دوره آموزش ICDL چیست ثبت نام مهارت های هفتگانه آی سی دی ال | آموزشگاه کاسپین تبریز

کلاس بسیار خوب و عالی بود با استاد مهرانفر خیلی کلاس گرمی بود و در آن کار با کامپیوتر رو به صورت جامع و فشرده یاد گرفتیم.ازاین کلاس خیلی راضی بودم و باعث شد علاقه مند به شرکت در دوره های دیگر شوم. از دوره ICDL بسیار راضی بودم و مخصوصا سرکار خانم مهندس کاظمی برای تدریس مسلط به این دانش . و پیشنهاد میکنم ICDL را فقط با سرکار خانم کاظمی تجربه نمایید.و همچنین از کادر مدیریتی آموزشگاه هم بسیار سپاسگزارم. خانم کاظمی صدای آرامش بخشی دارن خیلی مهربان هستن نحو تدریسشون هم عالی هست تبریک میگم به آریا تهران به داشتن همچین استادی و خسته نباشید میگم به خانم کاظمی عزیز بابت تدریس عالی و فن بیان خوبشون انشاالله همیشه موفق و سربلند باشید.

ساعت آموزش کلاس ICDL

با شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین میتونید هم برای مدرک فنی حرفه ای و هم آموزشگاهی اقدام کنید. سلام، مدرک فنی حرفه ای بین المللی و قابل ترجمه هست که در دو مرحله آزمون میدید و طی حدودا 3 ماه میتونید مدرک بگیرید. اما تفاوت ساعت در چیست؟ آیا کمتر آموزش می بینید؟ قطعا خیر.

فوق العاده است و از استاد کاظمی بسیار ممنون که خیلی عالی و فوق العاده تدریس میکنند . در دوره آموزش icdl شما به صورت کامل با مبانی کامپیوتر و مباحث مربوط به سخت افزار کامیپوتر را فرا می گیرید. با توجه به مدت زمان بالا دوره آموزشی icdl، امکان انجام تمرین های مختلف به صورت عملی برای فراگیران عزیز وجود دارد. ما در شعبه دومآموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، درمحیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتیدی متخصص، شما را دقیقا به آنچه که می خواهید می رسانیم، و همواره بصورت رایگان، در این مسیر پشتیبان شما خواهیم بود.

  • سرکار خانم کاظمی در ارائه مطالب از مهارت سرشاری برخوردار هستند.
  • گواهینامه ICDL تعریفی استاندارد و مقیاسی دقیق برای مهارتهای کامپیوتری بوده که در سطح بین المللی مورد تایید است.
  • خبر خوب اینکه، شما همین الان در حال مطالعه یکی از صفحاتبهترین آموزشگاه کامپیوتر در غرب تهرانهستید.
  • گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای بازگشت سرمایه را در زیر ساختهای IT افزایش می دهد.
دوره آموزش ICDL چیست ثبت نام مهارت های هفتگانه آی سی دی ال | آموزشگاه کاسپین تبریز

همچنین یاد می‌گیرید چطور به کمک این نرم افزار برنامه نمایشی/ تبلیغاتی درست کنید. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب ICDL سنجیده می شود، و باتوجه به آن، آموزشگاه مدت زمان دوره ICDL را برایآموزش کامل ای سی دی المشخص می کند. علاوه بر آن در صورت نیاز دانشجو می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و تمرین رزرو کند.

مهارتهای هفتگانه دوره ICDL چیست؟

در کوتاه ترین زمان تبدیل به یک کاربر حرفه ای کامپیوتر خواهید شد. سرفصل های این دوره شامل فناوری اطلاعات، ویندوز، اینترنت، ورد، اکسل، اکسس و پاورپوینت می‌شود. برای شرکت در این دوره باید مدت زمان 130 ساعت در نظر بگیرید. پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی ICDL به فاصله ۱ ماه آزمون عملی برگزار می گردد و برای قبولی در آزمون عملی می بایست نمره بالاتر از ۷۰ کسب کنید. همه ما می دانیم که کامپیوتر، اینترنت و بطور کلی دنیای IT از مباحث نسبتا نوظهور در دنیاست. کسی که به کامپیوتر و مباحث پیرامون آن آشنایی داشته باشد، قطعا در محل کار، یا بطور کلی در زندگی انسان موفق تری خواهد بود.

آموزش اینترنت و ایمیل Internet اطلاعات و ارتباطات