تولید خمیر کاغذ | سایت فرتاک نیوز

هیدروپالپر شکل D جهت جریان پالپ دایره ای سنتی را تغییر داده است، جریان پالپ همیشه به سمت مرکز تمایل دارد و سطح مرکزی خمیر را بهبود می بخشد، در حالی که تعداد پروانه ضربه ای خمیر را افزایش می دهد، توانایی آسان کردن خمیر را 30٪ بهبود می بخشد. تجهیزات ایده آل مورد استفاده برای صنعت کاغذ سازی شکستن مداوم یا متناوب تخته خمیر، کاغذ شکسته و کاغذ باطله. در مورد ایرانیان مسلمان برای ساختن کاغذ از پنبه و کتان و دیگر مواد گیاهی نیز بهره گرفتند و گونه هایی از کاغذهای نازک، کلفت، شفاف و بادوام ساختند. کاغذ ایرانی را تا نزدیک یک قرن از سمرقند و خراسان به جایجای سرزمینهای اسلامی میبردند. سرانجام پس از نزدیک یک سده، به سال 794 میلادی، به فرمان فضلبنیحیی برمکی، وزیر هوشمند ایرانی، نخستین کارخانهی کاغذسازی را در بغداد بر پا کردند.

استفاده از کاغذ باطله در تولید خمیرکاغذ

یک نیروی مکانیکی برای تراشه‌های چوب در یک عمل خرد کردن یا سنگ زنی اعمال می‌شود که بخار گرم و بخار را ایجاد می‌کند و لیگنین را نرم می‌کند و بنابراین فیبرهای فردی را جدا می‌کند. سپس پالپ غربال شده و تمیز می‌شود، هر تکه ای از فیبرها پردازش می‌شود. این فرایند تولید فیبر بالا از چوب (حدود ۹۵ درصد) را به دست می‌دهد و به عنوان لیگنین حذف نشده‌است، الیاف سخت و سخت هستند.

  • درمان‌های شیمیایی و حرارتی مقدار انرژی مورد نیاز درمان مکانیکی را کاهش می‌دهد و همچنین میزان کاهش قدرت را که توسط الیاف رنج می‌برد کاهش می‌دهد.
  • هنگامی که هوا در آب تمیز مانند آب شیر مخلوط می‌شود، اندازه حباب‌های موجود در آب نسبتاً زیاد است.
  • سنگ‌شکن‌های ساخته شده با کاربید سیلیکون یا اکسید آلومینیوم قابل تعویض می‌تواند برای خرد کردن چوب‌های چوبی کوچک به نام «پیچ» برای خمیر سنگ (SGW) استفاده شود.
  • برای دستیابی به این هدف، تراشه های چوب باید در یک محلول شیمیایی پخته شوند.
  • بازها برای هیدرولیز کردن ناخالصی‌ها مانند لیگنین اضافه می‌شود.
برای کسب اطلاعات در این خصوص می توانید با شماره های موجود در سایت با کارشناسان ترخیص کار گمرک ما در ارتباط باشید. نخستینبار زایران مسیحی که از زیارتگاهی در اسپانیا بازمیگشتند، چند تکه کاغذ ساخت مسلمانان را با خود به مرکز اروپا بردند. پیش از آن، اروپاییها از کاغذ پوستی و پاپیروس برای نوشتن بهره میگرفتند. از آنجا صنعت کاغذ در 61۰ م به ژاپن و در 7۵1م به سمرقند و در 9۰۰م به اعراب و مصر و در 11۵۰م به شمال آفریقا و اسپانیا و سپس اروپا رسید.

تست درجه روانی خمیر کاغذ labhitech – ISIRI 3789

تولید خمیر کاغذ | سایت فرتاک نیوز

محصول پایانی ممکن است به صورت رنگ‌زدایی شده (bleached) یا بدون رنگ‌زدایی؛ بسته به نیاز مشتری، باشد. کاغذ سفيد بازيافتی که از فروشندگان کاغذهای بازيافتی خريداری می شود يا از خود کارخانه تهيه می شوند (به شکل پوشال کاغذی يا کاغذهای غيرقابل فروش) يا کاغذ توليد شده غيراستاندارد توليد شده، در چرخه بازيافت کاغذ مورد استفاده قرار می گيرد. اين نوع خميرها دارای گونه های بسيار متعددی هستند که بستگی به منبع اصلی تأمين کاغذ مورد استفاده در تهيه آن ها دارد. هنگام استفاده از خميرهای تهيه شده از کاغذهای بازيافتی، کاغذساز بايد مواد شيميايی ديگری را به خمير اضافه کنند تا کيفيت های خاصی را در کاغذ نهايی به دست آورد.

کاربرد اين کاغذها معمولاً به عنوان بخشی کمکی در انواع مشخصی از کاغذهای روزنامه يا کاغذهای پرحجم به کار می رود که در آن ها از خمير مکانيکی ساده فرتاک نیوز استفاده می شود. خمير به دست آمده از اين نوع کاغذها را به صورت شيرابه برای انتقال به محل اختلاط با خمير مکانيکی انتقال می دهند. چنین حباب‌های ریز در آب سفید پایدار، پراکنده شده‌اند و شکستن آنها حتی پس از شناور شدن روی سطح آب سفید، دشوار است. کف کردن در مراحل کاغذ سازی مشکلات مختلفی در ثبات ایجاد می‌کند.

جهش قیمت‌ها در کاغذ تحریر/ دولت بازار را به حال خود رها کرد