انواع دوربین مدار بسته به همراه لیست قیمت

در عین حال مشتریان دوربینهای مدار بسته شرکت بوش بسیار کم هستند چون هزینه تولیدات دوربین مدار بسته بوش بسیار بالا است. دوربینهای های مبتنی بر” آی پی” یا همان IP Camera كه مستقیما به شبكه های اترنت (Ethernet Network) ویا شبكه ای با پهنای باند خانگی وصل می شوند و تصاویر ویدئویی را به صورت زنده از اینترنت به مقصد می برند. راه حلهای اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستمهای امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل میکند. علاوه بر برند داهوا , تیم فنی شرکت دیاکالا دوره های تخصصی نصب و راه اندازی سیستم های هایک ویژن را نیز با موفقیت به پایان رسانده و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری دوربین های مداربسته هایک ویژن را در تهران سایر شهرها انجام می دهد. امروزه انتخاب بین انواع برندهای تولیدکننده سیستمهای نظراتی کمی سخت شده است. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاهها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس میشود. امروزه سیستم های مجهز به خط بسیاری در بازار وجود دارند که بسیار پیشرفته تر از قبل بوده و بسیاری از معایب قبلی آن ها برطرف شده اند.

در این مقاله به بررسی 10 برند برتر و تأثیر گذار بازار و خرید انواع دوربین مدار بسته میپردازیم. در این مقاله بیش از 10 برند برتر دوربین مدار بسته جهان را بررسی کردیم. این مدل چشمی با نام PIR نیز شناخته می شودکه با تاباندن امواج مادون قرمز، منبع گرمایی را در محیط شناسایی و فرمان را به مرکز بدهد. دزدگیر اماکن نوعی سیستم حفاظتی و امنیتی طراحی شده برای شناسایی نفوذ و ورود غیر مجاز به یک ساختمان یا منطقه دیگر است. این شرکت جزء 10 شرکت برتر تولید سیستمهای حفاظتی در دنیاست. محصولات های لوک جزء پرفروشترینهای بازار سیستم دوربین مدار بسته هستند. این شرکت یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات حفاظتی دوربین مدار بسته است که محصولاتی محدود تولید میکند و در کشورهای بسیار کمی تولیداتش را به فروش میرساند. و در آخر به این امر می پردازیم که برای جلوگیری از سرقت منزل و محل کار خود علاوه بر رعایت مسائلی که از دست شما به صورت فیزیکی بر میآید میتوانید از سیستمهای حفاظتی و امنیتی استفاده کنید که این سیستمها شامل تمام محیط ساختمان شما از ورودی نفر رو، پارکینگ، راه پله ها و در نهایت داخل منزل شما می شود. بالاتر درباره هزینه نصب دوربین مدار بسته مخفی در منزل صحبت کردیم، اما به نصب مخفی در فضای باز اشاره نکردیم.

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حلهای هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است. بر اساس نوآوریهای تکنولوژیکی، فناوری داهوا راه حلها، سیستمها و خدمات امنیتی جامعی را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرفکننده ارائه میدهد. شرکت داهوا تولید کننده دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه به همراه دستگاه DVR و دستگاه NVR برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه است. فقط کسانی که به دنبال برترین تکنولوژی برای سیستم نظارتی دوربین مدار بسته هستند به سراغ برند بوش میروند. این شرکت در تولید انواع دوربین مدار بسته فعال است و تکنولوژی انحصاری آن انتقال صدای بسیار با کیفیت در کنار تصویر است.

نصب دوربین مداربسته سیمی: برای نصب دوربین مداربسته بهتر است از یک فرد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. البته دزدگیرهای اماکن دیگری نیز هستند که دارای تلفن کننده سیمکارتی می باشند اما قیمت آن ها کمتر است اما این دستگاه دارای یک ویژگی و قابلیت جالب و منحصر به فرد می باشد. محصولات امنیتی نظارتی دوربین مدار بسته بوش از کیفیت بالا و امکانات ویژه و منحصر به فرد بهره میبرند. برای همکاران فعال در این حوزه، تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود و همچنین امکان اعطای نمایندگی (به جز در شهرهای تهران، زنجان، سبزوار، ملایر، اهواز، کرج، زاهدان و بوشهر که هم اکنون شرکت در آن ها نماینده فعال دارد) نیز وجود دارد. گواهینامههای ISO شناختهشده بینالمللی این برند، تضمین میکند که CP PLUS فرآیندها و پلتفرمهایی را برای برآورده کردن سختترین و باکیفیتترین الزامات، در صنعت امنیت جهانی دارد. مدلی که در قسمت زیر برای شما معرفی میکنیم برای استفاده در خانه نیز مناسب است و دارای باتری داخلی است. شرکت های لوک از زیر شاخههای شرکت هایک ویژن است. شرکت هایک ویژن پیشرو در تولید انواع دوربین مداربسته است و دارای بیش از 26000 کارمند است. شرکت اکسیز حدوداً 3000 نفر کارمند داشته و محصولاتش را در 50 کشور دنیا به فروش میرساند.

دوربین های اسپید دام چه از نظر فنی و چه از نظر طراحی ظاهری شباهت های زیادی به دوربین های دام دارند؛ با این وجود بدون تعارف می توان گفت یک دوربین اسپید دام از تکنولوژی بالاتری نسبت به نوع دام برخوردار شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران است. این روزها مسئله امنیت با گسترش شهرنشینی به ویژه در شهرهای بزرگ اهمیتی بیش از پیش یافته است و تقریبا می توان گفت جایی از اماکن شهری مانند مجتمع ها و ساختمان های اداری، تجاری، آموزشی، ورزشی، تفریحی و مسکونی وجود ندارد که از داشتن سیستم های ایمنی نظارتی و حفاظتی مستثنی باشد. سپس برای تصمیم صحیحتر و انتخابی دقیقتر، ما پیشنهاد میکنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید. شرکتهای بزرگی با کارمندان زیاد و تجمیع نخبگان و تکنولوژیهای برتر در حال گسترش روز افزون این ابزار نظارت امنیتی هستند. در دنیای تکنولوژی دوربین های مدار بسته شرکتهای متفاوتی در حال تحقیق، توسعه و تولید دوربینهای مداربسته و فناوریهای مربوط به آن هستند. پاناسونیک نام آشنای دنیای تکنولوژی از قدیمیترین شرکتهای تولید لوازم الکترونیکی جهان است.

از طرفی از این بخش میتوان مطلع شد که کسی این محیط را زیر نظر گرفته است یا نه، لذا این پیشنهاد را به شما میکنیم که هیچ وقت از نظارت بر محیط حیاط منزل خود غافل نشوید و در بخش مناسبی دوربین مداربسته را به کارگیری کنید. وجود امکاناتی مانند از راه دور کنترل کردن و نظارت بر دستگاه باعث جلوگیری از وقوع سرقت میشود، زمانی که شما در منزل یا محل کار حضور ندارید کنترل دستگاه از راه دور بسیار مهم است. CP PLUS طیف گستردهای از بهترین تجهیزات تصویربرداری جامع، تجهیزات نظارت تصویری آنالوگ هوشمند و IP را ارائه میدهد، که شامل دوربینهای مدار بسته، دوربینهای نظارت تصویری HD IP، ضبط کنندههای ویدئویی دیجیتال قابلحمل، NAS، رمزگذارها، راه حلهای حضوروغیاب، تلفنهای درب تصویری و دیجیتال میشود. از محصولات تولیدی این شرکت میتوان به دوربین مدار بسته آنالوگ، دوربین مداربسته تحت شبکه ، انواع دستگاه DVR و دستگاه دوربینهای تحت شبکه NVR و تمامی تجهیزات و متعلقات سیستم نظارتی امنیتی دوربین مدار بسته، اشاره کرد. این امکانات در محصولات تولیدی برند های لوک در انواع دوربینهای مداربسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه وجود دارند.

شرکت هایک ویژن تولیدات بسیار کارآمد متناسب با همه نیازهای مشتریان تولید میکند. شما میتوانید با هر بودجه و متناسب با نیاز خود دوربین مدار بسته مورد نظرتان را خریداری کنید. شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص نیز به راحتی با همکاران ما در تماس باشی و راهنمایی های مورد نیاز خود را به آسانی اخذ کنید. این موضوع برای مشاغلی که بیشتر مستعد دزدی هستند (همچون پمپ بنزین ها و یا فروشگاه های خرده فروشی ) بسیار مناسب است. اما حتی اگر با وجود این دزدی هم صورت بگیرد، کار برای شما راحتتر است. قیمت دوربین مداربسته پرکسیس و فرایند خرید برای همکاران به چه صورت است؟ اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل داراییهای ما خواهد بود، نکتهای هست که اکثر مردم از آن بیاطلاع هستند. سنسور دود و گاز مونو اکسید کربن چه کاربردی دارد؟ این شرکت در کنار تولید دوربین مدار بسته تولیدات امنیتی دیگری مانند قفلهای اثر انگشتی، دزدگیر اماکن و سیستمهای اطفای حریق نیز دارد. این آشکار ساز ها با نصب مقابل درب ها و پنجره ها هر گونه تحرکی را تشخیص میدهد و با ارسال به موقع پالس تحریک به سمت دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن باعث به صدا در آمدن صدای آژیر و تماس اتوماتیک توسط تلفن کننده دزدگیر میشود.این المان را با نام های چشم دزدگیر ، چشمی دزدگیر ، سنسور حرکتی و یا آشکار ساز حرکتی میشناسند.

کلاس ها در کارگاه های مجهز برگزار می شوند و ابزار مورد نیاز به کارآموز داده می شود تا بتواند به صورت واقعی کار نصب و راه اندازی را انجام دهد. بهرحال هر کارخانه ای دارای تجهیزات و محصولات ارزشمندی است که می تواند مورد سرقت واقع شود. تجهیزات امنیتی و نظارتی برند داهوا در ایران بسیار زیاد هست. محصولات داهوا با امکانات زیاد و کیفیت تولید بالا انتخاب بسیاری از طراحان و مجریان سیستم امنیتی نظارتی دوربین مداربسته میباشد. در تمام شهرهای بزرگ و کوچک مردم دغدغه های بسیاری برای امنیت ساختمان های خود دارند و با توجه به افزایش تعداد سارقین همواره در تلاشند تا از ورود این افراد بیگانه به داخل ساختمان و منزل خود جلوگیری نمایند اما به چه شکل می توان به این هدف دست یافت ؟ از آن جمله می توان به منازل مسکونی، کسب و کارهای مختلف، مغازه ها و فروشگاه ها، اماکن عمومی مختلف و … با استفاده از دوربینهای مداربسته میتوانید اطلاعات محیط را جمعآوری کنید، اما همچنین نیاز به مکانی برای ارسال دادهها و راهی برای بازیابی آن دارید. شرکت هایک ویژن دوربین های مدار بسته با رزولوشن تصویر بالا، بازه میدان دید در شب بسیار بالا، استفاده از لنزهای گوناگون متناسب با نیاز مشتری و کیفیت تولید بسیار بالا ارائه میکند.

عملکرد این دوربین ها به این شکل است که تصاویر را از طریق امواج وایرلس بر روی تلفن همراه افراد منتقل می نمایند. و دسته دوم بر این باور هستند که دزدگیرها عملکرد مناسبی ندارند و اگر اتفاقی پیش بیاید آنها توانایی جلوگیری از آن و قابلیت اخبار به صاحب مکان را نخواهند داشت. شرکت شبکه دیدهبان وارد کننده تجهیزات شبکه با بیش از یک دهه سابقه در زمینهی خدمات نصب دوربین مدار بسته ، تجهیز کسب و کارها به شبکه کامپیوتری ، تعمیرات ، فروش و نصب تجهیزات شبکه اکتیو و پسیو ، آکبند و دست دوم شامل سوئیچ ، روتر ، اکسسپوینت ، آنتن ، رادیو ، مودم ، دوربین مداربسته ، کابل ، سوکت ، ماژول و … برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی، میتوانید با تیم فروش شرکت پارندسیستم تماس برقرار کنید.

شرکت کرهای سامسونگ از پیشگامان تکنولوژی در دنیاست که تولیدات بسیار گستردهای دارد. این برند را میتوان از بزرگترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد. شرکت آلمانی بوش در زمینه همه تکنولوژیها فعالیت میکند. محصولات همه این کمپانیها در کشور ما یافت نمیشود، اما محصولات 3 برند پرفروش جهانی که بیشترین سهم بازار دوربین مدار بسته را در اختیار دارند هم اکنون برای خرید موجود هستند. پیش بینی میشود شرکت DH VISION در سالهای آینده سهم زیادی از بازار دوربین مداربسته جهان را در اختیار خود بگیرد. شرکت پاناسونیک مانند شرکت هموطن خود سونی، به علت قیمت بالای محصولات سهم کمی در بازار جهانی دوربین مداربسته دارند. بیمهها در صورتی حاضر به جبران خسارت هستند که وجود دزدگیر را تأیید کنند. اما کسانی میتوانند با هزینه کم، بهترین برند دوربین مداربسته برای خودشان را انتخاب کنند و فریب برخی سودجوها را نخورند که اطلاعاتی را داشته باشند. اما به علت تولید پایین و قیمت بسیار بالا سهم کمپانی سونی از بازار جهانی سیستم دوربین مدار بسته بسیار اندک است. در اینجا میتوانید لیست بهترین برند دوربین مداربسته در جهان را که بر اساس سهم بازار مرتب شدهاند، پیدا کنید. امروزه، مجموعه گسترده محصولات و راه حلهای CP PLUS میلیونها مکان را در سراسر جهان در مناطق جغرافیایی مختلف، از سایتهای دفاعی بسیار حساس گرفته تا ساختمانهای دولتی گرفته تا زیرساختهای حیاتی، حملونقل، هتلها، بیمارستانها، مؤسسات آموزشی و خانهها، با مشتریان بسیار راضی نظارت و ایمن میکند.

محصولات این شرکت در 155 کشور دنیا به فروش میرسند. محصولات این شرکت با کیفیت مناسب و امکانات بالا عرضه میشوند و دارای قیمت رقابتی در بازار دوربین مدار بسته هستند. مگنت دزدگیر: از دیگر اجزای به کار رفته در دزدگیر اماکن مگنت دزدگیر بوده که ساختاری مانند آهنربا داشته و دارای دو قطب مثبت و منفی می باشد. این دوربین ها دارای دید بسیار وسیع میباشد و دارای قابلیت ضبط صدای با کیفیت و امکان مکالمه دو طرفهی اینترنتی است. علاوه بر این امکان ثبت تصاویر در برخی از انواع دزدگیر های متصل به دوربین مدار بسته نیز وجود دارد. یکی از نقاط منفی دزدگیر اماکن پارادوکس، هزینۀ بالا برای تهیۀ ماژولهای مخصوصی است که امکان اتصال دزدگیر به پنل مرکزی را فراهم میکند. شما می توانید به منظور خرید دزدگیر فایروال، همانند هر دزدگیر دیگری از طریق فروشگاه های آنلاین در فضای وب اقدام کنید. برخی از نصابان دوربین مداربسته هم با توجه به این ضعف در جامعه، سعی میکنند که به طریق مختلفی، از این بیاطلاعی مردم عادی، رقمهای بالایی را دریافت کنند. نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتکارات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گستردهای از محصولات و راه حلها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص میکند.

اگرچه سیستم نظارتی استفاده از نگهبان تاحدودی موجبات ایجاد امنیت را در فضاهای بخصوص تجاری فراهم آورده است، لکن این عنصر حفاظتی به حد کافی گسترده نیست تا بتواند از تمامی محدوده و به نحو احسن حفاظت کند. نصب چشمی در این مکان مناسب نیست. اینها تمام افتخارات این برند نیست. یکی از افتخارات این شرکت صادرات محصولاتش به خارج از مرز چین است. بزرگترین تولید کننده دوربین مدار بسته جهان با بیشترین حجم تولید و صادرات این محصول شرکت هایک ویژن است. شرکت هایک ویژن مبدع تکنولوژیهای متفاوتی در زمینه دوربین مداربسته، مانند فرآیند اصلاح نور در شرایط با نور زیاد، فرایند رفع نویز در شرایط نوری ضعیف و دید در شب با عمق بسیار بالا با استفاده از لنزهای قدرتمند و با کیفیت، است. در این شرایط شرط عقل است که افراد مواظبت بیشتری از کالاهای خود کنند. در طول روز دوربین ها مانند چشم انسان کار می کنند ، اما وضوح دوربین فاصله دوربین را محدود می کند.