بایگانیهای طراحی بسته بندی محصول – گروه جعبه سازی دیباکس

زمانی که جزئیات تجارت خود را در اختیار این لوگو ساز قرار دهید، پیشنهادات متنوعی به شما خواهد داد که باید یکی از آنها را انتخاب کنید. افزودن، حذف و ویرایش با استفاده از ابزارهای این لو گوساز، بسیار ساده است و در نهایت می توانید یک لوگو و یا آرم را با کیفیت بالا دریافت کنید. در هر دو امکان وجود خلاقیت بالا است اما با توجه به مخاطبین این خلاقیت باید اعمال شود. بسیاری از شرکت هایی که کاتالوگ برای آنها ضروری است تصمیم به ایجاد دو هر نسخه (چاپی و دیجیتال) میگیرند.

اگر می خواهید از یک دوربین در لوگوی خود استفاده کنید، می توانید آن را واقع بینانه یا انتزاعی طراحی کنید. 2. لوگوی نوشتاری: این نوع از لوگوها بر پایه نوشتار شکل گرفتهاند. در قیمتهای مختلف، باید تفاوتهایی نیز در نوع بستهبندی و حجم محصول (مثلا وزن در محصولات خوراکی) و در صورت امکان در کیفیت محصول قائل شوید. همچنین نیاز به انجام اصلاح یا ویرایش در این مرحله صورت می گیرد. اگر بخواهیم ساده ترین تعریف را از بسته بندی داشته باشیم باید بگوییم بسته بندی ظرف یا قالبی است که محتویات مورد نظر در آن قرار می گیرد. معمولا جنس بسته بندی نبات از نوع کارتن و قسمتی از طرح جنس پلاستیک است.

شرکت طراحی لوگوی لوگو داک

همچنین اگر مایل هستید طراحی لوگو سنگ را خودتان انجام دهید، میتوانید از وب سایتهای لوگو ساز آنلاین و یا نرم افزارهای کاربردی در این زمینه، استفاده کنید. اولین قدم در این مسیر، انتخابی محیطی مناسب برای طراحی لوگو مفهومی است؛ ما به شما وب سایت های طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگان را پیشنهاد می دهیم. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، در قدم بعدی کیفیت محصول است که منجر به ماندگاری و وفاداری مشتری می شود. توجه به سهولت استفاده و میزان نیاز کاربران از سالمندانی که به بستهبندی با وزن سبکتر برای لباسهای کوچکتر خود نیاز دارند تا خانوادههای پرجمعیتی که به راحتی و مقرون به صرفه بودن خرید عمده نیاز دارند از پارامترهایی است که طراحان باید در سناریو های مختلف استفاده به آن فکر کنند .تصاویر، رنگ بدنه بطری و ظرف محصولات شوینده مانند مایع لباسشویی در قرم اول باید به نحوی طراحی گردد که در قفسه های فروشگایی به راحتی قابل شناسایی باشد و در قدم دوم تمایز و نوآوری در طراحی می تواند مشتری را به سمت خرید این محصول ترغیب نماید.

نمونه طراحی بسته بندی ادویه جات خانگی

اگر شما تصمیم به خلق لوگو از راه های بالا گرفته اید اما اطلاعات کافی ندارید، نگران نباشید؛ در ادامه مقاله به معرفی وب سایتهای کاربردی و نمونه های موفق برای طراحی لوگو سنگ خواهیم پرداخت. در نهایت می توانید طرح ایجاد شده را با وضوح بالا دریافت کنید. این نوع از پاکت بسته بندی ادویه یکی از پر استفادهترین روشهای بسته بندی ادویه با بهداشت بسیار بالا است. البته بر حسب نوع محصول طرح های گرافیکی مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. معمولا این سبک برای کمپانی­هایی که نام کوتاهی دارند و بسیار مجلل و جذاب و صد البته خاص هستند استفاده می­شود. طراحی لوگو با ابزارهای مختلفی نظیر فوتوشاپ انجام شده و معمولا توسط شرکت های تجاری، صنعتی و تولیدی استفاده میشود. این لوگو ساز، گزینه ی خوبی برای طراحی آرم و لوگو ساده است و ابزارهای مفیدی در اختیار شما خواهد گذاشت.

در این زمینه دیدگاه های مختلفی وجود دارد که در زیر به شرح آن می پردازیم. نحوه ساخت این طرحواره از حرف «ر» نیز بسیار ساده است که نحوه طراحی آن در تصویر زیر نشان داده شده است. دومین موردی که باید در نظر بگیرید بارکد است،مشتری حتما قبلا برای محصول شما بارکدی ثبت نکرده است اما برای ایجاد بار کد نیاز به اعداد زیر کدهای خطی بارکد دارد تا بتواند بار کد مورد نظر شمارا ثبت سیستم کند ،تصویر بارکد باید به صورت ای پی اس (خروجی ایلستریتور) باشد،بارکدها معمولا در کنار بسته یا انتهای آن قرار میگیرند، با رعایت استانداردهای بین المللی ارتفاع بارکد حداقل باید 16 میلی متر باشد. در مقابل کارتن های folding برای محصولاتی که به صورت عمده تولید می شوند، همانند محصولات غذایی، لوازم خانه و…

نمونه طراحی گرافیکی

اما ابتدا این موارد را در نظر بگیرید. این لوگو ساز، ابتدا اطلاعاتی از شما دریافت خواهد کرد تا با بررسی آنها، پیشنهاداتی نزدیک به سلیقه شما را نشان دهد. در این بخش مهم است که آموزش طراحی لوگو روی کاغذ را فرا گرفته باشید تا بتوانید طرح ذهنی تان را پیاده سازی کنید. اگر سایز جعبه و لیبل های شما استاندارد باشد، چاپگر میتواند طرح خط قالب را به شما ارائه داده و شما هم آن را در اختیار طراحتان قرار دهید. دارای رابط کاربری فوق العاده ساده است و گزینه های محدودی را برای سفارش سازی و ویرایش در اختیار شما قرار خواهد داد؛ اما برای ترکیب کردن گزینه های مختلف بسیار مناسب است. چه ترکیب رنگ هایی در نظر دارید؟ نماد کتری آب جوش، قصد دارد به شما نشان دهد محتویات بسته بندی جهت مصرف، باید با آب جوش یا آب داغ ترکیب شوند.

لازم به ذکر است که حروف مورد استفاده در این نوع طراحی لزوما از خوانایی کافی برخوردار نیستند. بنابراین لازم است متناسب با نوع محصولی که ارسال میکنید، اصول و استانداردهای بسته بندی سفارش مشتریان از طریق پست را رعایت کنید. همینطور کاتالوگ طراحی شده نیاز است که گاهی اوقات شامل توضیحات کامل باشد؛ به طور مثال برای محصولاتی که جزئیات برای مشتری لازم است مثلا در معرفی یک نرمافزار کاربردی، اما برای محصولاتی مانند موادغذایی که مخاطبین عام دارد نیازی به این نیست و بهتر است محتوا و طراحی کوتاه، جذاب و ساده باشد و مشتری را با توضیحات اضافی گیج نکند و وقت او را نگیرد. همچنین با استفاده از ابزارهای قدرتمند موجود در این وب سایت، توانایی بکار بردن حداکثری جزئیات را خواهید داشت.

نمونه طراحی لوگو نوشتاری

لوگو که از آن تحت عنوان نشان واره و آرم نیز یاد می شود، عنصری گرافیکی و متشکل از علائم دیداری است که چیدمان آن با به کارگیری اشکال و تصاویر ویژه منظم شده با سبک حروف و یا قلم های خاص صورت پذیرفته است. معمولا از این نرمافزار برای طراحی پوستر، کارت ویزیت، کاتالوگ، بنر، لوگو و انواع تصاویر وکتور استفاده میشود. در قرن بیستم شیشه، انواع کاغذ، پلاستیک و حتی فلزات از جمله موادی بودند که در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار گرفتند.

اگر می خواهید برای همیشه در اذهان ماندگار شده و پیشرفت را برای کسب و کار خود به ارمغان آورید، طراحی لوگو خلاقانه را فراموش نکنید. امروزه یک آرم و لوگو جذاب باعث ایجاد تفاوت در یک تجارت می شود؛ چرا که ما هر روز در معرض مارکهای تجاری، تبلیغات و ایمیل های بازاریابی هستیم.صنایع سنگ سازی هم از این امر به دور نیستند و برای پیشرفت و رقابت، نیازمند طراحی لوگو سنگ با بالاترین کیفیت و کمترین خطا هستند. امروزه طراحان برای طرح لوگو از آخرین فناوری های گرافیکی استفاده می کنند. نظافت خانه همیشه بخش مهمی از یک سبک زندگی سالم بوده است، اما امروزه به بخشی اجباری از روال روزانه ما تبدیل شده است.

گزینههایی که این سایت به شما ارائه خواهدداد محدودتر از سایتهای دیگر است، بنابراین با دقت بسیار زیادی در بین انواع آنها باید یکی را انتخاب کنید. یکی دیگر از محبوب ترین نرم افزارهای طراحی لوگو در اندروید، Flying Logo Builder است. برای مثال کشاورزان با استفاده از تمبرهایی که با آهن داغ درست می کردند، روی گاوهای خود حک می کردند تا آنها را از گاوهای دیگر کشاورزان متمایز کنند. اگر بسته بندی شما موجب افزایش بیش از اندازه قیمت محصول میشود بهتر است از ایدههای دیگر استفاده کنید.

بعضی از کشورها مانند اسپانیا زعفران ایرانی را به صورت عمده خریداری می کنند و آن را در بسته بندی شکیل و فاخر طراحی می کنند. بسیاری از برندهای ایرانی به اندازه کافی در زمینه طراحی بسته بندیهای کادویی تلاش نکردهاند؛ از این رو فعالیت در این زمینه میتواند امتیازی مهم برای برند شما باشد. از این رو جهت معرفی بهتر فرهنگ و اصالت محصول، طرح گل و مرغ را که از جمله طرح های مینیاتوری اصیل ایرانی است، استفاده کرده ایم. اگر اینگونه است، بیانگر قدرت آن لوگوی تجاری می باشد. 3.آنالیز سایر رقیب ها: سعی کنید به لوگوی سایر رقبای خود نیز نیم نگاهی داشته باشید. حال که تا حدی توانسته اید تصویری از برند مورد نظر داشته باشید و الهامات را نیز در اختیار دارید وقت آن است که طراحی را شروع کنید.

این لوگو متعلق به یک شرکت معماری و طراحی چند لایه است. متالایز : متالایز در اصل همان فویل آلومینیومی است اما با این تفاوت که با ضخامت های ۷ یا ۱۲ میکرون روی لایه های سلفونی برای افزایش مقاومت و کیفیت لمینت می شود، یکی از کاربرد های اصلی سلفون قدرت بازتاب نور خورشید است از همین طول عمر مواد غذایی در این نوع بسته بندی بسیار بیشتر خواهد شد. این دسته از جیوه ها در واقعی همان نوع صنعتی هستند که یک یا چندین بار در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند و پس از پایان کار دوباره به چرخه توزیع بازگشته اند .

نمونه طراحی آرم و لوگو پیچیدگی زیاد در بسته بندی در ظاهر برای مشتری حس سختی را می دهد و گاهی پیچیدگی باعث می شود مشتری حتی متوجه نشود محصول درون بسته بندی چیست. هرچه پیچیدگی بیشتر باشد، هزینه و مدت زمان تحویل کار هم بیشتر خواهد بود. شعار بی طرح “بی طرح بیا با طرح ” برو در نظر گرفته شده است که با توجه به شعار در واقع اگر شما طرحی یا ایده ای نداشته باشید میتوانید با کار کردن با بی طرح با طرح شوید. همچنین با طراحی لوگو سنگ مناسب، میتوانید جایگاه خود را در صنایع بزرگ بدست آورید و با ماندگاری و محبوبیت نماد و لوگو تجارت شما، هیچ زمان از ذهن مخاطبان پاک نخواهید شد. شما نمی توانید هیچ کسب و کاری را پیدا کنید که بدون لوگو یا علامت تجاری به حیات خود ادامه دهد. هر کسی که کسب و کاری را راه اندازی می کند، ابتدا به دنبال یک لوگوی مناسب می گردد.

این دو نکته بهقدری اهمیت دارند که کارفرمایان، طراحی ست اداری شرکت را هم با طرح روی جعبه هماهنگ نمونه طراحی بسته بندی لوازم تحریر میکنند. طرح رو بررسی کنه و اگر نیاز به تغییر داشت اعلام کنه که براش اصلاح انجام بشه. بسته بندی جذاب و که از کیفیت بالای چاپ برخوردار است تاثیر زیادی در فروش محصولات خواهد داشت. بسته بندی پلی بگ چیست؟ خوب است بخوانید: طراحی لوگو چیست؟ یکی از اصول طراحی بسته بندی محصول امکان توسعه آن است. از این رو استفاده از متریالهای قابل بازیافت برای بسته بندی میوه میتواند موجب افزایش فروش شما شود. • این سبک از لوگو طراحی روی صفحه نمایش را قابل توجه تر می کنند.

نمونه سفارش طراحی بسته بندی

انتخاب یک نام تجاری که در ذهن مشتری تداعی کننده محصول باشد، یکی دیگر از نکات هوشمندانه است. طراحی بسته بندی، علم، هنر و فناوری محصور کردن یا محافظت از محصولات برای توزیع، انبار کردن، فروش و در نهایت استفاده توسط مصرف کننده است. بسیاری از تسهیلات كه به وسیله یك بسته بندی مناسب ارائه می شوند، چیز هایی نظیر برچسب محصول، نحوه مصرف و استاندارد بودن می تواند باشد. در آخرین مرحله از طریقه طراحی لوگو می بایست لوگویی را که به وسیله ی نرم افزار طراحی لوگو اهم از فتوشاپ، کورل دراو، ادوب ایلوستریتور و غیره طراحی و آماده شده را به مشتری ارائه داد و نظرات وی را در مورد آن جویا شد.