عکس پروفایل گل رز؛ عکس های زیبای گل رز قرمز برای پروفایل | flowercitydesign

این گل بوی بسیار دلنشین و عطر قوی، شیرین و دل انگیز دارد و از گونه گلهای “دو رگه چای” محسوب می شود. “گل سرخ یا همان گل رز مینیاتوری نسخه های مینیاتوری رز چای پیوندی است. آنها دارای ساقه های ریز، برگ و گل کوچک هستند ودر عین حال گیاهان سخت و متنوعی هستند. مینیاتورها طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله صورتی ، نارنجی ، سفید و زرد دارند. بیشتر گلهای کوچک مینیاتوری بطور مداوم به مدت 2 تا 3 هفته شکوفا می شوند.

  • این گل ها حتی در خاک های کم آب و در باغ هایی با پوشش سنگ هم رشد می کنند.
  • این گل غالبا بوته ای بوده و جزو گیاهان دائمی طبقه بندی می شود.
  • گل رز سفید دارای معانی مختلفی از جمله پاکی، معصومیت، لطف و فروتنی است.
  • معمولا گل‌های رز مینیاتوری برای کاشت در گلدان استفاده می‌شوند زیرا همانطور که از نامشان نیز پیداست، از لحاظ اندازه، برای رشد در گلدان بسیار مناسب هستند.

… اندازه این مجله خبری شهر گل رزهای مقاوم از جمع و جور و کم رشد تا بازتر و ارتفاع 5-6 فوت متفاوت است ، ایده آل برای پرچین های بلند. Floribundas را می توان در رنگ های مختلفی از جمله نارنجی ، زرد ، صورتی ، بنفش و سفید یافت. آنها به طور کلی مقاوم در برابر بیماری هستند و مراقبت از آنها بسیار آسان است. این رز به دلیل درختچه های انبوه ، سفت و سخت شناخته شده است و اغلب در محوطه سازی در پارک های عمومی و فضاها مورد استفاده قرار میگیرد. در نگهداری از گل رز گل شما به یک کوددهی منظم نیاز دارد تا بتواند رشد خوب و سالمی داشته باشد.

http://brillianceblog.ir

طرز رشد این گونه گل‌ها به صورت عمودی و دایره‌ای است که می‌توانید با جهت دادن به آن‌ها مسیر رشدشان را انتخاب کنید. سایز شکوفه‌ها و گل‌های این نوع از رز کوچک هستند. برای مثال نوع گلوله برفی آن دارای گلبرگ‌های سفید است و ارتفاعی به اندازه‌ی 7 الی 12 فوت می‌گیرد.

قیمت گل رز

آب و خاک استفاده شده برای این رزها باید از کیفیت مقبولی برخوردار باشند. خاک این گل باید پی.اچ بین 5.5 تا 7 داشته باشد و برای اینکه ریشه به خوبی بتواند رشد کند، باید آب‌گذر نیز باشد. گل سرخ Hybrid Rugosa گونه ای بسیار سخت است که از ژاپن شمالی ، چین ، کره و سیبری روییده و بسیار معروف شده است. اگرچه رسماً گل رز Old Garden Roses به حساب نمی آیند ، اما تمایل به گروه بندی با آنها دارند.

گل رز قرمز در جعبه چوبی

رز درختچه ای نوع دیگری است که گل های نر و ماده روی یک گل هستند و گرده افشانی شان توسط زنبور یا باد انجام می شود. قهوه‌ای شدن یا زنگ زدن برگ‌های این گیاه به‌دلیل وجود رطوبت بالای محیط است. زمانی که این گیاه در محیطی به‌شدت مرطوب زندگی کند آسیب می‌ییند و این آسیب را با قهوه‌ای شدن لبه برگ‌ها و زنگ زدگی آن‌ها نشان می‌دهد. در صورت بروز چنین مشکلی بهتر است برگ‌های آسیب دیده را جدا کرده و شرایط محیطی را اصلاح کنید. گیاه خود را درون چاله قرار دهید و سپس خاک را به‌آرامی درون چاله بریزید.

بیماری‌ها و آفات گل رز