آنتی اسکالانت ضد رسوب ممبران شرکت زلال پایاب

آنتی اسکالانت در انواع و برندهای مختلفی توسط شرکت های مربوطه تولید و به بازار عرضه شده اند. آنتی اسکالانت های موجود در ایران دارای انواع وارداتی و داخلی می باشند. این محصولات وارداتی شامل آنتی اسکالانت آویستا، فلوکن و آنتی اسکالانت جنسیس می باشد. معروف ترین محصول آنتی اسکالانت در ایران فلوکن 260 ساخت کشور انگلستان، برند آویستا و توچال شیمی می باشند، که از بهترین مواد اولیه در تولید آنها استفاده شده است. مقدار مورد نیاز از آنتی اسکالانت را با توجه به دبی دستگاه با مقدار مشخصی از آب رقیق سازی میکنیم و توسط دوزینگ پمپ به سیستم تزریق می کنیم.

برای پیشگیری از بروز چنین حوادثی دانستن نکات لازم به منظور کار با آنتی اسکالانت ضروری است. هم چنین به عنوان فروشنده این محصول، در این قسمت سعی کرده ایم کلیه نکاتی که در مواجه با فرد مسموم با آنتی اسکالانت ضروری است، به شما بیاموزیم. اثرات جذبی زمانی ایجاد می شوند که ضد رسوبات سایت های هسته زایی را اشغال کرده و کریستال ها مکان های فعالی را برای چسبیدن به سطح پیدا نمی کنند و بنابراین هسته زایی کریستالی متوقف می شود.

ترکیبات آنتی اسکالانت

زیرا مواد ضد رسوب به شدت برای جسم افراد مضر هستند و ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شوند. عملکرد و راندمان سیستم تصفیه آب و آب شیرین کن را بهبود می بخشد و بالا می برد. که نهایتاً انتخاب بهترین کیفیت آنتی اسکالانت با کمترین قیمت تمام شده می باشد. شستشوی بیش از حد ممبران نه تنها باعث خرابی و غیر قابل استفاده شدن آن میگردد.

برای دریافت قیمت آنتی اسکالانت می بایست آنالیز آب ورودی را به همراه جزئیات طراحی در اختیار تیم فنی شرکت قرار دهید سپس مدل و نوع آنتی اسکالانت به دست آمده و به شما پیشنهاد خواهد شد. البته آنتی اسکالانت های وارداتی از نظر قیمت به دلیل قیمت ارزی آن و هزینه گمرک بالاتر از آنتی اسکالانت های تولید داخل و یا اسمبل داخل مثل مارک PRIME AQUA در می آید. شاخص لانژلیه مناسب برای آنتی اسکالانت معمولاً در محدوده 1 تا 2 است و اگر شاخص لانژلیر ضد رسوب مورد نظر بالاتر از 2 باشد، جهت کاهش اندیس لانژیلر معمولاً از آنتی اسکالانت به همراه اسید استفاده می شود.

مقدار و محل تزریق آنتی اسکالانت

کمی پوست پوست شدن مفید است زیرا سطح داخلی لوله های فلزی با مواد معدنی بی‌ضرر پوشیده می شوند که به عنوان سدی در برابر خوردگی عمل می کند. رسوب اسید دارای PH کمتر از ۳ است و این ویژگی باعث حذف رسوبات کربنات کلسیم می شود. اگر رسوبات روی ممبران و ته نشین شده در غشاها از بین نروند، غشاها پاره می شوند و منافذ باز می شود.

شما می توانید برای خرید آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰ با محل شرکت اب پاکسازان تماس بگیرید. ترکیبات آنتی اسکالانت بر اساس نوع آب ورودی، نوع آنتی اسکالانت و دیگر پارامتر ها متفاوت می باشد و نمی توان ترکیب دقیقی را برای یک آنتی اسکالانت مطرح کرد. لازم به ذکر است ترکیبات آنتی اسکالانت باید دقیق، به اندازه، مناسب و به ترتیب با یک دیگر میکس شوند تا در روند ساخت آن اختلالی ایجاد نشود.

شاید این نگرانی به وجود آید که زمانی که این ماده به آب اضافه شود، عوارضی برای دستگاه، فیلترها و بخش های مختلف آن به وجود آید. باید اشاره کرد که عوارض آنتی اسکالانت تنها می تواند به علت بی کیفیت بودن آنها باشد که سبب وارد شدن آسیب به دستگاه و فیلتر آن خواهد شد. باید اشاره کرد که PH یا اسیدیته سنجه ای است که به واسطه آن می توان میزان اسیدی و یا بازی بودن یک ماده را سنجید.

  • شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند.
  • استفاده از این محصول باعث افزایش طول عمر تجهیزات می شود که در نتیجه هزینه های عملیاتی و سرمایه ای کاهش می یابد.
  • خواص بازدارندگی و پراکنده سازی این ماده شبیه به سدیم سگزات متا فسفات است .
  • این محصول را با نام های دیگری نظیر آنتی اسکالانت، رسوب زدا، ضد رسوب، رسوب زدای سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس و محلول پاک کننده ممبران نیز می شناسند.
  • آنتی اسکالانت از جمله مواد مصرفی در سیستم های اسمز معکوس می باشد که جهت جلوگیری از تشکیل رسوب بایستی به صورت مدام به سیستم تزریق شود.

تماس چشمی این ماده نیز نیاز مند شست و شوی کامل و فوری برای مدت 15 دقیقه است. هم چنین مراجعه به پزشک برای درمان و کاهش آسیب های وارده به این عضو حساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هم چنین تحویل در محل از دیگر مزیت هایی است که خرید از سایت دیجی شیمی برای شما آنتی اسکالانت محقق می سازد. این تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن اتفاق خواهند افتاد و شما می توانید با اطمینان از دریافت به موقع محصول، خرید خود را به انجام برسانید.

حال که با این اقدامات اولیه برای کمک به مصدومان آشنا شدید، به شما توصیه می کنیم، نکات و احتیاط در مصرف این محصول را که در ادامه به توضیح آن پرداخته ایم، مطالعه نمایید. نکته حائز اهمیت آن است که هیدروکسید و بی کربنات ها کنار هم نمی توانند وجود داشته باشند و به سرعت تبدیل به کربنات می شوند. به علت داشتن مواد خورنده از بشکه های غیر فلزی استفاده کنید آن را در ظروف در بسته نگهداری کنید.

جهت اطلاع از قیمت آنتی اسکالانت با همکاران ما در بخش فروش شرکت مهاب تماس بگیرید. انتخاب آنتی اسکالانت مناسب برای فراهم کردن شرایط عملیاتی بهینه برای گیاهان دریا و آب شور بسیار مهم است. همچنین ممکن است هزینه های عملیاتی را از طریق صرفه جویی در انرژی، کاهش تعداد دفعات تمیز کردن و افزایش عمر غشا کاهش دهد. این ماده شيميايي در عمل جهت پاک سازي و از بين بردن مواد شيميايي سخت شده که بر روي غشاهاي تصفيه آب وجود دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشابه یک حلال عمل مي‌کند. کلمه آنتی اسکالانت از ريشه Scaling گرفته شده و منظور از Anti Scaling يعني ضد پوسته پوسته شدن يا ضد سخت شدن یا ضد رسوب. آنتی اسکالانت های شرکت تولیدی بازرگانی اسپوتا در بسته بندی که ی 25 کیلویی ، 50 کیلویی و همچنین بشکه های 220 کیلویی در بازار عرضه می گردد.

آنتی اسکالانت ضد رسوب ممبران شرکت زلال پایاب