خرید باتری ماشین اینترنتی ارسال و تعویض رایگان 77482189 حافظ باتری | نکاس باتری

بنابراین، برای خرید باتری ماشین، باید به سایز باتری مورد نیاز خودرو توجه کنید. نکته‌ای که ممکن است بسیاری از مردم هنگام خرید باتری جدید ندانند این است که قطب مثبت و منفی در برخی خودروهای با خودروهای دیگر متفاوت است. از همین رو پیش از خرید باتری باید از محل قرارگیری قطب مثبت و منفی باتری خود اطلاع کسب کنید، پس از این باید مطمئن شوید قطب‌های باتری‌ای که می‌خواهید بخرید با خودرو هماهنگی دارند.

البته این علائم در صورتی قابل اعتماد هستند که نشانگر باتری سالم باشد. باتری‌ ماشین کره‌ای دارای محصولات گوناگونی است که در ایران به فراوان وجود دارد. مهم‌ترین شرکت‌های سازنده باتری در کره می‌توان به شرکت‌های دلکور، اطلس بی ایکس، گلوبال و هیوندا اشاره کرد. هرکدام از این شرکت‌ها باتری‌هایی با کیفیت بسیار بالا تولید کرده و تمام خریداران باتری ماشین از این محصولات احساس رضایت دارند.

  • اگر قصد خرید باطری برای خودروهای خود را دارید، بررسی نکات مختلفی می تواند به شما کمک کند تا انتخابی ایده آل برای خود داشته باشید.
  • به همین دلیل است که خرید باتری خودرو یکی از مهم ترین و حیاتی ترین الزامات برای اتومبیل هایی است که نیاز به تعویض باتری برای آن ها وجود دارد.
  • این باتری به دلیل ساختارش 3 برابر مقاومت بیشتر از خود در برابر ضربات و تکان‌های شدید نشان می‌دهند.
  • این باتری هه به دلیل ساختار و طراحی بهتر تا 3 برابر مقاومت بیشتر از خود در برابر ضربات و تکان های شدید نشان می دهند.
  • به همین دلیل سعی کنید ضمن توجه به نوع باتری که برای ماشین خود انتخاب می‎کنید، تا حد امکان برای تعویض آن نیز از افراد متخصص کمک بگیرید.
  • اگر این شماره را پیدا نکردید، باید به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنید یا برای راهنمایی در اینترنت جستجو کنید.
یک مکانیک وارد به این امر می‌تواند با بررسی آمپری که باتری خودرو شما در اختیار دارد، تشخیص دهد که چه زمانی از طول عمر باتری باقی مانده است. قبل از اینکه بخواهید باتری ماشین بخرید، مطمئن شوید که اندازه باتری بهینه را که به راحتی در داخل کاپوت شما قرار می گیرد، می دانید. برای رجوع به ابعاد می توانید به دفترچه راهنمای مالک خودرو مراجعه کنید.

خرید باتری ماشین اینترنتی ارسال و تعویض رایگان 77482189 حافظ باتری | نکاس باتری در ادامه این مطلب ما شما را با انواع باتری ها، نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید و سایر دانستنی های لازم می پردازیم، بنابراین اگر سلامت خودرو خود برایتان حائز اهمیت است همراه ما باشید. مواقعی وجود دارد که شما فقط باید باتری خود را شارژ کنید، در حالی که موارد دیگر نیاز به تعویض دارند. با این حال، اگر می‌دانید به دنبال چه چیزی باشید، کنترل باتری خودرو چندان سخت نیست.

معرفی اجزای باتری خودرو

مجهز به سیستم ولت متر دیجیتالی برای اندازه گیری ولتاژ خروجی شارژ کن و باطری متصل به ان است . باطری‌های غیر سیلد از صفحات دارای سرب آنتیموان و کلسیم تشکیل شده‌اند که هیبریدی یا دو آلیاژی نیز هستند. توجه داشته باشید که این نوع باتری‌ها به کمی نگهداری نیاز دارند و همچنین برای استفاده در آب و هوای گرم توصیه می‌شوند. به طور کل باتری ایرانی با حداکثر سه ماه و باتری کره ای با حداکثر یک سال از تاریخ تولید گذشته را خریداری کنید.

نکات مهم برای خرید باطری خودرو + راهنمای خرید باتری ماشین