آشنایی با 9 تا از محبوب ترین انواع گل رز رونده گُل‌سِتان | flowercitydesign

گل های رز در انواع متفاوتی مثل دارای گونه‌های بسیار زیادی از جمله گل محمدی، رز عطری، رز هلندی، رز فرانسوی، رز گل ریز، گل نسترن، مینیاتوری، چینی، باغی قدیمی، خزنده، بالارونده، ریز، درشت و پابلند می باشد. رز و انواع رنگ های از مهم ترین و محبوب ترین گل هایی است که در تمام مناسبت ها استفاده شده و در باغچه، گلدان و انواع فضای سبز هم کاشته می شود. این گل رز زیبا از پیوند رز دورگه چای و رز پولیانتا به وجود آمده است. رز فلوریبوندا روی هر ساقه گل‌ها و گلبرگ‌های بزرگی دارد.

  • لاروها با تغذیه از قسمت‌های داخلی برگ‌ها رشد کرده و به حشرات بدل می‌شوند.
  • این رز دارای گلبرگ‌های دو رنگ است که از داخل سفید و در لبه‌های گلبرگ قرمز هستند.
  • گل های رز باید از کف گلدان باندازه چند سانتی متر بالاتر باشند.
  • برای آشنایی با نحوه کاشت و نگهداری گل رز در گلدان و گونه هایی از این گل که امکان کاشت در گلدان را دارد؛ در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.
  • همچنین توجه داشته باشید که باد نیز میتواند در روند آبیاری گل رز تاثیر داشته باشد، زمان هایی که باد می وزد، گیاه به آب بیشتری نیاز دارد.
نکته مهم درباره این گل این می باشد که در فصل گرما گل نمی دهد و بهتر است در محیط های کاملا گرم کاشت نشود. در یک مقاله کامل به شما نحوه نگهداری گل رز را کامل توضیح دادیم که حتما مطالعه کنید. این گل گلبرگ ها و شکوفه های بزرگی دارد و انواع آن شامل رنگ زرد و طلایی است. هنگام خرید یک نوع گل رز مدرن ، تقریبا همیشه با یک نام منحصر به فرد به فروش می رسد تا نام نوع گونه حقیقی اش. در حالی که گل‌های رز تقریبا در هر قاره ای یافت می‌شوند ، اکثر گونه های رشد یافته در مناظر که دیده می‌شوند ، هیبریدی چند نسلی هستند که گونه اصلی آنها مدتهاست که فراموش شده اند.

گل سانسوریا، این زیبای خانگی را بهتر بشناسید

بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید. PH مناسب این گل 5/6 می‌باشد، ولی با PH 5/5 و 5/7 هم سازگار است. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. 3- برای حاصلخیزی بهتر این گیاه باید به ان کود و یا مواد آلی مناسب اضافه نمود. موقع پیوند شکمی با جوانه خواب از اوایل شهریور تا اواخر مهرماه است که دیگر فصل برای بیدار شدن جوانه و نمو آن مقتضی ناست.

۳- گل رز فلوریبوندا (Floribunda roses) :

1_ بزرگمجله خبری شهر گل گل رز جهان تا به حال، توسط خانم نیکیتا روولوکسوفسکی از کالیفرنیا تولید شده است به طوری که رنگ گل رز تولیدی، صورتی رنگ بوده و قطر آن 70 سانتی متر می باشد. براي تهيه قلمه گياهان مادري در شرايط مناسب پرورش داده مي شود. تهيه قلمه بعد از بالغ شدن شاخه ها و رسيدن برگها به اندازه نهايي انجام مي گيرد. بخاطر اينكه گياهان مادري در داخل گلخانه در تمام طول سال در حال رشد دائم ستند، بنابراين مي توان در تمام طول سال از آن قلمه هاي برگدار تهيه كرد. قلمه ها با يك تا سه گره برداشت شده و تنها برگ انتهايي نگه داشته مي شود و برگ هاي تحتاني حذف مي شود. ته قلمه ها را مي توان براي ريشه زائي بهتر با پودرهاي حاوي هورمون تيمار كرد.

http://brillianceblog.ir

این رز بسیار زیبا بوده و در رنگ های صورتی، قرمز و بنفش موجود است. برخی از گونه های رز فرانسوی فقط در بهار شکوفا می‌شوند. جزء رز های هیبرید چای می باشند که دارای گل های رنگارنگ زرق و برق دار صورتی و زردآلو رنگ هستند. برگ های نیمه براق و سبز تیره ای دارند که از بهار تا پاییز به مرتب مکرر شکوفا میشوند. در قدم آخرتکثیر گل رز چیده شده با سیب زمینی، به آرامی خاک اطراف گودال را پر کنید به شکلی که آسیبی به قلمه ی گیاه وارد نشود.

۱- رز های هیبرید چای  :