آموزش آبیاری مناسب گل رز | flowercitydesign

با خرید گل رز جاودان هفت رنگ موجود در فروشگاه باختر در جعبه ها و باکس های زیبا، شیک و با کیفیت بالا که با یک ارسال VIP زیر 3 ساعت به دستتان می رسد، می توانید لبخندی دلنشین را به طرف مقابل هدیه کنید. این رزها طبیعی بوده و اندازه‌ی آن‌ها دقیقا با عکس یکسان است. آسوده خاطر باشید که سفارش شما آسیب نمی‌بیند و با حالت طبیعی زیبایی محصول به دست شما یا عزیزانتان می‌رسد. اما درواقع رز سیاه نیست و بافت مخملی منحصربفرد گلبرگ‌های آن شباهت زیادی به رنگ سیاه دارد. هر یک از گل‌های این رز ۱۰ سانتیمتر قطر و ۴۵ گلبرگ دارند. گل‌های مخملی درخشان این گیاه از بهار تا پاییز شکوفا می‌شوند.

۳- گل رز فلوریبوندا (Floribunda roses) :

برخی مجله خبری شهر گل یا پیام رز سفید نیز معصومیت و شادابی در جوانی می‌دانند. خارج از بحث گل، رنگ سفید را به معنی ورود به یک مرحله جدید از زندگی می‌دانند. همانطور که قطعا دیده‌اید همواره در مراسم‌های ترحیم، عروسی و به دنیا آمدن فردی استفاده می‌شود.

  • اینها همانند شته ها حشرات مکنده هستند که شیره گیاهی را مکیده و باعث ایجاد تغییر شکل در گل، برگ، ساقه می شوند چون کوچک هستند و در زیر برگ ها پنهان می شوند به سختی دیده می شوند.
  • در این زمان به صورت سبک آبیاری کنید و در محیطی با دمای در حدود 22 درجه سانتیگراد و میزان نور کافی قرار دهید.
  • رزهای پلی آندا از اوایل بهار تا اواخر پاییز گلدهی دارند و به صورت کلی می توان گفت که گونه ی مذکور از مقاوم ترین و کم هزینه ترین گونه های گل رز محسوب می شود.
  • با سرعت رو به افزایش است، هر چند که تقریباً تمامی کشورهای دنیا بسته بهتانسیل خود تولید گل رز را نیز کم و زیاد در برنامه های خود دارند..
  • گل های رز دارای انواع زیادی می باشند که هر کدام از انواع گل رز دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

رز ویکتور هوگو تا یک متر رشد می‌کند و به آفتاب کامل نیاز دارد. هرس کردن یکی از الزامات این گیاه در زمستان و بهار است. گلدهی این گیاه در بهار شروع می‌شود و تا پاییز بار‌ها تکرار می‌شود. از نظر گیاه شناسی گل رز یا گل سرخ، یکی از اعضای خانواده رزاسه با انواع بوته هایی مثل پاکوتاه و پا بلند و رونده است. در بعضی از این مدل ها برگها دائم و بعضی از آنها غیر دائم می باشد.

گل رز فلوریبوندا گل‌های خود را به صورت دسته‌ای باز می‌کند. مهمترین ویژگی این گل آن است، که شکوفه‌های آن بر عکس رزهای چای ترکیبی که در دوره‌های ۶ تا ۷ هفته باز می‌شوند، به طور مداوم باز می‌گردند. رز بانکسیان یا آبشار طلا یکی از انواع گل رز است که تقریبا هیچ تیغ و خاری ندارد. چهار گونه رز آبشار طلا یافت می‌شود که دو نوع از آن تک‌گلبرگ و دو نوع دیگر دارای دوگلبرگ‌اند. این نوع رز برای رشد به فضای بزرگ، مکان گرم و آفتاب‌گیر نیاز دارد. شاخ‌وبرگ‌های زیاد و شکوفه‌های زرد این نوع گل رز زیبایی خاصی به حیاط و باغچه شما می‌دهند.

هفتمین نوع رز باغی مدرن : رز مینیاتوری

مواد نگهدارنده مانند پرلایت به میزان 90% آب را در خود ذخیره می کنند و بعد از اتمام آبیاری، آب ذخیره شده را به آرامی رها ساخته و در اختیار گیاه قرار می دهند. این گل را در روستای حاوالاتی ترکیه می­توانید یافت کنید اما متاسفانه داره نسلش منقرض میشه! ۳- هر هفته یک بار به میزان لازم به اندازه یک قاشق غذاخوری نمک منیزیم روی خاک خود بریزید و سپس آبیاری کنید تا نمک به درون خاک نفوذ کند. برای آغاز فعالیت بهتر گیاه، لازم است برش به صورت اریب زده شود تا سطح تماس بیشتری بین شاخه و بستر کاشت ایجاد شود و سر و ته قلمه به آسانی قابل تشخیص باشد و هنگام فرو کردن در بستر کاشت، به آسانی فرو رود. در این اصلهرس رزبرای به دست آوردن گل های درشت تر از حد معمول باید در واریته هایی که چندین غنچه روی یک ساقه قرار دارد، تنها گل انتهایی را حفظ و دیگر غنچه ها را حذف نمود. در صورتی که این شاخه حذف نشوند، ممکن است به تدریج تبدیل به کانون انتشار آفات و بیماری ها گردد.

http://brillianceblog.ir