینطور با تعداد نمایش بیش از یک میلیارد آگهی در ماه و همکاری با برندهای بزرگی مثل دیجی کالا و نت برگ گزینه خوبی برای تبلیغات کلیکی همسان شما خواهد بود. البته در سایتها و شبکههایی که جزو شبکه نمایش یا جستجوی گوگل هستند. برای تبلیغات در گوگل از کجا شروع کنیم؟ تبلیغات در جستجوی گوگل کجا نشان داده میشود؟ کمپین های سرچ به شکل متن تبلیغاتی در صفحه نتایج گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر نمایش داده می شوند. بازاریابی دیجیتال می تواند باعث گسترش فروش محصول یا خدمات شما به شکل آنلاین شود. که برای اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام می توانید به قسمت تبلیغ دهندگان در وب سایت تپسل مراجعه کنید. شما می توانید با تبلیغات کلیکی گوگل با کمترین هزینه، در کمترین زمان به مرتبط ترین و بیشترین حجم مخاطبان به نسبت دیگر بستر ها دست پیدا کنید.