با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | flowercitydesign

مجله خبری شهر گل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. كه پس از پيوند نزديك خاك در اثر هَرَس نوك شاخه ها می گذارند شاخه هاي فرعي آن زياد شود تا بوته بصورت كُرپه درآيد . اگر در مسیر رشد صحیح خود باشد بسیار خوش رنگ خواهد بود.

ششمین نوع رز باغی قدیمی : رز گالیکا

در این مقاله از اکادمی ان را به طور کامل معرفی و اصول مراقبت و نحوه تکثیر آن را توضیح دادیم. چنانچه ذهنیتی در این مورد داشتید با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. این گل نمادی از عشق است و معمولا عشاق آن را در مناسبت های گوناگون به معشوقشان هدیه می دهند.

بهترین نوع گل رز

رز بونیکا یکی از نوع گل های رز بوته ای می باشد که دارای گل هایی به رنگ صورتی روشن می باشد. این نوع گل رز معمولا از بهار تا پاییز به طور مرتب شکوفه های معطر ۵ تا ۷ سانتی متری می دهد. این گیاه مناسب آب و هوای خنک است و رشد خوبی در این گونه مناطق از خود نشان می دهد.

  • یکسال نشاءها مانده و در بهار سال دوم آنها را از کرت اصلی خارج و در خطوطی به فاصله 5 / 1 متر و فواصل بوته ۲۰-۱۰ سانتی۔ متر کشت می کنند و در خرداد ماه برای پیوند آماده می باشند.
  • با کنار هم گذاشتن چند رنگ گل رز معنا و پیام متفاوتی را هم زمان انتقال می‌دهید.
  • اگر شما هم به دنبال گل رز موردعلاقه‌تان می‌گردید تا به باغچه منزلتان طرح و رنگ خاصی ببخشید با ما در این مقاله همراه باشید.
  • برایکاشت گل رزدر باغچه می بایست حفره ای بزرگتر از ریشه های گیاه در زمین حفر کنید.

ریشه هایی که به این ترتیب پیوند شده اگر در گلدان است گلدان ها را مرتب روی سطح گلخانه می چینند، جای گلدان ها باید ۱۰ درجه سانتیگراد حرارت داشته باشد. سال بعد باید بوته های پیوند شده را کاملا مراقبت کرده آنها را مرتبا آب داده ضمنا از ابتلاء بوته ها به آفات و امراض نباتی پیشگیری کرد. انواع گل رز عطری رایحه های بسیار متفاوتی دارند، اما برخی از آنها این عطر را ندارند. به عنوان مثال گل رز هیبریدی “Double Delight” که بیشتر در مناطق گرم و مرطوب ایالات متحده رشد می کند، عطر و طعم شیرینی تولید می کند.

معرفی 11 گیاهان زمستانی، زیبایی بخش باغچه ها در فصل زمستان

لذا از همین رو شما می‌توانید هرروزه سفارش خرید گل طبیعی شاخه بریده خود را ثبت کنید. از کودهای موردنیاز در فصل بهار و تابستان و کود مالچ در زمستان برای گل استفاده کنید. بهتر است برای کاشت گل‌هایی را بخرید که به ندازه کافی ریشه داشته باشند.

http://brillianceblog.ir