عکس پروفایل گل های رز قرمز عاشقانه و رمانتیک جدید | flowercitydesign

گل رز ، دارای گونه های بسیار زیادی بوده و از لحاظ فرم، رنگ، عطر، دوام و تنوع شکل، یکی از زیباترین و محبوبترین گلهاست. این گل زیبا و شکوفای بهاری در آب و هوای مرطوب و خنک به خوبی رشد می کند. در هنگام شکوفایی، حداکثر ۲۰ گل به شکل قلب در هر ساقه قوسی باز می شود. قلب خونین را می توان در رنگ های صورتی، قرمز، زرد و سفید پیدا کنید. اما گلبرگ های بیرونی صورتی با نوک های سفید کوچک جذاب تر به نظر می رسند.

  • گل های نمایشی لوتوس به طور عمده در رنگ های صورتی و سفید یافت می شوند.
  • یک واقعیت غم انگیز در مورد لاله ها چرخه کوتاه زندگی آنها است که فقط برای ۵ تا ۷ روز باز است.
  • گل رز بوی بسیار خوشی دارد و همچنین ظاهر بسیار زیبایی دارد که بیشتر خانم ها این نوع گل را دوست دارند.
  • تعبیر گل رز که بخاطر عطر خوش و معطر آن به هر طریقی در خاب دیده شود تعبیر ان بسیار خوب و عالی هست.
هر روز صبح گزیده ای از جدیدمجله خبری شهر گل اخبار و مطالب به ایمیل شما ارسال می شود. گالیکا یا رز فرانسوی، خاستگاه آن آسیای صغیر و غرب آسیاست. رز گالیکا قدیم ترین رزی است که از دوران باستان در اروپا جهت عطرسازی کشت می شده است. ‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.

ممکن است دوست داشته باشید

رز داماسک به دو‌ نوع پاییزی و تابستانه تقسیم می‌شود. داماسک تابستانه یکبار در تابستان و داماسک پاییزی دو‌بار در سال ( یکبار در تابستان و‌ یکبار در پاییز ) گلدهی می‌کنند. رنگ شکوفه های معطر این نوع رز غالبا سفید و طیف های مختلفی از رنگ صورتی است.

رز زرد، سمبل دوستی و ارزشمندی است و مفهوم عاشقانه ای ندارد؛ بلکه از احساسات پاک و خالص افلاطونی سرشار است. این گل ها در سایه های روشن نارنجی، زرد، قرمز، صورتی و سفید باز می شود. همان طور که قبلا گفته شد، گازانیا یک گل خورشید دوست است.

http://brillianceblog.irپس می توانید در هر فصلی از سال این گل را به راحتی تهیه کنید. این گل به خاطر داشتن شاخه های بلند و محکمی که دارد هم و قادر به نگهداری استوار گل هستند در بازارهای جهانی بسیار مورد پسند عامه مردم و تجار قرار گرفته است. پرورش رز تنها برای لذت بردن از زیبایی این گل نیست بلکه از این گل برای عطرسازی، تهیهٔ چای، مربا، لیکور و بسیاری مواد خوراکی دیگر استفاده می شود.

دوازدهمین نوع رز باغی قدیمی : رز پورتلند