با نگهداری گل رز آشنا شوید ایران درخت | flowercitydesign

رز بالارونده،[پ ۳۰] برای پوشاندن دیوارهای کوتاه یا آرج گل بکار می‌رود. برخی از انواع آن تنها در یک فصل و برخی انواع آن چهار فصل گل‌دهی دارند. برای دیگر کاربردها گل سرخ (ابهام‌زدایی) را ببینید. برای سرویس نگهداری باغچه از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

انواع رز Damask

بعضی کودهای خاص نیز وجود دارند که باید به صورت ماهانه به گل‌های خود بدهید. این کودها با یکدیگر تفاوت دارند و بسته به نوع کود انتخابی شما، زمان آن متفاوت خواهد بود‌. می‌توانید در هنگام خرید کود از یک متخصص گل و گیاه یا یک باغدار یا حتی خود فروشنده مغازه فاصله زمانی را بپرسید. با نزول گل سرخ چین ، گل های رز Noisette اولین گل رزها یی بودند که با کمک جان چمپنی ، کشاورز برنج در چارلستون ، کارولینای جنوبی در آمریکا پرورش داده شدند. گل از لحاظ تاریخی بسیار گل با ارزش و مهمی است که اصطلاحا به آن می گویند. آنها دارای خوشه های معطرو شکوفه های فراوان در طیف گسترده ای از رنگ ها مانند ( نارنجی ، زرد و قرمز) هستند و دارای شاخه های بلند و بوته ای مانند هستند.

  • طول ساقه بین ۴۰–۲۰ سانتیمتر و قطر گل انتهای شاخه بین ۲٫۵–۱٫۵ سانتیمتر است.
  • به عنوان مثال ، Species Roses از ساختار 5 گلبرگ نرم و بی حالت برخورداراست ، در حالی که گل های گالیکا گلبرگ های لایه ای و کاملاً خوشه ای و ضخیم دارند .
  • تلاش واقعاً مهم است، اما فکر کردن به آنچه که روی میز می‌آورید باعث می‌شود فشاری حتی بیشتر شود.
  • به علاوه اینکه از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه‌تر هستند.

دما هم موردی است که تنظیم آن در رشد بهتر گل رز تاثیر دارد. دمای مفید برای این گل بین 20 تا 25 درجه سانتیگراد است. در غیر این صورت گیاه بیشتر دانه تولید می کند و گل های بیشتری نمی دهد.

http://brillianceblog.ir

رز لا فرانس در سال ۱۸۶۷ به‌وجود آمد و به عنوان نخستین رز دورگه چای و همچنین نخستین نوع از رزهای باغی مدرن شناخته می‌شود. پیر جوزف ردوته به عنوان «رافائل گل‌ها» شهرت دارد. هر چه بیشتر اجازه دهید گل رز در رنگ بماند، رنگ آن عمیق تر می شود. اگر رنگ پاستلی می خواهید، حداقل 4 ساعت صبر کنید. اگر گل رز شما در ابتدا ساقه بسیار ضخیمی داشت، می توانید ساقه را به سه یا چهار قسمت تقسیم نمایید.

مجله تخصصی گل و گیاه

و البته مجله خبری شهر گل هایی مثل سفیدک، کپک خاکستری و …هم از جمله بیماری های رایج و تهدید کننده ی این گل زیبا است. که برای درمان آفات و بیماری ها باید طبق مشورت با کارشناسان نسبت به درمان آنها اقدام کنید. گل رز را داخل آب قرار دهید، سپس صبر کنید تا رنگ آن تغییر کند. بعد از 4 ساعت یا بیشتر، گل رز رنگ پاستلی به خود می گیرد.