اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری-آل اسکیپ

دنیای اتاق فرار درست شبیه قصه‌های خیالیه که حالا واقعی شده‌. قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه. اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره.

این بازی برگرفته از بازی های رایانه ای است اما با دکورهای جذاب و بی نظیر در دنیای واقعی ساخته می شود و به بازیکنان امکان حضور فیزیکی در داخل محیط بازی را می دهد. اسکیپ روم یا اتاق فرار یک بازی ماجراجویی و فیزیکی قیمت اتاق فرار است. ژانر ترسناک را می‌توان پرطرفدارترین سبک حاضر در اتاق فرارها به‌شمار برد که در آن با الهام گرفتن از فیلم‌های ترسناک، محیطی دلهره‌آور شبیه‌سازی شده است.

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. در ژانری خاص با بهترین دکورها و ماجراها آماده استفاده شما دوستان عزیز هستند.. جک قاتل به عنوان قاتل مشهور سریالی لندن، به شیوه ای عجیب دست به سلاخی کردن زنان و مردان کرده است. شما و دوستان تان به عنوان کارآگاهان این پرونده جنایی هولناک، به محل جنایت ها می روید تا پرده از راز این قتل های فجیع بردارید. لطفاً حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. در صفحه بعد اطلاعات وارد شده را تایید کنید و دکمه پرداخت را فشار دهید.

گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. در عین حال که هیچ کلید یا رمزی در اسکیپ روم قابلیت باز کردن بیش تر از یک قفل را ندارد، برای هیچ قفلی هم دو جواب هم زمان پیدا نخواهید کرد.

  • عنوان بازی واقعی به این دلیل است شما اتاق فرار را در گوشی موبایل یا در رایانه‌ی خود انجام نمی‌دهید.
  • وقتشه بریم سراغ ژانرهای اتاق فرار که یکی از اونا خیلی پرطرفداره.
  • در سایت آساتیک به روز ترین اطلاعات در مورد ساعات کاری ، قیمت و تخفیف های مجموعه های تفریحی ورزشی ارائه شده است .
  • اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در این ژانر هستند.
برای مثال، شرکت‌کنندگان در اتاق‌ فرارهای ژانر ماجراجویی، ابتدا به نحوی یک‌دیگر را گم می‌کنند و سپس با حل معماهای مختلف، ابتدا یک بار دیگر هم را پیدا می‌کنند و سپس برای خروج از آن موقعیت تلاش می‌کنند. غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و… که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ یارد

اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری-آل اسکیپ

در صفحه ورود مشخصات، اطلاعات درخواست شده را وارد نمایید. وارد فضا شوید، نشانه ها را بیابید و به دنبال معماها بگردید و در مدت زمان مشخص شده خودتان را در دامی که به آن قدم گذاشته اید برهانید. در اتاق های فرار، هر کلید مخصوص یک قفل می باشد و پس از استفاده از آن لازم نیست کلید را بر روی قفلهای دیگر امتحان کنید . بعضی از دوستان سعی در استفاده از یک کلید در قفلهای دیگر دارند. این کار باعث شکستن کلید و یا آسیب رساندن به قفلها می شود.

کدام بازی بهترین انتخاب برای ماست؟!

تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. اتاق فرار جوکر برای لذت بردن افرادی آماده شده است که به رزرو آنلاین اتاق فرار کرج با سناریوی مهیج – اکشن و ماجراجویی علاقه دارند. روسای جمهور اتحادیه اروپا در مرکز همایش های سراان، اجلاسی دارند و جوکر هم قصد خرابکاری دارد. گویا انفجاری بزرگ از سوی جوکر تدارک دیده شده است و شما تنها یک ساعت زمان دارید تا بمب را یافته و خنثی کنید. درآن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای واقعی بازی ، با حل کردن یکسری معما و پازل و انجام کار گروهی به هدف نهایی که برای شما در نظر گرفته شده خواهید رسید. یکی از رایج ترین انواع قفل اسکیپ روم که با نحوه باز و بسته شدن آن همگی آشنا هستیم، قفل های معمولی می باشند که دارای کلیدهای مخصوص می باشند.

اتاق فرار آدر