گل رز ️ کامل ترین مقاله از اصول مراقبت از انواع گل رز رنگی و رونده مجله آنلاین بذرکو | flowercitydesign

قلمه ها بعد از گذشت ۲۰ روز ریشه دار می شوند و بعد از گذشت یک ماه می توانید به گلدان جدید خود انتقال دهید. خاک باغچه را درون گلدان پر کنید سپس خاک اطراف توده ریشه گل رز خود را با دست نرم کنید و ریشه ها را از هم باز نمایید. گیاه را به مرکز گلدان انتقال داده و سپس گلدان را با خاک مخلوط خاک گلدان (حاوی ورمی کولیت و پرلیت) پر کنید. خاک مخلوط اطراف ریشه را محکم کنید تا هیچ هوایی در خاک باقی نماند. ۱-درا بتدا یک محل را انتخاب کنید که نور زیادی (حداقل ۶ ساعت در روز) داشته باشد. ترجیحا” مکانی را انتخاب کنید که دارای حصار، دیوار باشد چون این گل رونده هست باید قیم را بگیرد و بصورت رونده بالا برود که زیبایی محل را دو برابر کند.

  • همه این فرم های گل رز در هر دو گل رز مدرن و قدیمی مشاهده می شوند.
  • انواع استاندارد بوته گل رز معمولاً ۹۱ سانتی متر قد دارند، در حالی که بوته های گل رز پاسیو بین ۴۵ تا ۶۱ سانتی متر قد دارند.
  • این رز از انواع رز رونده عطری خوش دارد که از هم خانواده‌های قدیمی خود به ارث برده است.
  • به عنوان یک رز فلوریبوندا، Danse De Feu مقاومت و نیروی پایداری خود را از “رز پولیانتا (‌خوشه‌ای)” به ارث برده و آن را با ویژگی ذاتی متراکم و شلوغ بودن “رز دورگه چای” ترکیب کرده است.
  • همچنین میتوانید، با استفاده از یک بطری پلاستیکی، آب را به تدریج به گل برسانید.
  • تعداد ریشه های بوته های بزرگ رز، بسیار بیشتر از بوته های کوچک است.
پرورش دهندگان انواع گل رز عطری در طول قرن ها گل رز هیبریدی دارند و تلاش می کنند تا فصل گلدهی خود را گسترش دهند. گل رز گرندي فلورا، فلوریبوندا و پليانتا تعداد زيادي شکوفه از بهار تا پاييز توليد مي کنند. بیشتر گونه های قدیمی فقط سالی یکبار شکوفا می شوند مانند، گل های رز داماسکا و گل های رز کاندولیا که هر دو نوع آنها در بهار شکوفا می شود.

http://brillianceblog.irبه دنبال مجله خبری شهر گلبرگ هایی خوش فرم و خوش رنگ باشید گلبرگ های گل رز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها کبود یا قهوه ای نیستند. هنگامی که گل رز را به خانه می آورید، می توانید چند گلبرگ بیرونی را که آسیب دیده اند را جدا کنید، اما برای بهتر شدن ظاهر آسیب دیده ی گلبرگ های داخلی گل ها کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید. گلبرگ های دست نخورده جذاب تر هستند و مدت طولانی تر از آنهایی که کبود هستند تازه باقی می مانند. بلافاصله پس از بریدن گل رز، ساقه ها را در یک ظرف تمیز آب تازه قرار بدهید. گل رز نارنجی میل و اشتیاق شما به دوستی با کسی را نشان می دهد.

گل رز دورگه چای (Hybrid Tea):

این نوع گل شبیه به گل رز گلدفیلا و گل رز چای ترکیبی است با این تفاوت که کمی کوتاه تر و فشرده تر از این گل ها است. این نوع گل ها معمولاً بیش از ۱۵ تا ۳۰ سانتی متر رشد نمی کنند. این نوع گل نیز در دسته انواع گل رز عطری قرار دارد و توانسته به خاطر زیبایی خوبی که دارد طرفداران زیادی را به خود جلب کند. گل رز به عنوان ملکه گل ها می‌تواند به صورت خوشه‌ای، کوچک‌، بزرگ، عطری و یا بدون عطر باشد و یکی از بیشترین تنوع‌ها را در بین گیاهان خانگی دارد.

مراحل آموزش آبیاری مناسب گل رز

رنگ بنفش رنگی سلطتنی است به همین دلیل شکوه و جلال را بیان می کند. شما اگر می خواهید افسونگری و شکوه شخصیت کسی را بستایید ما خرید گل رز بنفش را به شما پیشنهاد می کنیم. یک سوراخ بزرگ حفر کنید تا فضای مناسب برای ریشه‌دهی ایجاد شود.

نگهداری از گل رز مینیاتوری