آسانسور چیست؟ انواع و کارایی هرکدام + قیمت خرید و فروش اسانسور سخاوت

در سال ۱۳۵۴ کارخانه آسانسور و پله برقی ایران در ابهر تأسیس و مدتی بعد تحت لیسانس هاوس هان آلمان شروع به تولید می‌کند. شرکت اوتیس آمریکا نیز اقدام به خرید زمینی در شهر صنعتی ساوه نموده و برنامه‌ریزی برای تأسیس کارخانه می‌کند. آسانسورهای هیدرولیک، تنها برای حمل مسافر کاربرد نداشته و برای بالابری بارهای سنگین نیز کاربرد به سزایی دارد.

کابین آسانسور استیل طلایی

با اینکه ممکن است از پلکان برای رسیدن به طبقات استفاده کنید اما آسانسور یک جایگزین سریع‌تر و مفید‌تر از پله‌ها است. همچینن موتور آسانسور گیرلس بازدهی بیشتری دارد و دارای نویز و صذای کمتری است و نیاز کمتری به تعویض قطعات دارد. سطح ایمنی پاراشوت، برند تولیدکننده، متریال مناسب و در نهایت ظرفیت آن تعیین‌کننده قیمت نهایی هستند‌ و در نهایت آنچه که هنگام خرید این محصول موردتوجه قرار می‌گیرد، در اولویت قراردادن ایمنی و سلامت کاربران است. پیچ و لاستیک زیر موتور آسانسور عاملی مؤثر در کاهش لرزش موتور و افزایش عمر مفید آن محسوب می‌شوند.

امروزه سیستم های جدیدی از قبیل آسانسور هوشمند، آسانسور اینترنتی و آسانسورهای سبز و سازگار با محیط زیست در صنعت آسانسور طراحی و تولید شده اند که از دانش و فناوری مدرنی برخوردارند که می تواند در آینده تحول شگرفی در این آن را چک کنید صنعت ایجاد کند. در این رابطه شرکت هیرو آسانسور با تمام توان کوشش کرده است تا از فناوری های روز جهانی در طراحی و ساخت آسانسورهای جدید استفاده کند تا بتواند نیازهای کاربران و مشتریان را با فناوری های روز و با کم ترین مشکلات برطرف کند. به گونه ای که چنین آسانسورهایی کار جابجایی را در ساختمان ها نسبت به گذشته بسیار آسان کرده است. چنانچه نیروی محرکه ای که از الکترو موتور به سمت قرقره ی کششی می رود، به واسطه ی چرخ دنده انتقال پیدا کند ما این موتور را یک موتور گیربکس دار میخوانیم. موتور های گیربکس دار خود به چند مدل؛ تک سرعته ، دو سرعته، موتور با ولتاژ متغیر و موتور گیربکس با ولتاژ و فرکانس متغیر، تقسیم می شوند. این موتور نسبت به موتور های گیرلس از بازده پایین تری برخوردار است.

  • بنابراین درها می‎‌توانند فشار را تحمل کنند و نمی‌توان آن‌ها را به زور باز کرد.
  • در آسانسورهای دارای درهای خودکار یا اتوماتیک باز شدن و بسته شدن در به وسیله موتور برقی صورت خواهد گرفت.
  • آسانسور مغناطیسی از نظر امنیت و ایمنی بسیار بالا هستند اما به دلیل قیمت بالای آن فقط در سیستم های خاصی از این نوع آسانسور استفاده می شود.
  • در صورت نبود آسانسور دسترسی به طبقات بالا سخت و افراد سالمند، بیماران و …
اولین آسانسور نفر بر که صرفا برای جابجایی انسان ها و افراد از آن استفاده شد در سال 1743، به فرمان لویی شانزدهم ساخته شد که با نام صندلی پرواز به شهرت رسید. جالب است بدانید در کنار آسانسور نفر بر، انواع مختلفی از آسانسور نیز ابداع شده و در صنایع مورد استفاده قرار می گرفتند. چرا که مواد خامی مانند چوب، زغال سنگ و… نیاز به وسیله ای برای جابجایی داشتند و همین نوع آسانسور بود که باعث شدد امروزه آسانسور کابلی داشته باشیم. در سال ۱۸۸۰ اولین آسانسور برقی اختراع شد، در آلمان و توسط فردی به نام «ورنر فون سیمنر» ساخته و نصب گردید. این آسانسورها نسبت به آسانسورهای پیشین، دیگ های بخار با سرعت بالاتر و قابلیت حمل بار سنگین تری داشتند. از دیگر پیشرفت هایی که از گذشته تا این زمان در آسانسورسازی به وجود آمده، می توان به استفاده از شاسی برای آسانسور و انواع درب های اتوماتیک اشاره کرد.

آسانسور چیست؟ انواع و کارایی هرکدام + قیمت خرید و فروش اسانسور سخاوت متالیفت با استفاده از آخریت فناوری های روز دنیا اقدام به تولید قطعات مختلف آسانسور کرده و محصولات خود را با گارانتی به مشتریان عزیز عرضه می نماید. برای رفع هر گونه ابهام یا سوال می توانید بدون هیچگونه دغدغه‌ ای با همکاران ما تماس بگیرید. در موارد معدودی نیز شاخص LL که مخفف کلمه Lower Level یا Lower Lobby است برای نشان دادن طبقه پایین لابی یا طبقه زیر به کار می‌رود. به این ترتیب اگر در یک آسانسور با کلیدی با این علائم و رنگ‌ها برخورد کردیم به راحتی از معنا و مفهوم آن باخبر هستیم و می‌توانید زودتر از دیگران نیاز خود را رفع کنیم. تکنسین ها، بیشترین افرادی هستند که جان خود را در حوادث مرتبط با آسانسور از دست می دهند. البته سیستم های جدیدی نیز وجود دارد که به فضای چاهک و بالاسری بسیار کمتری نیاز دارد، ولی هزینه بسیار بالایی دارد.

آنالیز ترافیک آسانسور