تلویزیون شهری و نمایشگر تبلیغاتی محصولات تلویزیون شهری در پارس سنتر | asilight

در این مقاله شما را با انواع نمایشگرهای رایج شهری آشنا کرده و به عوامل تعیین کننده در قیمت محصولات مورد نظر اشاره کردیم. برای انتخاب تلویزیون شهری و تلویزیون تالار یا ویدئو وال، بهتر است نیازهای کاربر و بهترین فناوری ‌های همراه با راه‌ اندازی خود را در نظر بگیرید. انواع تلویزیون شهری ماشینی و قابل حمل – این نوع نمایشگرها معمولا بر روی ماشین های سنگین پیاده سازی تلویزیون شهری مجتمع تجاری و تفریحی می شود.

چگونه می‌توان برای کاهش هزینه‌های تلویزیون در مجتمع تجاری و تفریحی اقدام کرد؟

ویدئو وال نوعی صفحه نمایش تخت بوده که از لامپ های کوچک تشکیل شده است که نورهای رنگی ساطع کرده و با ایجاد پیکسل های تمام رنگی یک تصویر تولید می کنند. این محصول مجموعه ای از مانیتورهای متعدد بوده که برای نمایش یک تصویر منسجم یا ارائه تکه تکه های اطلاعاتی در یک منطقه برای چندین نفر استفاده می شود. تلویزیون شهری به لحاظ نوع کاربرد به دو مدل Outdoor و Indoor تقسیم می شود.

در دسته بندی آخر نیز تلویزیون های شهری از نظر ساختار به دو دسته RGB و 2RGB تقسیم می شوند که در نوع آر جی بی هر پیکسل از یک LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است و در نوع 2RGB هر پیکسل از دو LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است که در این نوع کیفیت تصویر افزایش می یابد. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، تابلوهای اطلاع رسانی در سطح شهر ( تلویزیون شهری). مجتمع تجاری تفریحی الماس واقع در چالوس، بلوار امام رضا، نرسیده به شرکت نفت می باشد. در سفر به چالوس سری نیز به جاذبه های دیدنی این شهر جذاب شمالی نظیر غار یخ مراد و روستای حسنکدر بزنید.

  • برخی تلویزیون‌های شهری همچنین اخبار محلی و اطلاعات را به روز می‌کنند.
  • مجتمع تجاری تفریحی الماس یک مرکز خرید و مجتمع تفریحی خوب در چالوس است که روزانه افراد زیادی به آن مراجعه می کنند.
  • به طور مثال قابلیت نصب یک تلویزیون شهری بیست متری تنها در نیم ساعت را داراست.
  • به جهت کاربری خاص ویدئو وال ها که برای استفاده طولانی با حداکثر قابلیت اطمینان در نظر گرفته می شوند.
  • ویدئو وال ها نسبت به سایر سیستم های نمایش تصاویر انعطاف بیشتری از نظرابعاد و شکل دارند.
تلویزیون شهری و نمایشگر تبلیغاتی محصولات تلویزیون شهری در پارس سنتر | asilight

این نمایشگرها قابل استفاده برای صاحبان فروشگاه ها و جهت نمایش انواع متن های ثابت و روان، پخش فیلم، تیزر، پخش زنده تلویزیونی، معرفی کالا و خدمات و غیره استفاده می شوند. این کار برای جذب مشتری هم در روز و هم در شب بسیار عالی و تاثیرگزار است. این تلویزیون ها ضد آب نیستند و به دلیل کیفیت پایین تر نمایش در فضاهای بسته مانند استادیوم های ورزشی، سالن های کنفرانس، سالن های آنفی تئاتر، سالن فرودگاه ها و سالن مترو استفاده می شوند. مدل RGB هر پیکسل یک LED قرمز و سبز و آبی دارد اما مدل RGB2 هر پیکسل دو LED قرمز و سبز و آبی دارد.

ماژول ال ای دی

شاید قبلاً در یک محیط سرگرمی مانند یک استادیوم فوتبال، کنسرت یا نمایش فیلم، ویدئو وال را دیده باشید. این محصولات واقعاً متقاطع هستند و تقریباً در همه تنظیمات، از ایستگاه قطار گرفته تا سالن سخنرانی دانشگاه، می توانند مفید باشند. به طور خلاصه، هر جا که اطلاعات باید به طور همزمان برای افراد زیادی پخش شود، یک ویدئو وال می تواند سودمند باشد.