دانش لند دانش لند | ketabko

بانک کتاب موشک بوک فروشگاه اینترنتی فروش و توزیع کتاب های کمک درسی شروع به کار کرده است . امروزه این فروشگاه یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب است . هدف اصلی فروشگاه علاوه بر تخفیف های شگفت انگیز ارسال سریع کتاب به دست شما همراهان عزیز است . هر دانش‌آموز در هر سطح علمی ‌و هر مقطعی که است، برای موفقیت بیشتر و تسلط بهتر بر روی دانسته‌های خود، به استفاده از از کتاب کمک درسی نیاز دارد.

خرید تلفنی، سایتی، حضوری

همچنین خرید کمک درسی برای هر دانش آموز در هر مقطع تحصیلی و خرید کتاب تست برای دانش آموزان کنکوری از حساس ترین و مهم ترین انتخاب های دوران مدرسه است. همواره به دانش آموزان توصیه می کنیم پیش از شروع سال تحصیلی اقدام به خرید کتاب های درسی کنند. اما برای اینکه بتوانند در کلاس ها آماده تر از همیشه باشند خرید کتاب های تست و خرید کتاب های کنکور پیش از شروع سال تحصیلی نیز پیشنهاد می شود.

علوم تجربی

ارسال سریع و سلامت مرسوله یکی از مهم ترین دغدغه های کسی است که برای خرید اینترنتی کتاب کمک آموزشی، کمک درسی و عمومی اقدام می کند. چی بخونم دارای بسته بندی ویژه ای است که برای مرسولات خود آن را به کار می برد تا به سلامت به دست مشتری برسند. ارسال سریع مرسوله ها با استفاده از روش های متنوع پستی (پیک موتوری، پست سفارشی و پست پیشتاز) انجام می گیرد و بعد از ارسال بسته های پستی، کد رهگیری مرسوله پستی در بخش پیگیری سفارش و همچنین ناحیه کاربری مشتری (بخش سفارش ها) نمایش داده می شود. لازم به ذکر است هزینه ارسال کتاب های کمک آموزشی با توجه به وزن و مسافت و دقیقا طبق تعرفه های شرکت ملی پست ایران محاسبه می شود. در بازار امروز کتاب های کمک درسی بسیار زیادی وجود دارد اما همه آن ها کیفیت لازم را نداشته و نمی توانند تاثیر زیادی روی نمرات دانش آموزان داشته باشند. به همین دلیل سایت مرسی کتاب با ارائه بهترین کتاب های کمک درسی و خرید کتاب کنکور، پیشرفت درسی را تضمین کرده است.

با پیشرفت تکنولوژی راه افتادن در خیابان ها و اتلاف وقت، انرژی و پول برای خرید کالا، کار بیهوده ای بنظر می رسد؛ مخصوصا وقتی که با اطلاعات کافی خرید می کنیم و می دانیم می خواهیم کدام کتاب را بخریم. ما بانکی از اطلاعات بدرد بخور شامل نقد، بررسی و تحلیل کتاب های کمک آموزشی، کمک درسی و عمومی را همراه با اطلاعات کمّی مثل تعداد تست ها، تمارین و همچنین نظر بقیه کاربران سایت را در اختیار شما قرار می دهیم. می توانید نقد و بررسی کتاب های کمک آموزشی و عمومی را به دقت بخوانید و بهترین کتاب را خودتان انتخاب کنید. پوشش اطلاعاتی چی بخونم بسیار کامل است و سعی شده تا ضمن رعایت انصاف در تحلیل و بررسی کتاب ها، اطلاعات آنها تکمیل باشد.

  • شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید.
  • همان طور که می دانید منبع اصلی سؤالات تمام امتحانات و آزمون ها، کتب درسی اصلی هستند.
  • شما می‌توانید با انتخاب دوره تحصیلی موردنظر خود وارد بانک بزرگی از کتاب‌های کار و تمرین برگزیده از بهترین انتشارات‌های کشور شده و بهترین و کارآمدترین کتاب را برای خرید انتخاب کنید.
  • از طرف دیگر برای اینکه مبحثی را به صورت کامل یاد بگیرید و ایراداتتان از بین برود، باید بتوانید به سؤالات مختلفی درباره آن پاسخ دهید.

از دیگر ویژگی‌های فروشگاه کتابچی ارسال سریع سفارش‌های شماست؛ به این صورت که سفارش‌های تهران حداکثر در دو روز کاری و سفارش‌های شهرهای دیگر حداکثر در چهار روز کاری به دست مشتریان عزیز ادامه مطلب می‌رسد. این کتاب ها برای دوران جمع بندی و مرور هستند و مطالب را به خوبی به صورت طبقه بندی شده، ارائه می دهند. کتاب های خط ویژه گاج با حجم کم، بهترین منبع برای جمع بندی تمام مطالب هستند. کتابچی ضمانت می‌کند که کتاب خریداری‌شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت می‌توانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود. فقط لطفاً کتاب را تحت همان شرایطی که به شما تحویل داده شده و با بسته‌بندی مناسب برای کتابچی ارسال کنید. این کتاب ها، مجموعه ای از کنکورهای مختلف داخلی و خارجی را در خود جای داده اند و به همین منظور، نام آن ها نیز این چنین انتخاب شده است.

کتاب درسنامه جامع زیست شناسی کنکور

دانش لند دانش لند | ketabko