طراحی سایت اتاق فرار اسکیپ | allescape

در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است. مثل مجموعه اتاق فرار انیگما که با رعایت این نکات و مسائل ریز تونسته تو این سال ها برای خودش اعتباری کسب کنه و تقریبا همه اتاق های فرارش از رنکینگ و رده بندی خیلی بالایی برخورداره. اگه برای طراحی اتاق فرار به دنبال ایده می گردین، پیشنهاد میدم یه سری به مجموعه اتاق های فرار انیگما بزنین و از خلاقیت ها و طراحی های خاصشون کمک بگیرین. چون تو این مجموعه بازیکنا علاوه بر تجربه ترس و هیجان، لذتی وصف ناشدنی از یه کار گروهی و پر انرژی رو لمس می کنن که به معنای واقعی یه سرگرمی خلاقانه و منحصر بفرده. اتاق فراری جذابه که خود بازیکن کشف کنه معما کجاست و بعد دنبال سرنخ باشه.

در ایران هم اولین اتاق فرار ایران از سال ۱۳۹۵ تأسیس و شروع به کار کرد. شاید قبل از راه اندازی سایت ساز اختصاصی اتاق فرار مای اسکیپ، اکثر مجموعه های اتاق فرار از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به همراه افزونه های مختلف برای راه اندازی سایت خود استفاده میکردند، اما با راه اندازی این سایت ساز قدرتمند و بهینه، خیلی از مجموعه های اتاق فرار به این سایت ساز روی آوردند. به وسیله این سایت ساز، هر مجموعه اتاق فرار میتواند در کمتر از 1 ساعت سایت اختصاصی خود را راه اندازی کند و از قابلیت های متعدد سایت ساز مای اسکیپ نیز استفاده کند. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد.

طراحی سایت کلینیک زیبایی پوست تیکت

حداکثر تعداد نفرات گروه معمولا بین ۴ یا ۷ است، کار گروهی کاملا ضروری است، زیرا برخی از اعضای تیم موارد خاصی را کشف می کنند که می تواند یکی دیگر از اعضای تیم را کمک کند. سعی کردم کامل توضیح بدم، اما در کل سایت مشابه سایر اتاق فرارها میخوایم. اکت ها با توجه به سبک و ژانر و داستان بازی پس از ساخت دکور و معما طراحی و به بازی اضافه میشود. با توجه به سناریو ساخته شده معماهای مرتبط با آن نسبت به روند بازی طراحی شده که شامل معماهای انتخابی میباشد. 4.در هنگام رزرو به ژانر بازی توجه کنید و مناسب با سلیقه خودتون انتخاب کنید. استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد.

به طوری که اگه درست طراحی بشه و بازیکنا رو کاملا در فضای بازی مشارکت بده، دیگه تا موفقیت راه زیادی نمیمونه. مهم اینه که همه بازیکنا درگیر بازی بشن و به قول معروف تو شرایط غوطه ور بشن. بهتره که سناریوی انتخابی شما مثل خط سیر یه داستان یا یه فیلم سینمایی شروع، میانه و پایان داشته باشه. سعی کنین اتفاقات مهم سناریو رو به خوبی به هم ربط بدین و برای بازیکن انگیزه ایجاد کنین.

برای تهیه اپلیکیشن اختصاصی بررسی (Check-In) بلیت توسط مسئول برگزاری رویداد در اتاق فرار بروی لینک زیر کلیک فرمایید.

مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل سئوی سایت اتاق فرار گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. به عنوان دومین گام برای طراحی بازی مهیج اتاق فرار می توان به طرح سناریو اشاره نمود.

  • توی این مقاله، قصد داریم روایتی داشته باشیم از صنعت اتاق فرار در شهر شیراز.
  • خیر، پکیج های بازی های دنیای واقعی هستند که به دلیل رایج بودن تفریح اتاق فرار تعداد بیشتری از پکیج ها از این نوع بازی هستند، اما علاقه مندان به انجام کارهای جدید نیز میتوانند با استفاده از پکیج های نقش و ماجرای موجود , بازی خاص خودشان را داشته باشند.
  • با استفاده از این سیستم کاربران به راحتی میتوانند تایم مورد نظر خود را رزرو کرده و از طریق درگاه پرداخت امن بانکی هزینه آن را پرداخت کنند.قرار دادن این سیستم در سایت، سایت شما را کامل میکند.
  • استقبال بی‌نظیر مخاطبان از این بازی به گونه‌ای بود که در مدت زمان کوتاهی، ساخت اتاق فرار در دیگر نقاط دنیا مانند سنگاپور و برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی رونق گرفت و طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا پیدا کرد.

طراحی سایت اتاق فرار اسکیپ | allescape