بایگانی‌های دریچه فن کوئل موسسه فنی تکوک

همانطور که اشاره گردید امکانِ طراحی و اجرای طرحها و نقوشِ متناسب با طراحیِ داخلیِ محیط به وسیله دستگاههای سی ان سی،باعث رسیدن به دکورِ دلخواه در محیط می‌گردد. دریچه دسترسی فن کویل چوبی، از نظر ماهیت از جنسِ ام دی اف ساخته می‌گردد، بنابراین، هم به لحاظ رنگ و هم به لحاظ مدل، دارای تنوعِ دریچه دسترسی فن کویل چوبی چشمگیری می‌باشد دریچه فن کویل . روندِ تولید دریچه دسترسی فن کویل چوبی ام دی اف به‌این ترتیب است که ابتدا طرح و مدلِ دریچه دسترسی فن کویل چوبی (ام دی اف) به وسیله نرم افزارهای دیجیتالی طراحی و سپس قطعاتِ ام دی اف به وسیله دستگاه “سی ان سی” بر اساسِ طرحِ اولیه شکل داده می‌گردد و پس از مونتاژ، دریچه، به وسیله رنگِ پی وی سیِ ضدآب پوشش داده می‌گردد.

دریچه بازدید فن کویل

بایگانی‌های دریچه فن کوئل موسسه فنی تکوک

از قدیمی های این حوزه است و امکان بازگشت هوا به دستگاه را به راحتی فراهم می کند و مانع از افت فشار به بهترین نحو می شوند. دارای یک پیچ مخفی با قابلیت نصب آسان است و از ورق های آلومینیومی در ابعاد گوناگون ساخته شده است. دارای درب لولا دار با قفل زیمنس است و به دو روش پیچ مخفی و یا پیچ از رو نصب می شود.

انواع دریچه فن کویل شیاردار

البته دریچه زیر فن کویل زنبوری با توجه به مکش مناسبی که دارد یکی از محصولات پر مصرف در زمان های گذشته بوده است. اما ضعف بزرگ این دریچه همانطور که گفته شد تمیز کردن آن بعد از مدت زمان کوتاهی است. مدل های متنوع دریچه های آلومینیومی و همچنین امکان رنگ پذیری سطوح آن باعث تمایل و رغبت کارفرمایان و مهندسین به استفاده از این نوع دریچه بازدید فن کویل در پروژه ها شده است. به لحاظ زیبایی و تناسب محیطی می توان از جنس چوب یا ام دی اف نیز برای ساخت دریچه فن کویل استفاده نمود.در نوعِ چوبی نیز حالت باز و بسته شدنِ درب با دو حالت وزنه ای و لولایی صورت می پذیرد.برای مناطقی که میزان رطوبت و شرجیِ هوا بالا باشد برای جلوگیری از استهلاک زودرس از جنس پی وی سی می توان استفاده کرد. رای انتخاب یک دریچه بازدید فن کویل مناسب و معقول، ابتدا باید به مکان و فضایی که می خواهید از دریچه در آنجا استفاده نمایید، دقت کنید.

  • گروه صنعتی عباس نژاد تولیدات خود را با اتکاء به توان کیفی و کمی و همچنین بهره‌گیری از تجربه متخصصان ساعی خود، با کیفیتی متفاوت به مشتریان عرضه می‌نماید.
  • دارای یک پیچ مخفی با قابلیت نصب آسان است و از ورق های آلومینیومی در ابعاد گوناگون ساخته شده است.
  • درج شیارهای پله‌ای شکل بر روی درب دریچه موجب تامین هوای مورد نیاز تجهیزات فن کویل خواهد شد.

دریچه زیر فن کویل ساده می تواند با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشانده شود و این مزیت را دارد که حق انتخاب رنگ با توجه به کارفرما و محیط داده می شود. از دریچه های فن کویل آلومینیومی می توان برای بازرسی فن کویل هایی استفاده کرد که فقط هوای برگشتی را از کانال ها و کانال های محیط را تامین می کنند. این نوع از دریچه های فن کویل فاقد شیار یا درز برای ورود هوا به داخل اتاق هستند. برای ساخت دریچه زیر فن کویل تک گل سقفی نیاز به ابعاد حفره ای که قرار است دریچه زیر فن کویل در آن نصب شود داریم. پس از درآوردن دریچه زیر فن کویل خطی لولایی از درون کوره، این محصول به وسیله ی مشما های حباب دار بسته بندی می گردد تا از هر گونه آسیب و خراش در امان بماند. لازم به ذکر است که لولا و قفل این دریچه زیر فن کویل بعد از رنگ آمیزی در قسمت های مربوطه جایگذاری می شود.

تولیدی ماهان فن کویلسال 1386 در زمینه تولید دریچه‌‌‌‌های فن کویل شروع به کار کرد با رشد روز افزون سیستم‌‌‌‌های تهویه و مخصوصا فن کویل و استفاده بیشتر مردم از این نمونه سیستم ها یک بازار رقابتی در کیفیت و قیمت به وجود اومده است. همان طور که می دانیم امروزه استفاده از دستگاه فن کویل بسیار فراگیر شده است. دریچه زیر فن کویل ، این محصول درون کوره قرار میگیرد و در اصطلاح پخته می شود .