آشنایی با 2 نژاد پرفروش گل رز + روش نگه‌داری بلومی | flowercitydesign

تهویه و کانالهای مربوط به تهویه باید در بالای ارتفاع محصول قرار گیرد. تهويه گلخانه جهت كنترل ميزان رطوبت، آفات و بيماريها و همچنين تامين دي اكسيدكربن مصرف شده در فرآيند فتوسنتز لازم و ضروري است. در گلخانه هاي رز از دريچه هاي سقفي براي تهويه استفاده مي شود.

نکات مهم در کاشت و نگهداری گل رز در گلدان

3/4 گلدان را با آب تازه و خنک از شیر پر کنید، سپس گل ها را در گلدان مرتب کنید تا ساقه ها در یک اینچ از ته گلدان قرار بگیرند. به این ترتیب آنها می توانند به آب مورد نیاز خود برای تازه ماندن برسند. گل سرخ شده را از گل فروشی ای که به آن اعتماد دارید خریداری کنید.

http://brillianceblog.ir

این کنه در رنگ‌های نارنجی، زرد و سبز روی سطح زیرین برگ زندگی می‌کند. کنه مذکور با تغذیه از کلروپلاست برگ سبب ایجاد لکه‌های سفید روی برگ و در نتیجه پیچیده و خشک‌شدن آن می‌شود. حشرات بالغ این آفت برگ‌های گل رز را باهدف لانه‌سازی تخریب می‌کنند. می‌بینید که گل رز از شاخه جدا شده شما الان غنچه تازه دارد. برای یک هفته داخل گلدان آب بریزید و از گیاه نگهداری کنید.

مورد دیگر در مجله خبری شهر گل این گل در نظر گرفتن جایی است که گل رز روند می خواهد در آینده به آن متصل شود. بنابراین مکان مناسب برای نگهداری این گلدان در آپارتمان، تراس می باشد. استفاده از نمک منیزیم در کاشت گل رز رونده بسیار تاثیرگذار است، نمک منیزم عامل تولید سبزینه و موجب جذب بیشتر نیترژن است.استفاده از نمک منیزیم برای گل رز هم به همین اندازه موثر است. شرایط نگهداری انواع گل رز برخی خصوصیات مشترک دارد که بصورت خلاصه آنها را بیان می کنیم.

رز پارفیت گیلاسی cherry parfait:

روشهاي توليد و برداشت رز در گلخانه به دو صورت پيوسته يا دوره اي است. در حالت پيوسته برداشت رزها بطور متوسط هر روز دوبار انجام مي گيرد. در صورتيكه در برداشت دوره اي تمام گلها در يك مرحله برداشت مي شوند و سپس به گياهان اجازه داده مي شود تا براي مرحله بعدي توليد گل بكنند. گلها زماني كه يك تا دو گلبرگ شروع به تا خوردن مي كنند، برداشت مي شوند. رز سرخ نماد عشق بی ریا، زیبایی، شجاعت، احترام، تبریک و محبت است. گل سرخ در شعرهای سعدی به عنوان پیام‌آور بهار و نماد خرمی و نشاط، نماد خداوند و کمال مطلق است.

  • ولي در ايران بعلت آفتاب فراوان در اكثر استانها نيازي به اين كار نيست.
  • در کانینا در شرایط نور کم وسرما پایه به حالت رکود می رود، پایه های مولتی فلورا نیز قوی بوده و خواب زمستانه ندارند.
  • این نوع گل به خاطر شکوفه‌های بزرگ و تزیین شده خود معروف است.
  • خاورمیانه یکی دیگر از مراکز ظهور گل های رز بود و در آنجا در دوران امپراتوری به طور گسترده ای این نوع گل ها پرورش یافتند.